Press Start: Οι gaming εκπλήξεις του 2014
Το 2014 ήταν μια αρκετά γεμάτη και ιδιάζουσα χρονιά για τον χώρο των video games, τόσο σε νέες κυκλοφορίες, όσο και σε επίπεδο hardware. Από την μια, είδαμε τις virtual reality συσκευές να παίρνουν τα πάνω τους, σε μια εποχή όπου η εικονική πραγματικότητα στο gaming θεωρείται πλέον ως ένας τρόπος να αυξηθεί το immersion και όχι ως ένα τεχνολογικό gimmick, όπως το είχαμε στο μυαλό μας πριν από λίγα χρόνια. Επίσης, το hardware στα PC έγινε πλέον πιο προσιτό, καθώς μπορείς να βρεις στην αγορά αρκετά δυνατές κάρτες γραφικών και αξιόλογους επεξεργαστές σε σχετικά χαμηλές τιμές.
Από την άλλη, στα του software είδαμε την περαιτέρω άνοδο των indie developers που κατάφεραν να μας χαρίσουν αρκετές αξιόλογες εμπειρίες μέσα από games όπως τα The Banner Saga, Transistor και το Broken Age. Επίσης, υπήρξαν σημαντικές κυκλοφορίες τίτλων, είτε μιλάμε για sequels, είτε για νέα IPs, αλλά και μεγάλες ανακοινώσεις, όπως η αποκάλυψη του νέου The Legend of Zelda για το Wii U, η αποκλειστικότητα του επόμενου Tomb Raider από την Microsoft και αντίστοιχα από την πλευρά της Sony, το console exclusive του Street Fighter V.
Αυτό που μου προκάλεσε αρνητική έκπληξη όμως, ήταν η προβληματική κυκλοφορία αρκετών games μέσα στη χρονιά που μας πέρασε. Το Watch Dogs κρίθηκε... μικρό σε σχέση με αυτό που περιμέναμε, το Assassin's Creed Unity ήταν γεμάτο bugs και το Halo: The Master Chief Collection αντιμετώπισε προβλήματα στο online. Έκπληξη μου προκάλεσε πάντως το νέο IP της Blizzard, το Overwatch, καθώς και η ποιότητα του Middle-earth: Shadow of Mordor, για το οποίο είχα τις αμφιβολίες μου αρχικά. Μεγάλη έκπληξη ήταν πάντως και η εξαγορά της Oculus VR από το Facebook και μένει να δούμε με ποιον τρόπο θα χρησιμοποιήσει η εταιρεία -αν το κάνει- το Oculus Rift για το social network της.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου