Πιθανόν να έχετε παρατηρήσει σε προηγούμενα άρθρα μου ότι κάθε φορά που αναφέρω το όνομα Tim Schafer οι λέξεις στην συνέχεια του κειμένου αρχίζουν να στάζουν…μέλι! Ήταν αναμενόμενο να γίνετε μάρτυρες αυτού του φαινομένου αφού ο εν λόγω σχεδιαστής video games είναι υπεύθυνος για αρκετές από τις ωραιότερες αναμνήσεις που έχω αποκομίσει από την αγαπημένη μας τέχνη. Με τα Full Throttle, Grim Fandango, Secret of the Monkey Island και Day of the Tentacle, ο επινοητικός Schafer με έκανε να γελάσω, να διασκεδάσω και να συγκινηθώ απειράριθμες φορές. Ανάμεσα στους πετυχημένους τίτλους των adventures που περιέχονται στο χαρτοφυλάκιο του βρίσκεται και ένα αριστούργημα διαφορετικό από τα υπόλοιπα με την παράξενη ονομασία Psychonauts.
Το Psychonauts ευθύνεται για μια σειρά από «πρωτιές» στην καριέρα του Schafer. Η κυκλοφορία του αποτελεί το ντεμπούτο της εταιρείας ανάπτυξης Double Fine Productions που ίδρυσε ο Schafer μετά την αποχώρηση του από την LucasArts, όταν η τελευταία αποφάσισε να αποσυρθεί από την αγορά των adventures.
Παραδόξως, ο πρώτος τίτλος της νεοσυσταθείσας εταιρείας δεν είναι ένα Adventure όπως θα περιμέναμε λαμβάνοντας υπόψη μας τους λόγους που οδήγησαν στην αυτονόμηση του Schafer. Αντίθετα πρόκειται για ένα 3D Platform με στοιχεία Adventure που χωρίζεται ισόποσα σε καταιγιστική δράση από την μια και σε πληθωρικό σενάριο με δεκάδες ενδιαφέροντες χαρακτήρες από την άλλη.
Το αφηγηματικό υπόβαθρο του Psychonauts περιφερόταν εντός του δημιουργικού μυαλού του Schafer από την εποχή που δούλευε το Full Throttle. Αρχικά οραματίστηκε το όλο concept σαν μια ψυχεδελική εμπειρία δημιουργημένη στον πρωταγωνιστή του θρυλικού Adventure μετά από την κατάποση ενός ινδιάνικου παραισθησιογόνου. Όταν η ιδέα του απορρίφθηκε από τους ιθύνοντες της LucasArts, ο Schafer την καταχώρησε στο πίσω μέρος του μυαλού του μέχρι την στιγμή της υλοποίησης της στο Psychonauts.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου