Το φετινό ντέρμπι κρίνεται στις λεπτομέρειες.
Στην ιστορία των Pro Evolution Soccer και Fifa είχαμε τις περισσότερες φορές δύο games τα οποία ανάλογα με την έκδοση μας έδιναν ένα διαφορετικό πρόσωπο. Συνήθως, ο νικητής κάθε χρονιάς ήταν ξεκάθαρος, ενώ ο ηττημένος ακολουθούσε μια καμπή ανάλογη με αυτή των βιορυθμών. Έφτανε μέχρι "τον πάτο" και μετά ανέβαινε ξανά. Κάποιες φορές υπήρχε μεγάλη διαφωνία ως προς το πιο ποδοσφαιράκι είναι το καλύτερο. Ήταν το σημείο όπου η καμπή του ενός football game έπεφτε, του άλλου ανέβαινε και συναντιόνταν κάπου στη μέση.
Η φετινή χρονιά έχει αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό. Όταν το Fifa 14 κυκλοφόρησε για PS4 και Xbox One συνοδεύοντας το λανσάρισμά των δύο κονσολών, ήταν κατά πολύ ανώτερο τόσο της αντίστοιχης έκδοσης για PC, PS3 και Xbox 360, όσο και του Pro Evolution Soccer 2014. Η EA Sports είχε χτυπήσει "ταβάνι" σε όλους τους τομείς.
Στον αντίποδα, η Konami πέρυσι άρχισε να ανακάμπτει με το PES 2015 και η EA να βγάζει το μάτι της με κάκιστους διαιτητές, τερματοφύλακες και servers. Φέτος, θα μπορούσαμε να πούμε ότι έβγαλε και το άλλο της μάτι, καθώς μπορεί οι τερματοφύλακες να βελτιώθηκαν, αλλά οι servers και η διαιτησία χειροτέρεψαν.
Αυτό που δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει είναι ότι το Fifa στην αίσθηση του χειρισμού δίνει πιο γρήγορο gameplay, ενώ οι πάσες, οι σέντρες και τα σουτ είναι πιο γρήγορα και πιο Simulation έναντι της Arcade λογικής του Pro. Στα δε δικαιώματα η EA Sports έχει το πάνω χέρι. Δεδομένης της κατάστασης όμως, η Konami έκανε ότι καλύτερο μπορούσε. Στον μέσο όρο των reviews το PES 2016 ξεπέρασε το Fifa 16, ενώ στο GameWorld είχαμε ισοβαθμία. Το ερώτημα φέτος είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Fifa ή Pro; Ας τα δούμε όλα αναλυτικά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου