Αναμφίβολα το NieR: Automata έχει δει τεράστια επιτυχία τόσο στον τομέα των πωλήσεων, όσο και στον τομέα των Reviews με τον ιδιαίτερο και εξαιρετικό του σχεδιασμό, για τον οποίο ευθύνεται ο Yoko Taro, ο director του παιχνιδιού. Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Game Informer, ο δημιουργός ανέλυσε την επιτυχία του παιχνιδιού και το πως ακριβώς το project έγινε πραγματικότητα. Πιο αναλυτικά:
"Μετά που κυκλοφορήσαμε το Drakengard 3, πιστεύω πως οι περισσότεροι παίκτες είχαν κουραστεί από όλα τα παιχνίδια που έφτιαξα μέχρι τότε και σκεφτόμουν να σταματήσω να δουλεύω. Σκεφτόμουν να πάω να κρυφτώ στα βουνά και να ζήσω την υπόλοιπη ζωή μου ως ερημίτης ή κάτι τέτοιο. Απλά εκείνη την στιγμή ο κύριος Yosuke Saito ο οποίος ήταν κουρασμένος μετά την δουλειά του στο Dragon Quest δεν σκεφτόταν σωστά και αποφάσισε να μου δώσει ακόμη μία ευκαιρία με κάτι σαν το NieR.
Έτσι είδατε το νέο παιχνίδι NieR".
Στην συνέχεια, ο Yoko Taro μίλησε για την επιτυχία του NieR Automata λαμβάνοντας υπόψη το διάστημα των επτά ετών μεταξύ αυτού και του προκατόχου. Εδώ, είπε:
Σίγουρα από την δική μου την οπτική πλευρά και την οπτική πλευρά των fans, πιστεύω πως όλοι σκέφτηκαν πως το NieR ήταν ένα πολύ νεκρό IP εκείνη την στιγμή, για αυτό έμεινα έκπληκτος όταν ξεκίνησαν την κουβέντα για να φτιάξουν ένα ακόμη. Σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον όταν άκουσα ότι η Platinum θα φτιάξει ακόμη ένα. Δεν πίστευα πως θα ήταν επιτυχία. Πίστευα πως θα ήταν ένα πολύ εξειδικευμένο παιχνίδι. Αλλά όχι, υπήρχε σίγουρα δυνατότητα εκεί. Κοιτάζοντας πίσω, πιστεύω πως τα παιχνίδια που φτιάχνει η Platinum είναι περισσότερο για αυτούς τους μανιακούς δράσης σε μία πολύ κλειστή περιοχή, αλλά ήταν ένα εξαιρετικό ταίριασμα με τους τεράστιους και περίεργους κόσμους που φτιάχνει η Square Enix. Νομίζω γενικά πως έγινε ένας εξαιρετικός συνδυασμός".
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου