Το Elex 2 βασίζεται στη φόρμουλα του προκατόχου του


 Μετά το αξιόλογο σε γενικές γραμμές Elex, η δημιουργός Piranha Bytes μας δίνει τη συνέχειά του, υποσχόμενη ακόμα περισσότερη δράση και εξερεύνηση, όπως μας έχει καλομάθει το στούντιο με τις παλιές του επιτυχίες, Gothic και Risen. Το Elex 2 βασίζεται στη φόρμουλα του προκατόχου του σε μεγάλο βαθμό, αλλά δυστυχώς κουβαλάει και όλα εκείνα τα κακώς κείμενα που ήταν αποδεκτά επί εποχής Gothic, όμως σήμερα αποτελούν χτυπητές αδυναμίες.

Το Elex 2 ακολουθεί τα γεγονότα του πρώτου τίτλου με την πάροδο κάποιων ετών. Αφού ο πρωταγωνιστής Jax έσωσε το Magalan από τους εξωγήινους εισβολείς, αποσύρθηκε στην εξοχή και ζει εξόριστος και ξεχασμένος από όλους. Ξαφνικά μια νέα επιδρομή ξεσπάει και νέοι εξωγήινοι εισβολείς κάνουν την εμφάνιση τους, εξαπλώνοντας μια μορφή ιού που μεταλλάσσει κάθε ζώντα οργανισμό μέσω του dark elex σε πολεμιστή και υποχείρια τους. Η επίθεση πιάνει εξ απήνης τον Jax, ο οποίος έπειτα από σύντομη μάχη, μολύνεται από τον ιό και σώζεται την τελευταία στιγμή από ένα μυστηριώδη άντρα. Χάνοντας όλες του τις δυνάμεις (πολύ βολικό) που είχε αποκτήσει στην προηγούμενη περιπέτεια και αντιλαμβανόμενος το νέο φοβερό κίνδυνο που απλώνεται πάνω από τον πλανήτη Magalan, αναλαμβάνει την αποστολή να ενώσει για μια ακόμα φορά τις αντιμαχόμενες φατρίες αυτού του κόσμου και να οργανώσει τις οχυρωτικές προετοιμασίες των αμυνόμενων, γιατρεύοντας τον εαυτό του στη πορεία από την επήρεια του dark elex. Μέσα από ένα πολύωρο ταξίδι αναζητήσεων, διαπραγματεύσεων και συναντήσεων με παλιούς γνώριμους, δίνει την τελική μάχη για τη σωτηρία των αγαπημένων του προσώπων αλλά και ολόκληρου του πλανήτη.

Η Piranha Bytes εδώ και χρόνια ακολουθεί μια δοκιμασμένη και πετυχημένη συνταγή στα RPG ανοιχτού κόσμου. Αυτό κάνει και με το Elex 2. Καταρχήν ο κόσμος του παιχνιδιού είναι αρκετά μεγάλος με πολλές περιοχές προς εξερεύνηση, οι οποίες είναι εξαρχής διαθέσιμες για να τις κατακτήσετε. Βέβαια, τουλάχιστον μέχρι και τα μισά του παιχνιδιού, ο γλυκός πειρασμός της περιέργειας να ανακαλύψετε λίγο ακόμα μια σπηλιά εδώ, ένα καταρράκτη πιο πέρα κτλ, μπορεί να αποβεί μοιραίος, καθώς η σκακιέρα είναι άτακτα ανακατεμένη και εκεί που νομίζετε ότι έχετε τους εχθρούς ίσως να εμφανιστεί ένα τέρας που σας ρίχνει κάτω με ένα χτύπημα. Κάτι πολύ χρήσιμο στην πορεία και που δεν βλέπουμε συχνά, είναι η δυνατότητα τοποθέτησης πολλαπλών markers στο χάρτη σε σημεία ενδιαφέροντος, τα οποία θέλετε να επισκεφθείτε αργότερα, με πολλές επιλογές απεικόνισης όπως νεκροκεφαλή, κατασκήνωση κτλ. Έτσι πχ αν ανακαλύψετε ένα τεράστιο troll που και μόνο με την ανάσα του μπορεί να σας αφανίσει, μπορείτε να αφήσετε μια νεκροκεφαλή στο χάρτη και να το επισκεφθείτε αργότερα όταν έχετε δυναμώσει και διαθέτετε καλύτερο εξοπλισμό, ή πχ να βάλετε ένα ερωτηματικό σε μια περιοχή που πιστεύετε ότι πρέπει να εξερευνήσετε αργότερα. Όπως προαναφέρθηκε, ο χάρτης είναι μεγάλος και προσφέρεται για εξερεύνηση και η τοποθέτηση στρατηγικών markers διευκολύνει κατά πολύ την εμπειρία, μετατρέποντάς σας σε κάτι σαν στρατηγό που σχεδιάζει μια επιχείρηση κάθε φορά που τον ανοίγετε.

Οι αποστολές που αναλαμβάνετε από τους διάφορους χαρακτήρες είναι κατά μεγάλο ποσοστό επαναλαμβανόμενες και προβλέψιμες, αλλά είναι τόσες πολλές που θα ικανοποιήσουν σίγουρα τους σκληροπυρηνικούς του είδους. Από τα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία του παιχνιδιού είναι το ότι μέρος των αποστολών αποτελεί δίκοπο μαχαίρι, αφού αναλαμβάνοντας να τις φέρετε εις πέρας, κάποιες άλλες γίνονται αυτόματα μη πραγματοποιήσιμες. Αυτού του είδους οι αποστολές αφορούν κυρίως το ποια φατρία επιλέγετε από τις πέντε διαθέσιμες. Έτσι αν επιλέξετε πχ να γίνετε Berserker, αυτόματα αποκλείεστε από τους Clerics και χάνετε μια αλληλουχία γεγονότων που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη φατρία. Υπάρχουν τρόποι και επιλογές να μοιράσετε αποστολές διαλέγοντας δύο φατρίες ταυτόχρονα αλλά χρειάζεται προσοχή. Μπορείτε φυσικά να ξαναπαίξετε κάνοντας διαφορετικές επιλογές για να δείτε ότι έχει να προσφέρει το παιχνίδι, με την διάρκειά του ούτως ή άλλως να είναι τεράστια (70+ ώρες). Οι δευτερεύουσες αποστολές επί το πλείστον αναλώνονται σε μεταφορές αντικειμένων, δολοφονίες και συνοδείες προσώπων, ενώ αποτελούν και την τέλεια δικαιολογία για “σκούπισμα” του χάρτη προς πάσα κατεύθυνση. Να σημειωθεί ότι υπάρχουν σημεία fast travel, τα οποία είναι πολλά και διάσπαρτα σε στρατηγικά μέρη προς αποφυγή μεγάλων ταξιδιών με τα πόδια. Τέλος, η φόρτωση από περιοχή σε περιοχή είναι ταχύτατη και σας βγάζει μπροστά σχεδόν από όλα τα βασικά σημεία ενδιαφέροντος.

Το jetpack, ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Elex, επιστρέφει αναβαθμισμένο. Το jetpack εδώ είναι το καλύτερο αξεσουάρ σας, βρίσκεται εξαρχής στην κατοχή σας και σας γλυτώνει πραγματικά από πολύ περπάτημα. Πχ αντί να κάνετε τον κύκλο για να μπείτε από την πύλη μιας πόλης, ίπταστε πάνω από τα τείχη της και προσγειώνεστε μέσα, ή ανεβοκατεβαίνετε ένα δύσβατο βουνό σε δευτερόλεπτα. Χρησιμεύει επίσης για την ανακάλυψη πολύτιμων αντικειμένων σε απόκρημνες γωνιές του χάρτη, και στο να διεισδύσετε από αέρος σε περιοχές που σας απαγορεύεται η πρόσβαση από φρουρούς, προσθέτοντας εναλλακτικές επιλογές στην επίλυση αποστολών. Το jetpack είναι πλήρως αναβαθμίσιμο και αν επενδύσετε σε αυτό μπορείτε να πετάτε πάνω από εχθρούς και αξιοθέατα για πολλή ώρα. Είναι όμως και εργαλείο μάχης, καθώς με την κατάλληλη αναβάθμιση μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σαν αιχμή του δόρατος εξαπολύοντας καυτή φωτιά στους εχθρούς ενώ είστε ασφαλής στους αιθέρες. Στην θεωρία τουλάχιστον γιατί στην πράξη η εκτέλεση χωλαίνει λίγο, όμως γι αυτό δεν φταίει η χρήση jetpack, αλλά το γενικότερο στήσιμο των μαχών (περισσότερα παρακάτω) που αποτελεί ένα από τα μελανά σημεία του παιχνιδιού.

Εξαίσια και λεπτομερής δουλειά έχει γίνει στην ανάπτυξη του χαρακτήρα σας όσο ανεβαίνετε level. Αν είστε βετεράνος του είδους ξέρετε τί ακριβώς θα συναντήσετε και πώς θα χτίσετε το τέλειο πολεμικό υβρίδιο. Αν είστε αμύητος πρέπει κυρίως να γνωρίζετε ότι εδώ οποιαδήποτε χρήσιμη ικανότητα επιλέξετε να αναπτύξετε από τις πολλές που υπάρχουν, συμπεριλαμβάνοντας κάθε δυνατή πτυχή της προσωπικότητας αλλά και της δυναμικής του πρωταγωνιστή, είναι εφικτό να την μάθετε και να την τελειοποιήσετε μόνο μέσω συγκεκριμένων ΑΙ χαρακτήρων-εκπαιδευτών. Με κάθε level που αποκτάτε κερδίζετε 10 attribute πόντους και ένα skill για ειδικές ικανότητες για να επενδύσετε όπου κρίνετε απαραίτητο. Τα attributes είναι: strength για μάχες σώμα με σώμα, constitution για υγεία και αντοχή στα χτυπήματα που μπορείτε να δεχτείτε, dexterity για μάχες από απόσταση, intelligence για μαγικές επιθέσεις και τέλος cunning για καίρια χτυπήματα αλλά και charisma στους διαλόγους που καλείστε να αλληλεπιδράσετε. Η συνδυαστική εξέλιξη των attributes και των διαθέσιμων ικανοτήτων είναι άκρως εθιστική και σας ωθεί να σκεφτείτε για να εκμεταλλευτείτε όσο το δυνατόν καλύτερα κάθε πτυχή του ήρωα.

Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου