Φρενίτιδα σε μικρούς και μεγάλους έχει προκαλέσει ο νέος τίτλος της Nintendo για φορητές iOS και Android συσκευές, Pokemon Go, ένα παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας (AR) το οποίο κυκλοφορεί ήδη σε διάφορες χώρες και αναμένεται σύντομα και στην Ελλάδα.
Και ενώ σε λίγο καιρό όλος ο πλανήτης θα κυνηγάει Pokémon, κάποιοι προσπαθούν να επωφεληθούν από τη νέα αυτή μόδα, ψάχνοντας τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουν να εκμεταλλευτούν την παρουσία των μικρών ψηφιακών πλασμάτων και να αυξήσουν το τζίρο των καταστημάτων τους - αυξάνοντας παράλληλα και το τζίρο της κατασκευάστριας εταιρείας.
Με ποιο τρόπο;
To οικοσύστημα του Pokémon GO επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να εκτελέσουν "microtransactions", να κάνουν δηλαδή αγορές μέσα από το παιχνίδι, οι οποίες θα τους προσφέρουν πλεονεκτήματα και φυσικά, περισσότερα και ισχυρότερα Pokémon. Για παράδειγμα, με 100 Pokécoins μπορεί κανείς να αγοράσει 20 Poké Balls, με 80 Pokécoins μία άδεια, με 500 Pokécoins οκτώ τυχερά αυγά (θέλουν επώαση) και πάει λέγοντας - σημειώστε πως για κάθε 100 Pokécoins θα πρέπει να καταβάλλετε στη Nintendo $0.99.
Τώρα, αν τυχαίνει να είστε καταστηματάρχης και θελετε να φέρει κόσμο στο μαγαζί σας, τότε πρέπει να μετατρέψετε σε Pokestop, δηλαδή σε σημείο στο οποίο εντοπίζονται περισσότερα Pokémon, επενδύοντας τα χρήματα σας στην αγορά Lure Modules (από 100 έως 680 Pokécoins). Τα Lure Modules φέρνουν Pokémon, τα Pokémon με τη σειρά τους αυξάνουν τη δημοτικότητα του σημείου και προσελκύουν περισσότερους πελάτες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου