Το Battle Chasers είναι μια σειρά κόμικ φαντασίας, δημοφιλής στην Αμερική στα τέλη της δεκαετίας του '90. Το Battle Chasers: Nightwar αποτελεί συνέχεια της σειράς χάρη στο Kickstarter και δίαυλο για να εντάξει το κοινό στην υπάρχουσα ιστορία αλλά και σε πιθανά μελλοντικά έργα. Ως βιντεοπαιχνίδι, είναι ένα πολύ τυπικό turn-based RPG με αύρα παλιάς σχολής.
Η ιστορία είναι το πιο δυνατό σημείο του παιχνιδιού, όπως ήταν και αναμενόμενο.
Ακολουθείτε μια ομάδα διαφορετικών χαρακτήρων σε έναν κόσμο arcanapunk φαντασίας που μπλέκει medieval και steampunk στοιχεία, η οποία εγκλωβίστηκε σε ένα νησί και τα μέλη της σκορπίστηκαν όταν το αερόπλοιό τους καταρρίφθηκε απρόσμενα. Εκτός του ότι πρέπει να επανασυνδεθούν και να συνεχίσουν το δρόμο τους, πρέπει να αναμειχθούν και με όσα μυστήρια προσφέρει το μέρος να ανακαλύψουν.
Οι χαρακτήρες είναι δουλεμένοι, το ίδιο και η πλοκή και ιδιαίτερα οι διάλογοι. Υπάρχει όχι μόνο ενδιαφέρουσα εξέλιξη για τον μύθο και τα πρόσωπα, αλλά πολύ περισσότερο όλος ο τρόπος γραφής είναι αρτιότατος. Παρότι δεν εξερευνεί πολλές καινούριες ιδέες και δεν περιλαμβάνει κάτι τόσο ιδιαίτερο που να ο ξεχωρίζει με μιας και να του δίνει στίγμα, καταφέρνει να κάνει το μέγιστο με όσα λίγα, αν το εξετάσουμε στην ουσία του, εφόδια έχει. Το μοναδικό μου παράπονο είναι ότι τραβάει αρκετά και σε συνδυασμό με το gameplay καταντάει κουραστικό και δημιουργούνται κοιλιές εκεί που δεν θα έπρεπε.
Το gameplay είναι ένα άθροισμα διάφορων επιμέρους στοιχείων, κανένα από τα οποία δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και ούτε ως σύνολο καταφέρνει να είναι αξιοσημείωτο. Είναι αρκετά άρτιο, αλλά επιμέρους λεπτομέρειες στοιχίζουν πολύ στην ήδη βαρετή φόρμουλα που έχουμε συναντήσει ξανά και ξανά. Εξερευνάτε έναν overworld χάρτη, πηγαίνοντας από μέρος σε μέρος συλλέγοντας loot και κατατροπώνοντας εχθρούς, όπως σε old-school RPG.
Σε αυτό το κομμάτι δεν έχετε πολλά να κάνετε από το να περπατάτε από έδω κι από εκεί, μιλώντας με κόσμο για να αναλάβετε quests, να κάνετε τις αγοροπωλησίες σας ή τις αναβαθμίσεις σας και τα λοιπά. Υπάρχουν ειδικές περιοχές που μπορείτε να επισκεφτείτε που δομούνται σε στιλ dungeon και το παιχνίδι εκεί παίρνει την μορφή ενός dungeon crawler με πιο ελεύθερο χειρισμό και προσέγγιση των εχθρών που θυμίζει τον τρόπο που πολλά JRPG χειρίζονται το ζήτημα. Εδώ πλέον ο κάθε χαρακτήρας έχει κάποια ειδική ικανότητα που μπορεί να αξιοποιήσει μετρημένες φορές μέσα στο dungeon και κάνει την αλλαγή μεταξύ χαρακτήρων συχνή για την επίλυση ορισμένων απλοϊκών περιβαλλοντικών γρίφων ή την αποφυγή παγίδων για παράδειγμα. Τα αντικείμενα που βρίσκετε συνήθως δεν χρησιμεύουν σε πολλά και τα χρήματα επίσης αποκτώνται με το σταγονόμετρο. Παρότι η ολοκλήρωση περιοχών προσφέρει συγκεκριμένες ανταμοιβές (και μπορείτε να αυξομειώσετε και την δυσκολία της πρόκλησης για να ρυθμίσετε τα λάφυρα), σπάνια ανταποκρίνονται στη δυσκολία και την ταλαιπωρία της ολοκλήρωσης.
Το σύστημα μάχης είναι τύπου turn-based RPG, όπου τα μέλη της ομάδας σας και οι εχθροί κάνουν τις επιθέσεις ή τις δράσεις τους με σειρά και όχι σε άμεσο χρόνο απόκρισης. Το σύστημα προσφέρει για αρχή απολαυστικές μάχες, που όμως γρήγορα γίνονται ρουτίνα, καθώς δεν έχει αρκετό στρατηγικό βάθος για να προσφέρει αρκετή πρόκληση για σκέψη, ενώ ταυτόχρονα απαιτείται λίγο πολύ να περάσετε ώρα grinding και backtracking. Νέες ικανότητες, νέοι χαρακτήρες, νέες ιδέες στη φόρμουλα μάχης και εξοπλισμός που να είναι χρήσιμος αργούν να έρθουν υπερβολικά πολύ ή όταν εισάγονται δεν κάνουν την απαραίτητη διαφορά. Από το σύστημα level up μέχρι το party management όλα γίνονται μουντά και ανέμπνευστα μετά τις πρώτες επαφές. Ένα θετικό στοιχείο που προσδίδει μια διαφορετική οπτική στα πατροπαράδοτα και εισάγει (την μία και μοναδική) στρατηγική ισχύ είναι το overcharge system.
Κλασικά, για να εκτελέσουν τις πιο δυνατές ικανότητές τους οι χαρακτήρες πρέπει να ξοδέψουν mana, το οποίο γρήγορα τελειώνει και μεγάλο μέρος της μάχης είναι η διαφύλαξη και σωστή επένδυσή του. Κάνοντας απλές επιθέσεις όμως, έχετε overcharge, το οποίο γεμίζει με επιπλέον πόντους το mana, “υπερφορτώνοντάς” το πάνω από το μέγιστο, με αποτέλεσμα να κάνετε ειδικές κινήσεις ουσιαστικά χωρίς κόστος (πέρα από λίγη προετοιμασία). Αυτό το χαρακτηριστικό κατά κάποιον τρόπο διαγράφει την πορεία που έχουν όλες οι μάχες, αλλά αποτελεί κάθε φορά ένα φρέσκο μέσο να αντιμετωπίζετε τους εχθρούς.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου