Ξεχάστε τα ΑΑΑ παιχνίδια χωρίς περιορισμό των μεταχειρισμένων
Ο Cliff Bleszinski, δημιουργός του Gears of War, είναι ένας από τους υποστηρικτές της Microsoft στο θέμα των μεταχειρισμένων παιχνιδιών. Σύμφωνα με τον Bleszinski, ο οποίος γνωρίζει από πρώτο χέρι τί απαιτεί η δημιουργία τίτλων σαν το Gears, το μοντέλο των ΑΑΑ τίτλων με το τεράστιο κόστος ανάπτυξης και διαφήμισης δεν είναι βιώσιμο αν δεν περιοριστούν οι ανταλλαγές και ενοικιάσεις παιχνιδιών. Ο Bleszinski πιστεύει ότι η Sony απλά εκμεταλλεύεται την οργή των gamers για την Microsoft και στην πραγματικότητα θα εφαρμόσει ανάλογα μέτρα στο PS4. Ποια η άποψή σας επί του θέματος; Είναι βιώσιμο το μοντέλο των ΑΑΑ blockbusters στη νέα γενιά με τις τωρινές συνθήκες;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου