Τα sexy girls βαράνε αλύπητα!

Αν και δεν παρακολουθώ σε καθημερινή βάση ιαπωνικά anime, στο παρελθόν έχω απολαύσει αρκετές σειρές όπως τα Tenjoy Tenge, Inuyasha, Elfen Lied και αρκετές άλλες. Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν περίμενα να δω τόσο περίεργες και αντισυμβατικές φυσιογνωμίες σε ένα Fighting game. Όταν όμως φόρτωσα για πρώτη φορά το Skullgirls, βρέθηκα προ εκπλήξεως, καθώς το cast του παιχνιδιού περιλαμβάνει τους πιο κουλούς (με... την καλή έννοια) σε σχεδιασμό και σύλληψη χαρακτήρες που δίνουν την εντύπωση ότι έχουν αποδράσει από κάποιο τρελοκομείο που είναι γεμάτο με freaks! Επισκέφθηκα αυτό το... μουρλοκομείο για πρώτη φορά προ μηνών και, αν και οι πόρτες του είναι διάπλατα ανοιχτές, κάτι με κρατάει ακόμα εδώ. Περάστε λοιπόν, θα σας κάνω μια ξενάγηση σε αυτό το ενδιαφέρον 2D Fighting!
 Μέσα από σαράντα κύματα
Πριν περάσουμε στο... σαλόνι, αξίζει να αναφέρουμε ότι για να "χτιστεί" το Skullgirls και να φτάσει στην τελική του μορφή, πέρασε από διάφορα εμπόδια και συνάντησε αρκετές δυσκολίες που έβαλαν σε κίνδυνο ακόμα και την ίδια του την κυκλοφορία. Χρειάστηκε να αλλάξει μέχρι και εκδότες, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να αφαιρεθεί το παιχνίδι από τα PlayStation Network και Xbox Live Arcade, όπου επανακυκλοφόρησε λίγους μήνες αργότερα ως Skullgirls Encore. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Alex Ahad την εποχή που ήταν ακόμα μαθητής λυκείου, δημιούργησε κάποια σκόρπια σχέδια χαρακτήρων. Ο συνδημιουργός και lead director του Skullgirls είχε ως όνειρο να χρησιμοποιηθούν τα σχέδιά του κάποια στιγμή σε ένα Fighting game, αλλά δεν περίμενε ποτέ ότι κάτι τέτοιο θα γίνει πραγματικότητα, πόσο μάλλον ότι θα αποκτήσει το δικό του παιχνίδι. Για καλή του τύχη, γνωρίζει τον Mike Zairmont, έναν πρωταθλητή στα Fighting ο οποίος ανέπτυσσε τότε την δική του game engine που προοριζόταν να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη Fighting games. Στις αρχές του 2008 ο Ahad και ο Zairmont (που πήρε τον ρόλο του lead programmer/designer) αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και έτσι γεννήθηκε η ιδέα του Skullgirls. Οι προεργασίες ξεκίνησαν το 2009 και έναν χρόνο αργότερα, το δίδυμο ενσωματώθηκε στο δυναμικό της ανεξάρτητης εταιρείας ανάπτυξης Reverge Labs, ενώ λίγο καιρό αργότερα η Autumn Games ανέλαβε χρέη εκδότη. Στην E3 το 2011 η Konami έδειξε ενδιαφέρον για το παιχνίδι και ανακοίνωσε ότι θα βοηθήσει και αυτή με την σειρά της στην έκδοση του. Το Skullgirls κυκλοφόρησε τελικά -αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή- τον Απρίλιο του 2012 στο Xbox 360 και τον επόμενο μήνα για το PS3, ενώ έγινε διαθέσιμο και για PC μέσω του Steam τον Αύγουστο του 2013. Την ίδια χρονιά, η Autumn Games μαζί με την Konami θα δεχθούν μήνυση για το Def Jam Rapstar και τα ηνία της έκδοσης του Skullgirls θα αναλάβει η Marvelous, αφού η Autumn Games δεν μπορούσε πλέον να στηρίξει οικονομικά το παιχνίδι.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου