Η αρχική ιδέα του στούντιο ανάπτυξης ήταν πολύ διαφορετική από αυτή που τελικά επικράτησε στο "τελικό προϊόν" που κυκλοφόρησε το 1994, το οποίο θεωρείται σήμερα ένα από τα κλασικά παιχνίδια της πλατφόρμας του PC. Σε ομιλία του David Brevik, συνιδρυτής της Blizzard North (τότε Condor) και ένας από τους δημιουργούς της σειράς παιχνιδιών Diablo, ανέφερε στο Συνέδριο GDC 2016 μερικά στοιχεία από το ξεκίνημα της νέα σειράς όπως την "ανατομία" ενός dungeon αλλά και τον τρόπο που θα κινείται ο χαρακτήρας στον χάρτη του παιχνιδιού. \
Από τις δηλώσεις όμως που "χαράχθηκαν" στο μυαλό των παρευρισκομένων είναι το γεγονός πως ο τίτλος προοριζόταν να γίνει turn based και έτσι ο παίκτης θα μπορούσε να πραγματοποιήσει συγκεκριμένες κινήσεις ανά γύρο και ανάλογα με τις περιστάσεις να πραγματοποιήσει ορισμένες λειτουργίες ή spells. Μερικά κείμενα υπάρχουν και σε μορφή PDF και προσβάσιμα από όλους από εδώ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου