PC και mobile developers κυριαρχούν. Ανεβαίνουν οι μικροσυναλλαγές. Κερδοφόρες οι επιχειρήσεις.Το Game Developers Conference 2015 θα διεξαχθεί φέτος στο Σαν Φρανσίσκο της Αμερικής 2-6 Μαρτίου (το τελευταίο τριήμερο θα αφορά τις εκθέσεις).
Η διοργανώτρια αρχή ζήτησε από τους developers να συμπληρώσουν φόρμες με τα στοιχεία τους και τις δραστηριότητές τους. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το PC και Mobile game development αυξάνεται ραγδαία έναντι των κονσολών. Το ίδιο και οι online πωλήσεις.
Αξίζει να παρακολουθήσετε τα παρακάτω νούμερα:
Το 26% των developers δήλωσαν ότι δουλεύουν για ένα PS4 game (24% το 2013)
Το 22% δουλεύουν για ένα Xbox One game (12% το 2013)
Το 56% δήλωσαν ότι το παιχνίδι τους θα κυκλοφορήσει σε PC
Το 50% θα κυκλοφορήσει παιχνίδι σε smartphones ή tablets (53% και 52% το 2014 και το 2013)
Το 29% θα ήθελαν το επόμενο παιχνίδι τους να βγει στο PS4 (20% το 2013)
Το 24% θα ήθελαν αντίστοιχα στο Xbox One (17% το 2013)
Το 53% θα ήθελαν το επόμενο παιχνίδι τους να βγει σε PC
Το 48% θα ήθελαν αντίστοιχα να το κυκλοφορήσουν σε smartphones ή tablets
Αύξηση σε ψηφιακές πωλήσεις και μικροσυναλλαγέςΤο 29% των εσόδων προέρχονται από απευθείας πωλήσεις σε χρήστες ή ψηφιακές πωλήσεις
Το 21% των ερωτηθέντων είπαν ότι οι μικροσυναλλαγές είναι η κύρια πηγή εσόδων τους
Το 13% είπαν ότι η πλειοψηφία των πωλήσεων ήρθε από retail πωλήσεις (εντός καταστημάτων)
Κέρδη
Το 19% των επιχειρήσεων είπαν ότι δεν είναι κερδοφόρες
Το 41% των επιχειρήσεων είδαν υψηλότερα κέρδη για το 2014
Το 9% των επιχειρήσεων είπαν ότι το 2013 είχαν περισσότερα κέρδη από το 2014
Το 20% των επιχειρήσεων είπαν ότι έχουν τα ίδια κέρδη
Το 28% των επιχειρήσεων δεν ήταν σίγουροι για την απάντησή τους
Το 40% των developers είχαν κάθε χρόνο τα κέρδη τους να ανεβαίνουν και το προσωπικό τους να αυξάνεται
Το 44% των developers προσέλαβαν νέους developers στην εταιρεία τους μέσα στο 2014
Το 15% εξ αυτών είχαν λιγότερους υπαλλήλους το 2014
Το 1% των developers έκλεισαν την εταιρεία τους
Το 38% των developers είπαν ότι το προσωπικό τους παρέμεινε ίδιο
Το 22% δουλεύουν για ένα Xbox One game (12% το 2013)
Το 56% δήλωσαν ότι το παιχνίδι τους θα κυκλοφορήσει σε PC
Το 50% θα κυκλοφορήσει παιχνίδι σε smartphones ή tablets (53% και 52% το 2014 και το 2013)
Το 29% θα ήθελαν το επόμενο παιχνίδι τους να βγει στο PS4 (20% το 2013)
Το 24% θα ήθελαν αντίστοιχα στο Xbox One (17% το 2013)
Το 53% θα ήθελαν το επόμενο παιχνίδι τους να βγει σε PC
Το 48% θα ήθελαν αντίστοιχα να το κυκλοφορήσουν σε smartphones ή tablets
Αύξηση σε ψηφιακές πωλήσεις και μικροσυναλλαγέςΤο 29% των εσόδων προέρχονται από απευθείας πωλήσεις σε χρήστες ή ψηφιακές πωλήσεις
Το 21% των ερωτηθέντων είπαν ότι οι μικροσυναλλαγές είναι η κύρια πηγή εσόδων τους
Το 13% είπαν ότι η πλειοψηφία των πωλήσεων ήρθε από retail πωλήσεις (εντός καταστημάτων)
Κέρδη
Το 19% των επιχειρήσεων είπαν ότι δεν είναι κερδοφόρες
Το 41% των επιχειρήσεων είδαν υψηλότερα κέρδη για το 2014
Το 9% των επιχειρήσεων είπαν ότι το 2013 είχαν περισσότερα κέρδη από το 2014
Το 20% των επιχειρήσεων είπαν ότι έχουν τα ίδια κέρδη
Το 28% των επιχειρήσεων δεν ήταν σίγουροι για την απάντησή τους
Το 40% των developers είχαν κάθε χρόνο τα κέρδη τους να ανεβαίνουν και το προσωπικό τους να αυξάνεται
Το 44% των developers προσέλαβαν νέους developers στην εταιρεία τους μέσα στο 2014
Το 15% εξ αυτών είχαν λιγότερους υπαλλήλους το 2014
Το 1% των developers έκλεισαν την εταιρεία τους
Το 38% των developers είπαν ότι το προσωπικό τους παρέμεινε ίδιο
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου