Με DirectX 12 θα τρέχει πλέον το Rise of the Tomb Raider

H υποστήριξη του αναμενόμενου API έρχεται στους κατόχους Windows 10 PC βελτιώνοντας τις επιδόσεις και μερικώς ακόμη και την ποιότητα των γραφικών.

Ένα από τα χαρακτηριστικά που προστίθενται στην νέα έκδοση (1.0.638.6) είναι το NVIDIA VXAO, ενός νέου τύπου ambient occlusion που σύμφωνα με την Square Enix είναι "ο πιο προηγμένος που υπάρχει αυτή τη στιγμή". Στο Blog του παιχνιδιού, ο επικεφαλής της Nixxies Software Jurjen Katsman ανέφερε μερικές από τις διαφορές που είδε στο σύστημα των δοκιμών του που αποτελείται από έναν Core i7 2600 και μια GTX 970. Όταν με το DirectX 11 είχε 46 FPS, στο ίδιο σημείο και με τη συμβολή του DirectX 12, τα καρέ σκαρφάλωσαν στα 60.


Την ίδια στιγμή, αναφέρεται πως το asynchronous compute έρχεται εκτός από την PC πλατφόρμα, και στο Xbox One, κάτι που σημαίνει πως οι "χαμένοι" κύκλοι ρολογιού της GPU θα εκμεταλλεύονται από πρόσθετες εργασίες που θα γίνονται παράλληλα. Το patch είναι ήδη διθαθέσιμο στο Steam, ενώ θα εμφανιστεί σύντομα και στο Windows 10 Store.



Με DirectX 12 θα τρέχει πλέον το Rise of the Tomb Raider
Με DirectX 12 θα τρέχει πλέον το Rise of the Tomb Raider
Με DirectX 12 θα τρέχει πλέον το Rise of the Tomb Raider



Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου