Περιμένουμε καλά δυνατά GAMES

Σίγουρα θα το έχετε ήδη αντιληφθεί, ότι τα τελευταία χρόνια παίζουμε περισσότερο sequels. Δεν εννοώ φυσικά τα Fifa, Pro και Football Manager που είναι ξεχωριστές περιπτώσεις. Αναφέρομαι στα υπόλοιπα είδη, που έχουν όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα game και στα οποία συμπεριλαμβάνεται μέσα το σενάριο, η ατμόσφαιρα κ.ο.κ. Τα περισσότερα καλά games είναι τα sequelsΟι εταιρείες κρίνουν ένα παιχνίδι ως επιτυχημένο πρώτα απ' όλα από τις πωλήσεις του. Ποιος ο λόγος άλλωστε να ξοδεύονται χρόνια development, εργατοώρες και χρήμα, όταν το τελικό προϊόν δεν ικανοποιει. Δείτε λοιπόν βάση πωλήσεων τους σημαντικότερων τίτλους που κυκλοφόρησαν από τον Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα. Sequels Assassin's Creed: Brotherhood Call of Duty: Black Ops Castlevania: Lords of Shadow Crysis 2 Dead Rising 2 Dead Space 2 Donkey Kong Country: Returns Dragon Age II Fable III Fallout: New Vegas Fight Night Champion God of War: Ghost of Sparta Gran Turismo 5 Guitar Hero: Warriors of Rock Killzone 3 LittleBigplanet 2 Mass Effect 2 (PS3) Medal of Honor Metroid: Other M Need for Speed: Hot Pursuit Sid Meier's Civilization V Super Street Fighter IV: 3D Edition The Sims 3 Total War: Shogun 2 World of Warcraft: Cataclysm WWE SmackDown vs. Raw 2011 Original τίτλοι Angry Birds (Xbox 360) Bulletstorm Create Darksiders EA Sports MMA F1 2010 Rift Vanquish Όπως θα δείτε από την παραπάνω λίστα, τα sequels είναι σχεδόν τριπλάσια από τα original games. Φυσικά, όταν το gaming έχει 30 χρόνια στην πλάτη και διανύει την τέταρτη (ουσιαστική) δεκαετία του, τότε οι ιδέες είναι λογικό να έχουν στερέψει. Εκτός αυτού, οι gamers έχουν γίνει πολύ πιο απαιτητικοί και δικαιολογημένα καθώς τα games είναι πλέον πολύ ακριβά. Η λύση βέβαια βρίσκεται κάπου στη μέση. Απ' τη μία οι εταιρείες θα πρέπει να μας προσφέρουν περισσότερα νέα brands στη βιομηχανία των games κι απ' την άλλη θα πρέπει να "αραιώσουν" κάπως τις κυκλοφορίες των sequels, ώστε να τα αναβαθμίζουν ακόμη περισσότερο. Εδώ αξίζει να τονίσουμε ότι οι βαθμολογίες των games έχουν πέσει αισθητά. Πλέον βλέπουμε λιγότερα "9-10" κι αυτό είναι απόλυτα λογικό. Αν ένα sequel δεν έχει να προσφέρει το κάτι παραπάνω απ' τον πρόγονό του τότε ως εκ τούτου δεν θα αξιολογηθεί με τον βαθμό που θα έπρεπε. Πρέπει λοιπόν οι developers να ρισκάρουν. Να δούμε νέα ονόματα να εμφανίζονται. Να νιώσουμε όπως όταν πιάσαμε στα χέρια μας το πρώτο Uncharted ή το πρώτο Gears of War. Γιατί οι εταιρείες στηρίζονται στα sequels Ιδού ένα σημαντικό ερώτημα. Κατ' εκτίμηση, οι λόγοι είναι οι εξής: 1)Αν ένα brand είναι γνωστό και διαδεδομένο τότε είναι πιο σίγουρο ότι θα πουλήσει. 2)Όσο η community ενός παιχνιδιού μεγαλώνει, τόσο περισσότερο σίγουρες είναι οι πωλήσεις σε κάθε έκδοση (π.χ. Call of Duty, Mass Effect κτλ). 3)Οι developers ξέρουν τα bugs, τις ελλείψεις και τι πρέπει να προσθέσουν, άρα οι επόμενες εκδόσεις θα είναι καλύτερες. Σε αντίθεση με ένα ολοκαίνουργιο game που θα αντιμετώπιζε τα αρχικά του προβλήματα. 4)Είναι φθηνότερο το να αναπτύξεις ένα sequel (καθώς υπάρχει ήδη η engine) απ' το να δημιουργήσεις μία νέα σειρά. Ειδικά για την πρώτη αιτία της λίστας, δεν είναι τυχαίο ότι πολλές εταιρείες αναβιώνουν παλιότερους τίτλους. Θέλει π.χ. η Electronic Arts να φτιάξει ένα ακόμη FPS; Επαναφέρει το brand του Medal of Honor που είναι ήδη γνωστό. Δεν βλέπει ότι μπορεί να "χτυπήσει" το NBA 2K; Αναβιώνει το NBA Jam. Αντίστοιχα, η Warner βλέπει "ψωμί" στα Fighting games και φέρνει ξανά στο προσκήνιο το Mortal Kombat αυτό το μήνα. Όλες αυτές οι κινήσεις είναι αποδεδειγμένο ότι πουλάνε. Το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού των παραπάνω games θα τιμήσει και τις νέες τους εκδόσεις. Αν για παράδειγμα βαφτίζαμε το "Vanquish" σε "Mass Effect 3" (άσχετα με το αν δεν έχει την ποιότητα του τελευταίου), να είστε σίγουροι ότι θα βλέπατε ακόμη περισσότερες πωλήσεις. Φρέσκες ιδέες - Νέα games Με αφορμή λοιπόν το παρόν άρθρο και στο πνεύμα της ημέρας, παρακάτω σας έχουμε μία λίστα προτάσεων με νέα games που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και τα οποία θα ήταν επίκαιρα, με βάση πάντα τα γεγονότα της εποχής μας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι...εντελώς συμπτωματική. Democracy Με αφορμή τις επαναστάσεις που έχουν ξεσπάσει στις Αραβικές χώρες απ' τον Δεκέμβριο, όπου οι πολίτες ζητούν δημοκρατία ενάντια στους δικτάτορές τους, ένα real-time strategy εδώ θα ήταν ότι πρέπει. Στη λογική του Command & Conquer, το ιδανικό σενάριο θα ήταν να αναλαμβάνετε τον στρατό των επαναστατών και να δημιουργείτε την δική σας βάση εξαπολύοντας επίθεση στη Λιβύη, κόντρα στον Καντάφι. Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει cutscenes (ανάλογης ποιότητας με αυτά του C&C και του Red Alert), χτίσιμο βάσης με MCV, κατάληψη κτιρίων από engineers, συμμαχικά airstrikes ενάντια του Καντάφι με cooldown ορισμένων λεπτών κ.ο.κ. Φυσικά θα σας δίνεται η δυνατότητα να αναλάβετε όχι μόνο τους επαναστάτες αλλά και τις δυνάμεις του Καντάφι. Ο ηθοποιός που θα τον αναπαραστήσει θα πρέπει να είναι κλώνος του όσο δεν παίρνει και να έχει το ανάλογο δικτατορικό "mood".
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου