Warhammer 40K: Dawn of War II – Retribution

Τον προηγούμενο Σεπτέμβρη η Relic ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Retribution στο Steam, κάτι που σήμαινε πως το expansion θα ήταν το πρώτο αυτόνομο της σειράς, αντίθετα με το Chaos Rising, το οποίο και χρειαζόταν το Dawn of War 2 για να τρέξει. Παράλληλα, τους επόμενους μήνες ανακοινώθηκαν και τα νέα χαρακτηριστικά του expansion, στα οποία συγκαταλέγονται μια νέα φυλή καθώς και η δυνατότητα να αναλάβετε οποιαδήποτε φυλή από τις ήδη υπάρχουσες. Ήρθε λοιπόν η ώρα να δούμε αν το Retribution προσφέρει κάτι παραπάνω από το Chaos Rising.
Gameplay
Όπως προείπαμε, οι δημιουργοί αποφάσισαν πέρα από την ένταξη μιας νέας φυλής, της Imperial Guard, να δημιουργήσουν campaigns για όλες τις υπόλοιπες φυλές του παιχνιδιού. Έτσι, ενώ στα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς παίζατε αποκλειστικά ως Space Marine, στο Retribution μπορείτε επιπλέον να επιλέξετε ανάμεσα στους Imperial Guard αλλά και τους Eldar, Chaos, Orks και Tyrannids. Αυτό μπορεί να φαίνεται πως είναι το «δυνατότερο» χαρακτηριστικό αυτού του expansion, αλλά όπως θα δούμε πιο κάτω, είναι πολύ πιθανό να σας απογοητεύσει.
Ακολουθώντας το μοτίβο του Dawn of War 2, το Retribution δίνει βάση στην στρατηγική, στην κίνηση και την κάλυψη των μονάδων σας, ενώ απουσιάζει εντελώς το στοιχείο της δημιουργίας βάσεων και κτιρίων, κάτι που δίνει περισσότερη έμφαση στη σωστή χρήση στρατηγικής και έχει δημιουργήσει τόσο φανατικούς οπαδούς όσο και φανατικούς πολέμιους του DoW 2.
Τα στοιχεία RPG επικρατούν για άλλη μια φορά, καθώς μετά από κάθε αποστολή και ανάλογα με τα resources που έχετε κατακτήσει, κάποιες μονάδες σας κερδίζουν experience points που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε για να καλέσετε ενισχύσεις, είτε για να αναβαθμίσετε τον εξοπλισμό κάποιων ηρωικών μονάδων. Το τελευταίο είναι ίσως το πιο χρήσιμο χαρακτηριστικό της σειράς αφού μπορείτε να παραμετροποιήσετε κάποιες μονάδες όπως ακριβώς θέλετε.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου