Ο Toad είναι ένας από τους αδικημένους χαρακτήρες του κόσμου του Super Mario. Υπήρχε σχεδόν σε κάθε βήμα του μουστακαλή υδραυλικού, από το να τον εκνευρίζει λέγοντάς του ότι η πριγκίπισσα είναι σε άλλο κάστρο στο Super Mario Bros., μέχρι τις πίστες του Super Mario 3D World στις οποίες ο Captain Toad αναζητούσε τα χρήσιμα πράσινα αστέρια. Από αυτές τις πίστες ξεπηδάει το Captain Toad: Treasure Tracker για το Wii U, ένα puzzle platformer στο οποίο ελέγχετε πότε τον Captain Toad και πότε την Toadette, σώζοντας αλλήλους από κινδύνους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Το gameplay είναι ακριβώς ίδιο με των πιστών του Captain Toad στο Super Mario 3D World, μόνο που πλέον υπάρχουν περισσότερα να ανακαλύψετε και η συνταγή γενικά έχει αναβαθμιστεί για να έρθει στα μέτρα ενός πλήρους τίτλου. Ο Captain Toad έχει μειωμένη κινητικότητα, κυρίως λόγω του βάρους του σακιδίου του. Δεν μπορεί να πηδάει από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, ούτε χρησιμοποιεί όλα τα power-ups που χρησιμοποιούν ο Mario και η παρέα του. Τα μόνα που βρίσκετε στο δρόμο σας είναι τα κλασικά μανιτάρια, τα double cherries που κάνουν τον Captain Toad διπλό και ένας κασμάς ο οποίος σας επιτρέπει να σπάτε κάποιους συγκεκριμένους τοίχους και να επιτίθεστε στους εχθρούς. Μιλώντας για εχθρούς, ο Captain Toad έχει τη δυνατότητα να τους πετά ραπανάκια που υπάρχουν στην πίστα. Πολλές φορές πρέπει να μείνετε απαρατήρητοι από τα shy guys για να μπορέσετε να βρείτε τρόπους να τα ξεφορτωθείτε. Κάτι σαν... Metal Gear Toad. Τέλος, υπάρχει ο φακός στο κεφάλι του Toad που χρησιμεύει στο να αποκαλύπτει κρυμμένα νομίσματα και τρομάζει τα boos.
Η κίνηση γίνεται με τον αριστερό αναλογικό μοχλό, ενώ με τον δεξί γυρνάτε τις -συνήθως μικρές σε έκταση- πίστες. Επίσης υπάρχει και η λειτουργία zoom-in για να βλέπετε καλύτερα λεπτομέρειες. Σε πολλές περιπτώσεις χρειάζεται να χρησιμοποιείτε την οθόνη αφής του Wii U gamepad για να περιστρέφετε ή να μετακινείτε κομμάτια της πίστας. Ο σκοπός σας είναι να βρείτε το δρόμο σας προς το αστέρι της πίστας, ενώ μπορείτε να μαζεύετε διαμάντια και νομίσματα. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί ένα σύστημα παρόμοιο με πολλά mobile games. Ο βασικός σας στόχος είναι να αποκτήσετε το αστέρι που υπάρχει στην κάθε πίστα. Όμως στις πίστες υπάρχουν κρυμμένα και τρία διαμάντια, ενώ κάθε μία έχει και μια έξτρα πρόκληση που εμφανίζεται αφού έχετε ολοκληρώσει την πίστα μια φορά, ώστε να σας ωθήσει να ξαναπαίξετε δοκιμάζοντας διαφορετικές τακτικές.
Τα διαμάντια όμως έχουν και άλλη μία χρήση. Αν έχετε κάποιο save game από το Super Mario 3D World, με το που ξεκινήσετε το Captain Toad: Treasure Tracker εμφανίζεται μια νέα επιλογή με bonus πίστες, που στην ουσία είναι ολόκληρες πίστες από το Super Mario 3D World ειδικά προσαρμοσμένες για να παίξετε με τον Captain Toad. Αυτές όμως τις ξεκλειδώνετε με τα διαμάντια που μαζεύετε από τις βασικές πίστες του παιχνιδιού. Αν δεν έχετε το Super Mario 3D World, τότε η επιλογή εμφανίζεται αφού ολοκληρώσετε τις βασικές πίστες. Οι πίστες είναι αρκετά έξυπνα σχεδιασμένες, με πολλά πράγματα να κάνετε και να ανακαλύψετε. Δεν είναι δύσκολες βέβαια, ούτε καν σαν γρίφοι. Ίσως οι τελευταίες να σας δυσκολέψουν ελαφρώς. Τίποτα όμως σε σημείο σπαζοκεφαλιάς. Τα μόλις δύο αφεντικά επίσης δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Πρόκειται για ένα τεράστιο πτηνό που έχει ένα περίεργο φετίχ να αρπάζει Toads και έναν δράκο που ζει σε κάποιο λάκκο με λάβα και πετάει φωτιές. Τα εν λόγω αφεντικά εμφανίζονται πολλές φορές με κλιμακούμενη δυσκολία όσο προχωράτε στο παιχνίδι. Είναι επαναλαμβανόμενα ως επί το πλείστον και καθόλου δύσκολα, πέρα από την τελική μάχη.
Ένα πρόβλημα, το οποίο δεν είναι ακριβώς πρόβλημα αλλά μάλλον μια περίεργη σχεδιαστική επιλογή, είναι οι ζωές. Ο Captain Toad, όπως όλοι στο Musroom Kingdom, για να χάσει μια ζωή, χρειάζεται να έρθει σε επαφή με εχθρούς ή οτιδήποτε κακόβουλο δύο φορές. Μία που μικρύνει και μία που τον σκοτώνει οριστικά. Πέραν του ότι το παιχνίδι δεν είναι ακριβώς φειδωλό σε νομίσματα, που ανά 100 σας δίνουν μια ζωή, μόλις χάσετε όλες τις ζωές, σας δίνεται η ευκαιρία να αναπληρώσετε αρκετές σε ένα συγκεκριμένο μέρος που σας εμφανίζει το παιχνίδι. Γιατί να χάνεται τόσος χρόνος με τις ζωές δεν το έχω καταλάβει. Ας μην είχε καθόλου ζωές και απλά να ξεκινούσε ο παίκτης κάθε φορά την πίστα από αρχή. Θα ήταν αρκετό.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου