Λίγοι θα διαφωνούσαν με την άποψη ότι η From Software, από τα μέσα της περασμένης γενιάς έως και σήμερα, εδραίωσε μια φόρμουλα μηχανισμών που αποτελούν πλέον αντικείμενο μελέτης και επιρροής για ένα πλήθος φιλόδοξων δημιουργών. Ένα βασικό χαρακτηριστικό που προσδιορίζει ένα παιχνίδι τύπου Souls είναι αναμφίβολα το σύστημα μάχης του. Ο παίκτης μάχεται με προοπτική κάμερας τρίτου προσώπου εκτελώντας επιθέσεις, κινήσεις αποφυγής, απόκρουσης και άμυνας που καταναλώνουν έναν πεπερασμένο αριθμό από πόντους αντοχής. Επιπρόσθετα, συχνά έρχεται αντιμέτωπος με σκληροτράχηλα αφεντικά, ενώ η αφήγηση της ιστορίας πραγματοποιείται μέσω της παρατήρησης του περιβάλλοντος. Τέλος, δεν αποκλείεται σε ένα παιχνίδι τέτοιου είδους να εμπεριέχεται ένα διαδικτυακό σύστημα επικοινωνίας παικτών, στο οποίο εκείνοι μοιράζονται από κοινού έναν ανοιχτό, ελεύθερο προς εξερεύνηση κόσμο και μπορούν να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους άλλοτε συνεργατικά και άλλοτε ανταγωνιστικά.
Με βάση τα παραπάνω χαρακτηριστικά, η Sloclap, η οποία, αξίζει να αναφερθεί πως συγκροτείται από βετεράνους της Ubisoft Paris, δημιούργησε το Absolver. Η ειδοποιός διαφορά του παιχνιδιού που κεντρίζει εξαρχής το ενδιαφέρον αφορά τις μάχες του, οι οποίες είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου εμπνευσμένες από τις ιαπωνικές πολεμικές τέχνες.
Στο Absolver, μέσα από ένα ολιγόλεπτο εισαγωγικό cinematic, βρίσκετε τον εαυτό σας σε ένα φρούριο μαζί με άλλους άπειρους αλλά, ταυτόχρονα, φιλόδοξους πολεμιστές. Εκεί ένας παλαίμαχος καθοδηγητής σάς επιλέγει από το πλήθος των παρατεταγμένων μαθητών, με σκοπό να σας χαρίσει μια ιερή μάσκα που σας καθιστά άτρωτο στην πείνα, την δίψα ή ακόμη και τον θάνατο. Μετά το πέρας της σύντομης τελετής, μεταφέρεστε στα χώματα της παρηκμασμένης αυτοκρατορίας Adal, όπου ξεκινάτε ένα σπουδαίο ταξίδι που πρόκειται να δοκιμάσει στον μέγιστο βαθμό τις ικανότητες σας. Οι άπλετες αναμετρήσεις σας με επικίνδυνους αντιπάλους στην πόλη Raslan πρόκειται να καθορίσουν εάν διαθέτετε τα απαραίτητα προσόντα, ώστε από ταπεινός Prospect να ανελιχθείτε στην ιεραρχική κλίμακα αποκτώντας τον τιμητικό τίτλο του Absolver. Εν ολίγοις, ο προαναφερθέντας τίτλος απονέμεται σε έναν αυστηρά περιορισμένο αριθμό επίλεκτων μαχητών που συμπεριλαμβάνονται στην αφρόκρεμα του στρατιωτικού σώματος.
Από τα πρώτα λεπτά της ενασχόλησης γίνεται φανερό ότι το σενάριο του Absolver δεν αποτελεί το δυνατό του σημείο και δεν πρόκειται να σας απασχολήσει ιδιαίτερα, καθώς ο ρόλος του είναι καθαρά συνοδευτικός. Όπως και στα παιχνίδια Souls, η εξιστόρηση πραγματοποιείται κυρίως μέσα από τις λιγοστές σας συνομιλίες με χαρακτήρες που συναντάτε κατά την διάρκεια της περιήγησής σας στα χαλάσματα της πόλης Raslan, οι οποίες σας παρέχουν, μέσα από έναν λιτό αριθμό γραμμών διαλόγου, πληροφορίες για τον κόσμο του παιχνιδιού. Σε μικρότερο βαθμό lore ενδέχεται να είναι διαθέσιμο μέσα από τις περιγραφές των αντικειμένων που αποκτάτε σαν επιβράβευση μετά την αίσια έκβαση μιας μάχης. Ωστόσο, σε αντίθεση με τα παιχνίδια της From Software, αυτές δεν είναι ποτέ αρκετές, ώστε να στοιχειοθετήσουν τις παράλληλες ιστορίες που έχει αναπτύξει κατά καιρούς η ζωηρή φαντασία της κοινότητας των οπαδών της σειράς Souls.
Πέρα από ορισμένες ενδιαφέρουσες πληροφορίες που αναπαριστούν γλαφυρά τον βαθμό της καταστροφής και της αποσύνθεσης της πόλης μετά τα ολέθρια γεγονότα του πολέμου και την μετέπειτα προσπάθεια της ανοικοδόμησης της, ο μύθος του παιχνιδιού δεν καταφέρνει να εντυπωσιάσει και η πλοκή χαρακτηρίζεται μάλλον υποτονική, καθώς η αναμέτρηση με το τελικό αφεντικό έρχεται χωρίς τυμπανοκρουσίες ή έστω κάποια στοιχειώδη κλιμάκωση ικανή να εγείρει το ενδιαφέρον.
Όσον αφορά το gamplay, το Absolver χαρακτηρίζεται από τους δημιουργούς του σαν ένα multiplayer παιχνίδι δράσης, παρά το γεγονός πως είναι δυνατό να απενεργοποιήσετε πλήρως από τις ρυθμίσεις την αλληλεπίδραση με άλλους παίκτες. Κατά την διάρκεια της εξερεύνησης στα δαιδαλώδη ερείπια της πόλης Raslan, πέρα από τις μάχες με χαρακτήρες που ελέγχονται από το παιχνίδι, έρχεστε παράλληλα σε επαφή με παίκτες που διαγράφουν την δική τους πορεία στην προσπάθεια τους να γίνουν Absolvers. Η επικοινωνία σας με αυτούς πραγματοποιείται μη λεκτικά μέσα από ένα παραδοσιακό σύστημα χειρονομιών, από το οποίο μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια ευρεία γκάμα κινήσεων, όπως να εκτελέσετε μια βαθιά υπόκλιση, μέχρι και να αιτηθείτε συνεργατικό παιχνίδι.
Φυσικά υπάρχει πάντα η δυνατότητα να αναμετρηθείτε εναντίον τους ή ακόμη να τηρήσετε στάση ουδετερότητας. Κατά την διάρκεια της περιήγησης σας στον κόσμο του παιχνιδιού ανακαλύπτετε βωμούς (altars) που λειτουργούν με έναν παρεμφερή τρόπο με αυτόν των bonfires της σειράς Souls. Προσκυνώντας έναν βωμό αναπληρώνετε τους χαμένους πόντους της υγείας σας, σώζετε την πρόοδό σας και παραμετροποιείτε τον χαρακτήρα σας. Ταυτόχρονα, οι βωμοί είναι τα μοναδικά σημεία του παιχνιδιού από τα οποία μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στον χάρτη της πόλης Raslan, ενώ σε αυτούς εμπεριέχεται το υψίστης σημασίας combat trials mode.
Στο εν λόγω τμήμα του παιχνιδιού διεξάγονται παραδοσιακές διαδικτυακές μονομαχίες ένας-εναντίον-ενός σε αρένες μάχης με σκοπό την ανάδειξη των πιο ανδρείων πολεμιστών. Πέρα από το σύστημα αναβάθμισης του χαρακτήρα σας, στο παιχνίδι αναβαθμίζετε ξεχωριστά και το combat trials. Κάθε μονομαχία αποτελείται από τρεις γύρους, ο καθένας από τους οποίους παρέχει στον νικητή από έναν πόντο εμπειρίας. Συγκεντρώνοντας πέντε πόντους, το combat trials αναβαθμίζεται προσφέροντας σας σαν επιβράβευση ένα πολύτιμο αντικείμενο εξοπλισμού για να ντύσετε τον χαρακτήρα σας. Όταν φτάσετε το επίπεδο του εν λόγω mode στο rank 50, μπορείτε να γίνετε μέντορας και να δημιουργήσετε την δική σας σχολή (fighting school). Οι παίκτες που γίνονται μέλη της σχολής σας ξεκλειδώνουν μόνιμα για τον χαρακτήρα τους τον συνδυασμό επιθέσεων/powers που συνθέτουν το combat deck σας, για το οποίο γίνεται λόγος αναλυτικότερα παρακάτω.
Home / adventure /
gameplay /
greece /
news /
portal /
simulation
/ Absolver Review και η τέχνη του ξύλου..
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου