Δεν χρειάζεται να έχει κανείς μνήμη ελέφαντα για να καταλάβει το στούντιο που βρίσκεται πίσω από το Inside, το τελευταίο “διαμάντι” της indie σκηνής: λίγη κοινή λογική είναι αρκετή. “Θύτης” η Playdead, αυτό η ομάδα των χαρισματικών Δανών που μας συστήθηκε πριν από έξι χρόνια με το Limbo.
Τότε, το 2010 ήταν που έχοντας καταθέσει τα διαπιστευτήριά της, άρχισε να δουλεύει το επόμενό της πόνημα, έναν τίτλο ικανό να προσφέρει μια εξίσου αξιομνημόνευτη και ξεχωριστή εμπειρία όπως το πρώτο, ασπρόμαυρο platformer της –έστω κι αν αυτή σε πρώτη φάση αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των κατόχων Xbox One και PC.
Το Inside μοιάζει αρκετά στο Limbo. Δεν “κοπιάρει” το κόνσεπτ του, αλλά το χρησιμοποιεί για να βασιστεί, να ξεκινήσει από κάπου και να φτάσει εκεί που δεν τα κατάφερε αυτό. Πράγματι, σαν στυλ τα δύο παιχνίδια έχουν αρκετές ομοιότητες: διαδραματίζονται αμφότερα σε μελαγχολικούς, επιβλητικούς κόσμους, διαθέτουν νεαρούς πρωταγωνιστές που παλεύουν με νύχια και με δόντια να ξεφύγουν απ’ τα όσα δεινά τους κατατρέχουν και αναγκάζουν τον παίκτη όχι να “κάψει” αλλά να γυμνάσει, να παιδέψει το μυαλό του με μια σειρά έξυπνων, εμπνευσμένων γρίφων.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου