Το πρώτο Sanctum είναι μια μάλλον κλασική περίπτωση πετυχημένου indie παιχνιδιού σε πρώτη φάση. Μια καλή ιδέα, μια προσηλωμένη και ορεξάτη ομάδα, αλλά και έλλειψη πόρων και εμπειρίας οδηγούν σε ένα καλό μεν, προβληματικό σε σημεία δε παιχνίδι, το οποίο όμως αφήνει τους καλύτερους οιωνούς για το μέλλον. Η Coffee Stain Studios αυτή το φορά, με το Sanctum 2, καταφέρνει να παραδώσει ένα πιο ξεκάθαρο και ολοκληρωμένο παιχνίδι, που φέρει βελτιώσεις σε κάθε τομέα, και φτάνει ένα βήμα πιο κοντά στο αρχικό όραμα της εταιρίας.
Για όσους δεν είχαν κάποια επαφή με την προηγούμενη προσπάθεια της Coffee Stain Studios, αρκεί να πούμε πως το Sanctum 2 είναι αυτή τη στιγμή ίσως το μοναδικό παιχνίδι στην αγορά που συνδυάζει τις αγαπημένες απο πολλούς κατηγορίες των First Person Shooter και Tower Defence τόσο άμεσα και πετυχημένα.
Έχουμε να κάνουμε, δηλαδή, με ένα διασκεδαστικό υβρίδιο FPS - Tower Defence, όπου στην ανάπαυλα από τα κύματα των εχθρών, μας δίνεται η δυνατότητα να στήσουμε τις άμυνές μας όπως θεωρούμε πως θα είναι πιο αποτελεσματικές, και στη συνέχεια να πάρουμε οι ίδιοι μέρος στη μάχη, παίζοντας καθοριστικό ρόλο.
Σε σεναριακό επίπεδο δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο. Πρωταγωνιστές είναι οι τέσσερις ήρωες που μπορούμε να διαλέξουμε πριν απο κάθε μάχη, ο καθένας με τη δική του φυσιογνωμία, εξοπλισμό και τακτικές. Αναλυτικά, η ομάδα απαρτίζεται απο την ηρωίδα του πρώτου παιχνιδιού, Skye Autumn, η οποία θυμίζει κλασικό στρατιώτη με assault rifle, την Grenadier Sweet Autumn, τον Sniper SiMo και τον Haigen, ο οποίος είναι ειδικός σε μάχες κοντινών αποστάσεων.
Ο κάθε χαρακτήρας έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά αλλά και εξοπλισμό, καθώς το primary όπλο είναι "κλειδωμένο", ενώ το secondary μπορεί να επιλεγεί απο τους παίκτες. Κάθε όπλο έχει δύο λειτουργίες, τη βασική και τη δευτερεύουσα, οι οποίες πραγματοποιούνται απο τα δυο κουμπιά του ποντικιού. Μετά απο ορισμένο αριθμό βολών το κάθε όπλο υπερθερμαίνεται, και έτσι μέχρι να επιστρέψει στην κανονική του κατάσταση, μπορούμε να χρησιμοποιούμε το δεύτερο όπλο. Ο "κύκλος" αυτός μεταξύ των όπλων θα είναι συνεχόμενος και καθοριστικός για τη σωστή αντιμετώπιση των εχθρών. gamespot
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου