Το "ταβάνι" των mobile games.
Όταν το πρώτο Infinity Blade εμφανίστηκε το 2010, μας έπεσε το σαγόνι στο πάτωμα βλέποντας την Unreal Engine 3 να κάνει...πάρτι στα τότε iPhone 4. Τιτάνιοι ιππότες έδιναν μάχες 1v1 μαζί μας, σε μεσαιωνικά κάστρα και με πανίσχυρα όπλα και μαγείες. Οι καλοστημένοι μηχανισμοί του συστήματος μάχης, με το αριστερό-δεξί dodge, τα parry και τα αλλεπάλληλα combos, έδωσαν σαφές στίγμα ότι το δημιούργημα της Epic Games ήρθε για να αποτελέσει για την Apple το μεγάλο exclusive του iOS.
Τόσο το αρχικό Infinity Blade, όσο και το sequel του, στιγματίστηκαν από την μικρή διάρκειά τους, ενώ το κόστος κάθε έκδοσης ερχόταν να πλαισιωθεί από μικροσυναλλαγές.
Μακροπρόθεσμα, τα τρία αυτά games διατέθηκαν δωρεάν στο App Store, με το Infinity Blade 3 να γίνεται πρόσφατα κι αυτό με την σειρά του free-to-play. Το ερώτημα που πλανήθηκε στο μυαλό μου πριν το δοκιμάσω είναι το πόσες ώρες θα περάσουν μέχρι να γραφτεί το review. Τελικά προς μεγάλη μου έκπληξη, το playthrough μου κράτησε παραπάνω από μία ημέρα, ενώ στο τέλος απόρησα του γιατί ένα τέτοιο διαμάντι με τόσες νέες προσθήκες δεν είχε διαδοθεί στο βαθμό που θα έπρεπε όσο τα προηγούμενα.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου