Τα τελευταία χρόνια η From Software έχει βαλθεί να...τεστάρει τις αντοχές μας με την σειρά Dark Souls. Κυκλοφορώντας ουσιαστικά ένα video game ανά έτος, το Dark Souls II το 2014, to Bloodborne το 2015 και το Dark Souls III το 2016, κρατάει τους skilled Action RPG gamers σε εγρήγορση. Για το Dark Souls III λίγα πράγματα είναι μέχρι στιγμής γνωστά. Στο GameWorld, κατά την διάρκεια της Gamescom 2015 στην Κολωνία της Γερμανίας, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά το νέο έπος της σειράς, για το οποίο σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας. Δυστυχώς, για λόγους NDA, δεν επετράπη η καταγραφή in-game βίντεο.
Εκ πρώτης όψεως, η From Software φαίνεται πως έχει ως στόχο το να μας κάνει να "απορροφηθούμε" ακόμη περισσότερο απ' τον κόσμο του Dark Souls, με στοιχεία όπως ο ήλιος που πλέον θα μοιάζει "ξεθωριασμένος" στον ορίζοντα. Το σενάριο περιστρέφεται γύρω από τους Lords of Cinder. Σε ένα από τα πρώτα τρέιλερ του Dark Souls 3 είχαμε δει giants να σηκώνονται από ένα νεκροταφείο, ο οποίος ήταν ένας απ' τους Lords of Cinder.
Όπως μας ενημέρωσαν οι developers της Bandai Namco, το gameplay σκοπεύει να συνδυάζει στοιχεία Action και Strategy σε κάθε μάχη, επεκτείνοντας το RPG στοιχείο ακόμη περισσότερο, καθώς πλέον θα μπορείτε να έχετε καλύτερο έλεγχο του build του χαρακτήρα σας. Η μάχη που είδαμε διεξαγόταν σε ένα κάστρο.
Ανάβοντας μια bonfire (τα checkpoints του παιχνιδιού όπου επιστρέφετε όταν πεθάνετε) προχωρήσαμε αντικρίζοντας έναν Giant, φρουρό του κάστρου, ο οποίος για αρχή και για κάποιον που δεν έχει εμπειρία απ' τη σειρά Dark Souls, θεωρείται ένας αρκετά δυνατός αντίπαλος.
Σε διάφορα σημεία του κάστρου αντικρίσαμε καταραμένες ψυχές να προσεύχονται και στη συνέχεια τους πρώτους εχθρούς να μας επιτίθενται. Αντιμετωπίσαμε πληθώρα από σκελετούς, ευέλικτους ιππότες, μεγάλα σε μέγεθος δαιμονικά πλάσματα ή ιππότες διπλάσιου και τριπλάσιου ύψους από εμάς με τρομακτική όψη που λειτουργούσαν ως mini bosses, εξαπολύοντας μέχρι και aoe spells.
Το σύστημα μάχης ακολουθεί την ίδια λογική με τα προηγούμενα Dark Souls όσον αφορά στους βηματισμούς και τις βασικές κινήσεις. Δηλαδή lock στον αντίπαλο και αντίστοιχα block ή dodge ανάλογα με την περίσταση και χτύπημα όταν ο εχθρός είναι ευάλωτος. Στον οπλισμό συναντήσαμε τα Straight Sword, Greatsword, Battle Axe, Curved Swords (duel-weild, απαιτούν Dexterity), Spears και ranged όπλα. Ωστόσο, στο Dark Souls 3 προστίθενται δύο σημαντικοί παράμετροι. Το Battle Art system και η εκτενής χρήση των spells.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου