Σχεδόν ταυτόχρονα με την προβολή της ταινίας Star Wars: The Force Awakens, έχουμε και την κυκλοφορία του νέου Star Wars Battlefront, του πιο αναμενόμενου παιχνιδιού Star Wars όλων των τελευταίων ετών. Δυστυχώς, το Star Wars Battlefront αποδεικνύεται κατώτερο των προσδοκιών και της βαριάς κληρονομιάς που κουβαλάει.
Πέρα από σύντομες περιγραφές στο ξεκίνημα της κάθε μάχης, δεν υπάρχει υπόθεση, κάποιο “μυστήριο” ή εξήγηση για το λόγο που ο ένας στρατός επιτίθεται στον άλλο. Οι χάρτες όπου εξελίσσονται οι μάχες είναι πάντα βασισμένοι σε σκηνές από τις ταινίες, αλλά μέχρι εκεί. Το αν κερδίζετε ή όχι δεν επηρεάζει σε κανένα βαθμό ούτε τους επαναστάτες, ούτε την αυτοκρατορία. Τα τέσσερα διαφορετικά offline modes (training, missions, battles και survival) χρησιμεύουν στο να εξοικειωθείτε με τον χειρισμό, τους χάρτες και τα όπλα πριν ξεκινήσετε την “καριέρα” σας στο βασικό online μέρος του παιχνιδιού. Οι αποστολές χωρίζονται σε εκείνες των επαναστατών/αυτοκρατορίας, με σύντομες curscenes πριν το ξεκίνημα και μετά το τέλος. Αυτά τα modes μπορείτε να τα εξερευνείτε είτε μόνοι σας, είτε με παρέα σε split-screen ή online. Όλες οι επιλογές είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικές, με το split-screen να είναι τόσο ευχάριστο και πρακτικό όσο και το να παίζετε με κάποιον που μένει στην άλλη άκρη του κόσμου.
Η εχθρική νοημοσύνη στο normal είναι αρκετά εύκολη για έναν μέσο παίκτη, με τους εχθρούς κυρίως να έρχονται καταπάνω σας, να σας πυροβολούν ακίνητοι πίσω από ένα βράχο, ή να τρέχουν μακριά με την πλάτη προς εσάς όταν είναι τραυματισμένοι. Φυσικά, οι αποστολές δεν συνδέονται μεταξύ τους σε κανένα βαθμό, αλλά σας ανταμείβουν με επιπλέον πόντους και συλλεκτικά αντικείμενα. Ίσως από τα πιο χρήσιμα σημεία του offline mode είναι η δοκιμή των 11 διαθέσιμων όπλων και ξεχωριστών επιθέσεων-καρτών, έτσι ώστε να γνωρίζετε ποια προτιμάτε να ξεκλειδώσετε πρώτα στο multiplayer mode.
Το ζουμί του Star Wars Battlefront είναι το online σε χάρτες 6-40 ατόμων και μέσα από διαφορετικά modes που αξίζει να ανακαλύψετε. Για παράδειγμα, στο hero hunt ή “ένας εναντίον όλων”, ένας παίκτης μεταμορφώνεται σε έναν από τους έξι διαθέσιμους ήρωες της ταινίας (Luke Skywalker, Han Solo, Princess Leia, Darth Vader, Emperor Palpatine και Boba Fett) και ο πρώτος παίκτης που καταφέρνει να τον σκοτώσει μεταμορφώνεται, με τη σειρά του, στον επόμενο ήρωα. Ο κάθε ήρωας έχει μοναδικές υπερδυνάμεις, κινείται διαφορετικά στον χώρο και αντιμετωπίζεται με ξεχωριστή στρατηγική. Ένα από τα προβλήματα του συγκεκριμένου mode είναι ότι επειδή οι χάρτες του καλύπτουν μικρές αποστάσεις, ο κάθε παίκτης-ήρωας συνηθίζει να κρύβεται σε μια σπηλιά ή ένα δωμάτιο και να χρησιμοποιεί όπλα που κάνουν πολλαπλή ζημιά από τα όπλα ενός μέσου παίκτη-στρατιώτη, κι έτσι οι παίκτες-στρατιώτες αναγκάζονται αρκετές φορές να καλύπτουν αποστάσεις μόνο και μόνο για να προκαλέσουν λίγη ζημιά στον ήρωα. Εκτός από τις μάχες στο έδαφος υπάρχει και το fighter squadron mode, όπου εναλλάσσεστε μεταξύ μαχητικών σκαφών επαναστατών/αυτοκρατορίας και επιτίθεστε σε αντίστοιχα σκάφη παικτών αλλά και ελεγχόμενα από το παιχνίδι. Επίσης, το supremacy είναι από τα πιο εντυπωσιακά modes του παιχνιδιού, καθώς καταλαμβάνετε και αμύνεστε σκόρπια σημεία του χάρτη σε αντίπαλες ομάδες των 20 ατόμων.
Με το τέλος κάθε μάχης συλλέγετε πόντους και ανεβαίνετε στο ranking system ανάλογα με το αποτέλεσμα της μάχης και την απόδοσή σας. Με τους πόντους αυτούς και όσο ανεβαίνετε rank ξεκλειδώνετε εξοπλισμό, ξεχωριστές ικανότητες και διαφορετικά... κεφάλια. Δυστυχώς η πλειοψηφία των στολών παραμένει η ίδια, με λίγες εξαιρέσεις, όπως η εντυπωσιακή στολή των shadow toopers που κοστίζει 17.000 πόντους -όταν η κάθε μάχη δίνει οτιδήποτε μεταξύ 300 και 1100 πόντων περίπου. Ξεκινάτε με το να ξεκλειδώνετε απλές χειροβομβίδες και φτάνετε στο να επιλέγετε μεταξύ τριών διαφορετικών αναβαθμίσιμων traits και να “ανοίγετε” όπλα που πετούν εκρηκτικά βλήματα. Μια ακόμη κατηγορία unlockables είναι εκείνη των emotes (“συγχαρητήρια”, “ζήτω”, “χλευασμός” κτλ) που χωρίζονται μεταξύ επαναστατών/αυτοκρατορίας.
Εκτός από τα game modes, κάθε τόσο κάνουν την εμφάνισή τους community challeges και events με προκαθορισμένους στόχους. Όσο για τα γνωστά achievenets, αυτά χωρίζονται σε δύο ειδών. Τα πρώτα μεταφέρονται σε μορφή ηλεκτρονικού διοράματος, με την κάθε φιγούρα να εμφανίζεται στο διόραμα μόνο αφού έχετε φέρει εις πέρας το αντίστοιχο achievement: πχ να φτάσετε στο rank 50, να σκοτώσετε 1.500 εχθρούς ως στρατιώτης της αυτοκρατορίας ή να κάνετε σκορ 1.000.000 βαθμών και να “ζωντανέψτε” το διόραμά σας. Η δεύτερη κατηγορία achievements μένει διαρκώς ενεργή, όμως μόνο τρία achievements μπορούν να εκπληρωθούν κάθε φορά. Για παράδειγμα, κάποιο σας ζητάει να κερδίσετε τρία ματς στο fighter squadron mode και κάποιο άλλο να καταστρέψετε έναν συγκεκριμένο αριθμό από AT-ST (τα δίποδα οχήματα της αυτοκρατορίας). Σε περίπτωση που δείτε ότι τα βρίσκετε σκούρα με κάποιο achievement ή διαπιστώνετε ότι είναι ακόμα νωρίς για να μπορέσετε να το φέρετε εις πέρας, πρέπει να ξοδέψετε 500 πόντους για να αλλάξετε achievement με ένα άλλο τυχαίο. Αυτή η αλλαγή έπρεπε να γίνεται δωρεάν και να είναι πάντα διαθέσιμη. Το να ξοδεύετε 500 πόντους για μια πιθανή μελλοντική ανταμοιβή 100 ή 250 πόντων και μερικών παραπάνω βαθμών που ανεβάζουν το rank δεν έχει ούτε λογική, ούτε γίνεται ευχάριστα. Από την άλλη, αν έχετε κολλήσει σε κάποιο achievement είναι προτιμότερο να “πετάξετε” 500 βαθμούς, παρά να κολλήσετε με αυτό για μέρες ή και εβδομάδες, αφού όσες κατηγορίες ξεκλειδώνετε με τον καιρό τόσο πιο εύκολα γίνονται όλα.
Ενώ ο χειρισμός στο έδαφος είναι ο απλός κλασικός χειρισμός shooter πρώτου/τρίτου προσώπου, στον αέρα τα πράγματα δυσκολεύουν. Σκάφη όπως tie fighter και x-wing κινούνται νευρικά όσο προσεκτικοί και αν είστε και συνήθως είναι προτιμότερο να κάνετε μανούβρες μόνοι σας και όχι χρησιμοποιώντας τα shortcuts που προσφέρονται για να σας διευκολύνουν. Επίσης, όταν χρησιμοποιείτε τα σκάφη για επίθεση στο έδαφος είναι αδύνατον να εντοπίζετε καθαρά από ψηλά τους περισσότερους στόχους, κι έτσι είτε ρίχνετε στα τυφλά είτε ρισκάρετε χαμηλούς ελιγμούς. Όσο για τα όπλα, καθώς αυτά δεν φέρουν σφαίρες, το μόνο που έχετε να σκεφτείτε είναι να μην τα υπερθερμαίνετε. Η ζωή σας γεμίζει αυτόματα μετά από λίγα δευτερόλεπτα και το auto-aim βοηθάει πάρα πολύ στο να κάνετε έναν αξιοπρεπή αριθμό headshots κάθε φορά. Τα διάσπαρτα power-ups κρύβουν εκπλήξεις όπως βόμβες, droids και ρουκέτες. Όταν σκοτώνεστε επιστρέφετε σχεδόν αμέσως πίσω στο πεδίο της μάχης, όμως το spawning δεν ακολουθεί λογική ή σχέδιο. Πότε εμφανίζεστε πίσω από τις γραμμές του εχθρού, πότε μαζί με τους συμπολεμιστές σας και πότε μόνοι σας στην κορυφή κάποιου λόφου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου