Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας οδήγησε στην εμφάνιση επαναστατικών προγραμμάτων σαν το GameMaker: Studio που επιτρέπουν σε δημιουργικούς ανθρώπους χωρίς τεράστιες γνώσεις προγραμματισμού να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε video games. Ο Toby Fox, σχεδιαστής του Undertale, ανήκει σε αυτή την κατηγορία ατόμων. Νοιώθοντας το μυαλό του να κοντεύει να σπάσει από τις φανταστικές ιδέες που έτρεχαν πέρα δώθε, ο Fox αποφάσισε πριν από τρία χρόνια να αγοράσει το GameMaker: Studio και να μετατρέψει την έμπνευση του στην αγαπημένη μας τέχνη. Φυσικά, ο σχεδιασμός ενός video game αξιώσεων, εκτός από έμπνευση, εργατικότητά και τα απαραίτητα προγραμματιστικά εργαλεία χρειάζεται και ένα αξιοπρεπές χρηματικό κεφάλαιο.
Για να μαζέψει τα χρήματα που χρειαζόταν, ο Fox στράφηκε σε εμάς, την παγκόσμια κοινότητα των gamers, αρχίζοντας μια εκστρατεία στην γνωστή μας πλέον πλατφόρμα του Kickstarter.
Ο μετριοπαθής στόχος των 5.000 δολαρίων επιτεύχθηκε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα και η καμπάνια για το Undertale σταμάτησε τελικά στα 51.000 δολάρια. Το ποσό που συγκεντρώθηκε έδωσε την ευκαιρία στον Fox να εμπλουτίσει το παιχνίδι του με άφθονο πρόσθετο περιεχόμενο, τριπλασιάζοντας την συνολική του διάρκεια.
Το Undertale είναι ένα συνονθύλευμα από επιρροές που δέχτηκε ο Fox στην πορεία της ζωής του μέχρι σήμερα. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν το τρελό χιούμορ χαρακτήρων σαν τον Mr. Bean, το σύστημα διαλόγων του θρυλικού RPG Shin Megami Tensei, η απόκοσμη ατμόσφαιρα του κλασικού RPG EarthBound του Super NES, το δεύτερο μέρος της σειράς Mother κ.ο.κ. Η επίδραση των ιαπωνικών RPG στη δουλειά του Fox είναι ξεκάθαρη πλέον αλλά ο game designer προσπάθησε να αφήσει απ’ έξω ορισμένα χαρακτηριστικά τους που δεν του άρεσαν όπως το grinding και τα quests που βάζουν τον παίκτη να μαζεύει αντικείμενα από όλες τις πίστες, οδηγώντας τον σε ένα αέναο backtracking. Το αν δικαιώθηκε ή όχι στις επιλογές του ο Fox θα το μάθετε εντός ολίγου.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου