Η ιαπωνική κουλτούρα ανέκαθεν με συνάρπαζε και με γοήτευε. Ακόμη και σήμερα αισθάνομαι δέος για τους μεγάλους πολέμαρχους της Sengoku Era, η οποία ξεκίνησε το 1467 και ολοκληρώθηκε το 1615 με την πολιορκία της Osaka. H εποχή αυτή αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για αρκετούς developers στην βιομηχανία των video games, όπως την Koei (Kessen), την Omega Force (Samurai Warriors), την Creative Assembly (Total War: Shogun 2) και την Capcom. H τελευταία μας παρουσίασε το καλοκαίρι του 2001, τον πρώτο blockbuster τίτλο του PS2, το Onimusha: Warlords.
Θυμίζουμε ότι εκείνη την εποχή το PS2 δεν είχε καν κλείσει το πρώτο έτος ζωής του στην Δύση και η βιβλιοθήκη τίτλων του απαρτίζονταν από αμφιβόλου ποιότητας δημιουργίες, όπως το Orphen: Scion of Sorcery, το Eternal Ring και το The Bouncer. Αντίθετα το Dreamcast είχε να επιδείξει tripleA games όπως το αλησμόνητο Shenmue.
Η αντεπίθεση του PS2 ξεκίνησε ουσιαστικά με την έλευση του Onimusha: Warlords, το οποίο πλασαρίστηκε αρκετά έξυπνα από την Capcom και κατάφερε πολύ σύντομα να πουλήσει περισσότερο από 1 εκατομμύρια αντίτυπα. H ιαπωνική εταιρεία άλλωστε ήταν στα “πάνω” της το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, καθώς η σειρά Resident Evil σημείωνε μεγάλη επιτυχία.
Πολλοί βέβαια ενδεχομένως να αναρωτηθούν τι σχέση έχει το Resident Evil με το Onimusha: Warlords, καθώς το πρώτο είναι ένα Survival Horror με zombies και το άλλο ένα Action-Adventure με σαμουράι. Η αλήθεια είναι πως οι ομοιότητες μεταξύ των δύο δημιουργιών δεν είναι εμφανείς με την πρώτη ματιά, εντούτοις το όλο “στήσιμο” και οι μηχανισμοί του Onimusha: Warlords, παραπέμπουν εμμέσως πλην σαφώς στο αριστούργημα του Shinji Mikami (o δημιουργός του Resident Evil).
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου