Tο βιβλίο του Γάλλου Antoine de Saint-Exupéry, αποτέλεσε την έμπνευση του Ουκρανού developer Max Hryniv στη δημιουργία του Contre Jour και οι παραλληλισμοί ανάμεσα στα δύο έργα είναι εμφανείς σε πολλά σημεία. Είτε πρόκειται για τα ταξίδια των πρωταγωνιστών τους σε διάφορους πλανήτες, είτε για το βαθύτερο νόημα που θέλουν να περάσουν, οι δύο αυτές δημιουργίες έχουν αρκετά κοινά στοιχεία. Ακόμα και το όνομα του πρωταγωνιστή του Contre Jour, του Petit (στα γαλλικά “μικρός”), είναι εμπνευσμένο από το εν λόγω βιβλίο.
Ο Max Hryniv είναι o μόνος άνθρωπος που απαρτίζει την Mοkus, την προγραμματιστική εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη του Contre Jour. Με εξαίρεση την οπτικοακουστική πλευρά, ο προγραμματισμός και ο σχεδιασμός επιμελήθηκαν αποκλειστικά από τον Hryniv. Με πενταετή εμπειρία στον προγραμματισμό και έχοντας ασχοληθεί με ποικίλης φύσης αντικείμενα (όπως antivirus και streaming software) τα video games ήταν αυτά που τον κέρδισαν. Ενώ είχε την ιδέα να φτιάξει ένα puzzle το οποίο να έχει την χρήση του περιβάλλοντος ως κύριο άξονα του gameplay, δεν ήξερε πώς να προσεγγίσει την δημιουργία του σε προγραμματιστικό αλλά και σχεδιαστικό επίπεδο. Η “επιφώτηση” ήρθε όταν δούλευε πάνω σε ένα 2D shooter και είδε τα πράγματα από πρώτο χέρι. Έτσι λοιπόν άφησε τα πάντα στην άκρη και ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στο Contre Jour.
Αδιαμφισβήτητα αυτό που αποτέλεσε μεγάλη κινητήρια δύναμη για τον Hyvriv ήταν η επαφή του με την Chillingo, η οποία ανέλαβε την προώθηση του πνευματικού τέκνου της Mokus. Όπως είχε δηλώσει και ο ίδιος σε συνέντευξή του, το γεγονός πως κάποιος τρίτος πίστεψε στο δημιούργημά του, τον βοήθησε να πιστέψει ακόμα περισσότερο στον εαυτό του και να εργαστεί ακόμα πιο σκληρά. Τόσο η ηθική όσο και η πρακτική βοήθεια της Chillingo ήταν το σημείο καμπής στην δημιουργία του Contre Jour και διατήρησε την ορμή με την οποία ξεκίνησε ο Hryniv να δουλεύει σε αυτό. Πάμε να δούμε μαζί το Game of the Week του App store, αλλά και την νούμερο ένα σε αγορές εφαρμογή σε λιγότερο από δύο ημέρες από την κυκλοφορία της.
Γνωρίστε τον Petit
Η ιστορία πίσω από τις περιπέτειες του Petit δεν παρουσιάζεται με κάποιο εισαγωγικό βιντεάκι, αλλά μέσω του τρέιλερ. Το μικρό αυτό πλασματάκι έχει για φίλο ένα λουλούδι, το οποίο χάνει την ζωτική του δύναμη καθώς αυτή παρασέρνεται από μέσα του με την μορφή φωτεινών σφαιρών, των Lights. Έτσι λοιπόν ξεκινάτε ένα ταξίδι στους διάφορους πλανήτες, με σκοπό να μαζέψετε αυτές τις σφαίρες και να τις επιστρέψετε στο λουλούδι σας. Μια ιστορία τόσο απλή όσο και η πρώτη πρόταση του review, που επιχειρεί να αγγίξει τις πιο ευαίσθητες χορδές σας.
Δύο πράγματα γίνονται εμφανέστατα από τις πρώτες κιόλας στιγμές στο Contre Jour: η ιδιαίτερη αισθητική του και η αριστουργηματική μουσική του επένδυση. Το πρώτο πράγμα που θα συναντήσετε είναι η οθόνη επιλογής επιπέδων. Όπως στο World of Goo, έτσι και εδώ, τα levels είναι χωρισμένα σε πλανήτες, με τον κάθε έναν να περιέχει τα υποεπίπεδα που στην προκειμένη περίπτωση αριθμούν τα 10 για κάθε έναν από τους τρεις κόσμους, με την δυνατότητα να ξεκλειδώσετε ακόμα περισσότερα επίπεδα και κόσμους, αγοράζοντας την πλήρη έκδοση. Ο χειρισμός στα smartphones γίνεται πατώντας ή σέρνοντας το δάχτυλό σας στην οθόνη αφής. Αρχικά έχετε την επιλογή να πατήσετε στον πρώτο κόσμο και να ξεκινήσετε να παίζετε ή να κάνετε slide και να δείτε σκηνές από την ανάπτυξη του Contre Jour αλλά και επιπρόσθετες πληροφορίες για το τεχνικό του μέρος
Contre Jour με άλλο άρωμα...
11/12/2012 07:56:00 π.μ.
παιχνίδια
,
τεχνολογία
,
adventure
,
gamer
,
greece
,
MMORPG
,
news
,
portal
,
tech
Edit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου