Τα microtransactions αποτελούν παρελθόν για τον νέο τίτλο Star Wars Battlefront II μετά τις αντιδράσεις της κοινότητας και την ψυχρή απάντηση της EA.
Το νέο μέλος της σειράς παιχνιδιών Star Wars, Battlefront II, έκανε και επίσημα το ντεμπούτο του τη περασμένη Παρασκευή όμως μερικές από τις αποφάσεις του βρήκαν αντίθετη τη κοινή γνώμη των gamers απανταχού. Συγκεκριμένα, η DICE σε συνεργασία με την EA έδινε τη δυνατότητα σε όποιον θέλει να αγοράσει loot crates που δίνουν αντικείμενα και άλλα in game "καλούδια" με πραγματικά χρήματα έχοντας ξεκάθαρο αβαντάζ έναντι του ανταγωνισμού. Μετά τις αντιδράσεις και τα βίντεο που έδειχναν ανθρώπους να σπαταλούν αξιόλογα ποσά για proof of concept το θέμα έφτασε και στα αφτιά της EA, η οποία σε σχετικό reddit post προσπάθησε να υπερασπίσει τη θέση της κερδίζοντας περί τα 675,000 downvotes, ένας αριθμός ρεκόρ για τα δεδομένα του site σήμερα!
Η ανακοίνωση ήταν η εξής:
The intent is to provide players with a sense of pride and accomplishment for unlocking different heroes... As for cost, we selected initial values based upon data from the Open Beta and other adjustments made to milestone rewards before launch. Among other things, we're looking at average per-player credit earn rates on a daily basis, and we'll be making constant adjustments to ensure that players have challenges that are compelling, rewarding, and of course attainable via gameplay."
Μετά από την αλυσιδωτή αντίδραση της κοινότητας οι μετοχές της εταιρίας έκαναν βουτιά 40% - κάτι που μπορεί να μη μας ενδιαφέρει, όμως σίγουρα το γεγονός πως η EA αφαίρεσε για την ώρα τα microtransactions από τον τίτλο αποτελεί ένα θετικό στοιχείο που τονίζει την ισότητα που θα επικρατήσει μεταξύ των παικτών. Για την ώρα οι παίκτες θα πρέπει να παίζουν το παιχνίδι για να ξεκλειδώσουν νέα abilities και αντικείμενα και η απόφαση συνοδεύτηκε από σχετικό μακρόσυρτο blog post από τον Γενικό Διευθυντή της DICE Oskar Gabrielso
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου