Μέχρι πρότινος το Game Dev Story είχε ακουστεί μόνο στην Ιαπωνία. Το 1996 έκανε την πρώτη του εμφάνιση ως παιχνίδι για υπολογιστές με την ονομασία “Gēmuhatsu Tenkoku”. Από τότε χρειάστηκε να περάσουν 14 ολόκληρα χρόνια για να κάνει την εμφάνιση του στη Δύση. Η Kairosoft (εταιρεία ανάπτυξης του παιχνιδιού) έκρινε πως είχε έρθει η ώρα για το port του game στις κινητές πλατφόρμες και συγκεκριμένα στο iPhone και στα Android Smartphones.
Ο ρόλος σας ως CEO
Στο Game Dev Story αναλαμβάνετε το ρόλο του διευθυντή μιας εταιρείας ανάπτυξης παιχνιδιών. Ως εκ τούτου θα ασχοληθείτε με την διαχείριση της εταιρείας και όχι με τα τεχνικά χαρακτηριστικά για την ανάπτυξη των παιχνιδιών σας. Οι αποφάσεις σας έχουν να κάνουν με προσλήψεις και απολύσεις του εξειδικευμένου προσωπικού, με την εκπαίδευση του, τις κατευθυντήριες γραμμές κατά το development, την διαφήμιση, την συμμετοχή σε εκθέσεις κ.ο.κ. Κι όλα αυτά στην προσπάθεια σας να είστε ο διευθυντής που θα αναπτύξει τον πιο επιτυχημένο τίτλο σε διάστημα 20 χρονών. Με την πάροδο των 20 χρόνων, το πιο επιτυχημένο παιχνίδι σας, τόσο σε πωλήσεις όσο και σε κέρδος, αποτελεί το high score σας. Εννοείται πως μετέπειτα μπορείτε να συνεχίσετε να παίζετε το Game Dev Story, απλά τα επόμενα επιτεύγματα σας δεν θα χαρακτηριστούν ως high score.
Στην αρχή ξεκινάτε απασχολώντας μόνο πέντε άτομα στην εταιρείας σας, ενώ τα γραφεία σας δεν είναι και τα καλύτερα. Από τα άτομα που απασχολείτε το ένα είναι η γραμματέας σας, που σας δίνει χρήσιμες συμβουλές κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, κατευθύνοντάς σας με τις παρατηρήσεις της. Είναι το μόνο άτομο που δεν μπορείτε να πειράξετε με τις αποφάσεις σας. Τα υπόλοιπα τέσσερα άτομα είναι το εξειδικευμένο προσωπικό σας και αυτό που καθορίζει την δουλειά σας. Ανάλογα με την ειδικότητα του, κάθε εργαζόμενος έχει αντίστοιχα χαρακτηριστικά και συνεισφέρει διαφορετικά σε κάθε επίπεδο ανάπτυξης του παιχνιδιού.
Το τι ειδικότητες θα απασχολείτε και πόσα άτομα από κάθε ειδικότητα, είναι δική σας δουλειά. Μπορείτε να απασχολήσετε από προγραμματιστές, τεχνικούς ήχου, σχεδιαστές, παραγωγούς ή (στα ανώτερα επίπεδα) ακόμα και hackers ή τεχνικούς για την ανάπτυξη της δικής σας κονσόλας. Μπορείτε ακόμη να προσλάβετε και να διώξετε άτομα, να τα εκπαιδεύσετε και να τα ανεβάσετε επίπεδο, έτσι ώστε την επόμενη φορά το παιχνίδι που θα αναπτύξετε να μπει στο Hall of Fame.
Χειρισμός
Ο χειρισμός του παιχνιδιού είναι απλός και χρηστικός. Δεν υπάρχει η ανάγκη για tutorials και training mode. Όλες τις επιλογές σας μπορείτε να τις κάνετε με ένα απλό πάτημα της οθόνης του κινητού σας, σε οποιοδήποτε σημείο αυτής θέλετε. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού, η εκπαίδευση του προσωπικού, η έξοδος από την εφαρμογή όλα γίνονται από το αναδυόμενο μενού. Ενδέχεται ορισμένες φορές μία επιλογή να σας οδηγήσει σε ένα pop up παράθυρο, που απλά επικυρώνει την ενέργεια σας. Την πλοήγηση στο μενού μπορείτε να την πραγματοποιήσετε και από το trackball -σταυρό πλοήγησης του κινητού σας- εφόσον διαθέτει.
Game Dev Story mobile...
4/19/2011 10:42:00 π.μ.
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
adventure
,
gamer
,
greece
,
news
,
portal
,
tech
Edit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου