Στο στρατόπεδο των μεγάλων ανταγωνιστών στα Fighting games, η Team Ninja εισήλθε... τελευταία σε σχέση με τους άλλους developers. Με τις σειρές Street Fighter και Mortal Kombat να κυριαρχούν και τα Tekken και Virtua Fighter να μπαίνουν δυναμικά στην αγορά με τα 3D γραφικά τους, πολλοί πίστευαν ότι δύσκολα θα υπήρχε ένας ακόμη ισχυρός ανταγωνιστής, ο οποίος θα έμπαινε "σφήνα". Εν τέλει, η νεοσύστατη στα μέσα της δεκαετίας του '90 Team Ninja, θυγατρική της Tecmo, ιδρύθηκε για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
To Dead or Alive είναι ο πρώτος τίτλος της δημοφιλούς σειράς ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του το 1996 στα Arcade. Πρόκειται για ένα 3D fighting game το οποίο αναπτύχθηκε από την Team Ninja και κινείται στο μοτίβο του Tekken της Namco καθώς και του πρωτοπόρου (στην αγορά των 3D Fighting) Virtua Fighter της Sega.
Πέρα από το πρωτότυπο σύστημα counter που διαθέτει (και το οποίο θα αναλύσουμε παρακάτω), το Dead or Alive μας εισήγαγε για πρώτη φορά cast με πανέμορφες κοπέλες που διαθέτουν animation, ακόμα και στο...στήθος τους.
Ένα σημαντικό μέρος των gamers, το είδαν σε arcade, σε διάφορα καταστήματα και σε περιοδικά της εποχής, αποφασίζοντας να το αποκτήσουν για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Μία βασική προϋπόθεση βέβαια σε αρκετούς από αυτούς, ήταν το να παίζουν ήδη Fighting και απλά να έχουν την περιέργεια να το δοκιμάσουν. Η σειρά δημιουργήθηκε από τον game designer Tomonobu Itagaki, ο οποίος στον τρίτο χρόνο του στην Tecmo, αποτέλεσε άνθρωπο-κλειδί, μιας και συνέβαλε στη δημιουργία του Dead or Alive ως παραγωγός και σκηνοθέτης. Για το δημιούργημά του, εμπνεύστηκε από τις σειρές Fatal Fury και Mortal Kombat.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου