Οι ιστορικές τιτανομαχίες που άφησαν εποχή.
Η γνωστή κι επιτυχημένη σειρά Age of Empires έκανε το 2002 ένα βήμα προς μια διαφορετική κατεύθυνση με την κυκλοφορία του Age of Mythology. Η Microsoft Game Studios πείραξε την φόρμουλα του δημοφιλούς Strategy προσθέτοντας κι ένα ενδιαφέρον σενάριο που σε συνδυασμό με το εξαιρετικό gameplay, έδωσαν νέα πνοή στη σειρά. Σε μια περίοδο όπου τα Real-Time Strategy κυριαρχούσαν στην αγορά των PC games, το Age of Mythology κατάφερε να ξεχωρίσει και να γράψει την δική του ιστορία στον χώρο.
Ένας χρόνο αργότερα, τα δυνατότερα RTS της περιόδου όπως τα Warcraft III και Command & Conquer: Generals κυκλοφόρησαν τα αντίστοιχα expansions τους.
Η σειρά της Ensemble Studios δεν θα μπορούσε να λείψει από αυτήν την τρομερή χρονιά κι έτσι τον Οκτώβριο του 2003 κυκλοφόρησε το Age of Mythology: The Titans. Φυσικά η κυκλοφορία αυτή δεν έγινε απλά για να μην χαθεί μέρος της πίτας των πωλήσεων, αλλά ήταν ουσιαστική και προσέφερε βελτιώσεις και φρεσκάδα στο Age of Mythology. Στις μέρες μας, η επανακυκλοφορία ενός νέου expansion ήταν κάτι το...αναπάντεχο. Ας γνωρίσουμε όμως προς το παρόν από πρώτο χέρι πως φτιάχνονταν τα σωστά expansions, κατά την χρυσή δεκαετία του gaming.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου