Aliens: Colonial Marines με πολλά τέρατα

Τη σκηνοθεσία του όλου εγχειρήματος ανέλαβε ο ανερχόμενος εκείνη τη περίοδο Ridley Scott, πρωταγωνιστικό ρόλο η σχετικά άσημη μέχρι τότε Sigourney Weaver και η ιστορία έγραψε το Alien, μια από τις συγκλονιστικότερες ταινίες επιστημονικής φαντασίας και τρόμου που είδαμε ποτέ που αποτέλεσε μια τεράστια εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία. Σήμα-κατατεθέν της ταινίας (εκτός από την ηρωίδα Ellen Ripley που έκανε τη διαφορά στον παραδοσιακά «ανδροκρατούμενο» sci-fi χώρο) ήταν αναμφίβολα το εμβληματικό πλέον εξωγήινο Alien, σχεδιασμένο από τον H. R. Giger, το οποίο ήταν έτη φωτός μπροστά από όσα κινηματογραφικά τέρατα είχαμε δει μέχρι τότε. Η επιτυχία της συνταγής ώθησε την 20th Century Fox στην κυκλοφορία τριών sequels και δύο spin-offs (Alien vs. Predator), αλλά και στο Prometheus του 2012, όπου ο Ridley Scott επιστρέφει κατά κάποιο τρόπο στη θεματολογία αυτή. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να μείνει ασυγκίνητη από όλα αυτά και η βιομηχανία των video games, καθώς από το 1982 που κυκλοφόρησε το Alien για το Atari 2600 έως και το περσινό Aliens: Infestation για το DS, έχουν φτάσει στα χέρια μας δεκάδες τίτλοι βασισμένοι στις εν λόγω κινηματογραφικές παραγωγές.
  Πήρε το χρόνο του
Πλέον το ημερολόγιο βρίσκεται στο 2013 και έρχεται επιτέλους στις οθόνες μας το νέο Aliens: Colonial Marines. Λέμε επιτέλους, διότι το συγκεκριμένο παιχνίδι ανήκει στην κατηγορία «γεφύρι της Άρτας», με την…οδύσσεια της ανάπτυξής του να διαρκεί περίπου έξι χρόνια! Η πρώτη ανακοίνωση της Sega και της Gearbox έγινε στα τέλη του 2006. Το 2008 μάθαμε ότι η τελική ονομασία θα ήταν Aliens: Colonial Marines και ότι ο τίτλος πρόκειται να βρεθεί σύντομα στα ράφια των καταστημάτων. Το 2010 είχαμε την…προσπέραση από το Aliens vs. Predator (επίσης της Sega) το οποίο τελικά κυκλοφόρησε πρώτο. Στη συνέχεια ακολούθησαν δύο-τρείς αναβολές στην τελική ημερομηνία και κάπως έτσι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να δούμε ακόμα ένα FPS με πρωταγωνιστές τα αγαπημένα Aliens. Μετά από τόσο καιρό αναμονής σίγουρα οι απαιτήσεις είναι αυξημένες, ειδικά εάν λάβουμε υπόψη πως εταιρεία προγραμματισμού είναι η Gearbox Software που μας έχει χαρίσει την σειρά Borderlands, ενώ πίσω από το όλο εγχείρημα βρίσκεται η πάλαι ποτέ κραταιά Sega.
Alien 2,5
Αρχικά ας αναφερθούμε σε ένα από τα πιο «δυνατά» στοιχεία του Aliens: Colonial Marines που δεν είναι άλλο από τη πλήρη ενσωμάτωσή του στον κόσμο των κινηματογραφικών ταινιών. Η ίδια η Gearbox Software έχει δηλώσει πως το δημιούργημά της θεωρείται και επίσημα τμήμα του Alien franchise της 20th Century Fox. Από την εισαγωγή κιόλας, οι μυημένοι του είδους θα αναγνωρίσουν τον δεκανέα Dwayne Hicks, ο οποίος στέλνει σήμα κινδύνου από το USS Sulaco μετά την καταστροφή της αποικίας στον LV-426. Η συνέχεια επιφυλάσσει κι άλλες συγκινήσεις για όσους μεγάλωσαν με τις συγκεκριμένες ταινίες (όπως π.χ. η παρουσία του Bishop), ενώ τα πάντα είναι εναρμονισμένα πλήρως με τον κόσμο που γνωρίσαμε στη μεγάλη οθόνη. Όπως ίσως καταλάβατε ορισμένοι, τα γεγονότα του Aliens: Colonial Marines τοποθετούνται χρονικά μετά τη δεύτερη ταινία της σειράς, το Aliens του James Cameron και περίπου στην ίδια περίοδο ή λίγο μετά την τρίτη συνέχεια, το Alien 3 (του David Fincher). Στο παιχνίδι παίρνετε το ρόλο του δεκανέα Christopher Winter, ενός πεζοναύτη που ανήκει στην ομάδα διάσωσης που στάλθηκε με το σκάφος USS Sephora για να ερευνήσει το SOS που εξέπεμψε το Sulaco. Η δράση σας μεταφέρει αρχικά στην εξερεύνηση του εν λόγω σκάφους, ενώ στη συνέχεια θα βρεθείτε και στον πλανήτη LV-426 προσπαθώντας να επιβιώσετε από τις ορδές των μανιασμένων Xenomorphs. Το σενάριο αυτό καθεαυτό δεν είναι κάτι το συγκλονιστικό και ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με μια ιστορία επιβίωσης σε ένα αφιλόξενο περιβάλλον, με κάποιες ανατροπές και αρκετά «πατριωτικά» κλισέ σχετικά με την μαχητικότητα και την συντροφικότητα των marines. Ωστόσο όλα αυτά γίνονται με έναν τεράστιο σεβασμό στην κληρονομιά των ταινιών. Υπάρχουν ένα σωρό αναφορές σε πρόσωπα και γεγονότα από αυτές, τόσο άμεσα όσο και έμμεσα, οι τοποθεσίες είναι σχεδιασμένες με μεγάλη ακρίβεια και προσοχή, υπάρχουν easter eggs και λεπτομέρειες για τους πιο…ψαγμένους και γενικώς το όλο κλίμα και η ατμόσφαιρα είναι «βουτηγμένα» στην μυθολογία του Alien σύμπαντος. Σε αυτόν τον τομέα η δημιουργία της Gearbox Software παίρνει άριστα, αποτελώντας ό,τι πιο κοντινό στο κόσμο των Aliens έχουμε δει, ίσως από τις εποχές του Aliens Vs Predator 2 του 2002.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου