Πάει ο παλιός ο χρόνος, ας γκρινιάξουμε παιδιά! Άλλη μια χρονιά φτάνει σιγά σιγά στο τέλος της και είναι ώρα να κάνουμε μια ανασκόπηση για αυτά που είδαμε. Με τον διαγωνισμό Game of the Year του GameWorld να έχει τον ρόλο να αναδείξει το καλύτερο game και το καλύτερο ελληνικό game του 2015, ας μιλήσουμε για όλα εκείνα τα γεγονότα και τα games που μας απογοήτευσαν φέτος μέσα από το Press Start αυτής της εβδομάδας.
Το 2015 ήταν μια γεμάτη αλλά και περίεργη χρονιά για την βιομηχανία του gaming. Είδαμε τα πρώτα βήματα προς την σωστή κατεύθυνση για τις κονσόλες όγδοης γενιάς, αλλά ταυτόχρονα είχαμε και κάποια στραβοπατήματα από τις εταιρείες ανάπτυξης, που είτε δεν πήραν τις σωστές αποφάσεις, είτε δεν κατάφεραν λόγω συγκυριών να αναδείξουν στο έπακρο το ταλέντο τους μέσα από τα games που κυκλοφόρησαν.
Μια από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις της χρονιάς που πέρασε, ήταν σίγουρα τα γεγονότα που συνέβησαν στην Konami, τα οποία σημάδεψαν θα λέγαμε το 2015.
Καταρχήν, είχαμε την αποχώρηση του Hideo Kojima από την γνωστή εταιρεία ανάπτυξης (ο οποίος αργότερα επανίδρυσε την Kojima Productions). Μάλιστα, η Konami απαγόρευσε τον Kojima από το να παραβρεθεί στα The Game Awards 2015. Επιπλέον, το Silent Hills, ένα από τα πιο υποσχόμενα Survival Horror των τελευταίων ετών ακυρώθηκε ξαφνικά.
Γυρίζοντας τον χρόνο πίσω στον Απρίλιο του 2015, έχουμε την ανακοίνωση της Valve ότι προτίθεται να διαθέσει επί πληρωμής mods μέσω του Steam και λίγες ημέρες αργότερα να ακυρώνει το εγχείρημά της μετά την κατακραυγή των gamers. Στα των games, με απογοήτευσε η απόφαση της EA να διαθέσει ένα season pass για το Star Wars Battlefront με κόστος 50 ευρώ και περιεχόμενο σχεδόν ίσο με το βασικό πακέτο του παιχνιδιού. Η PC έκδοση του Batman: Arkham Knight ήταν επίσης μια σκέτη απογοήτευση. Το μηδενικό optimization και τα άπειρα bugs είχαν ως αποτέλεσμα η Warner Bros να αναστείλει την πώλησή του έως ότου διορθωθούν τα μεγάλα προβλήματα που είχε.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου