Μετά από τα σαβουριάσματα στα βουνά και τις κοιλάδες του Yamatai στο τρίγωνο του διαβόλου, η Lara Croft ξεκινάει μια νέα περιπέτεια στην οποία δεν είναι θύμα. Επιτέλους, στο Rise of the Tomb Raider η Lara γίνεται η θρυλική τυμβωρύχος που όλοι αγαπάμε και έρχεται να τα κάνει όλα μπάχαλο σε αρχαίες πολιτείες και τάφους.
Στο Rise of the Tomb Raider λοιπόν η Lara προσπαθεί να καταλάβει και να αποδείξει αυτά που είδε στο Yamatai και έναν χρόνο μετά την περιπέτειά της εκεί, έχει αρχίσει να βρίσκει την άκρη. Απ’ ότι φαίνεται, ο πατέρας της ήταν πολύ κοντά στην ανακάλυψη ενός αρχαίου αντικειμένου που μπορεί να χαρίσει αιώνια ζωή στην ανθρωπότητα και βρίσκεται στην κρυφή πόλη του Kitesh στη Σιβηρία. Όμως ο θάνατός του κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες πριν πολλά χρόνια και η εμπλοκή μιας μυστικής οργάνωσης με το όνομα Trinity, μπλέκουν το κουβάρι του μυστηρίου αρκετά. Αποφασισμένη να ανακαλύψει τί ακριβώς συμβαίνει, η Lara, φορτωμένη και με το το βαρύ όνομα των Croft, ξεκινά το ταξίδι της πρώτα στις ερήμους της Συρίας και μετά στην παγωμένη Σιβηρία. Ένα ταξίδι στο οποίο ανακαλύπτει τους πραγματικούς λόγους που ο πατέρας της έψαχνε κάτι που πολλοί θα ήθελαν στα χέρια τους, την προδοσία από κοντινά της πρόσωπα αλλά και την μεταμόρφωσή της στην badass ηρωίδα που γνωρίζουμε.
Το πρόβλημα της ιστορίας και ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού είναι οι χαρακτήρες. Οι περισσότεροι έχουν ξεκάθαρες προθέσεις εξαρχής και ακολουθούν το μοτίβο τους χωρίς καμία αλλαγή. Οι κακοί παραμένουν κακοί παρά τις λεπτομέρειες για το ήθος τους και τα διλήμματά τους και τους προσωπικούς λόγους που κρύβονται πίσω από τις πράξεις τους. Η δε Lara είναι υπερβολικά σοβαρή. Ναι έχει μερικές έκρηξεις θυμού, θαυμάζει τις απίστευτα όμορφες τοποθεσίες και τα μεγαλειώδη χαλάσματα και το δράμα είναι αρκετά καλό λόγω του ταλέντου της Camilla Luddington που δανείζει τη φωνή της στην ηρωίδα. Όμως οι άνθρωποι πολλές φορές διακωμοδούν την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκονται, κάνοντας που και που ένα αστειάκι, έστω και αν αυτό είναι καθαρά αυτοσαρκασμός. Η Lara εδώ είναι η “κυρία τα παίρνω όλα σοβαρά”, χάνοντας ένα μεγάλο κομμάτι από την ανθρωπιά της. Ακόμα και οι “πλαστικές” Lara της τριλογίας Anniversary, Legend και Underworld είχαν πιο ανθρώπινη υπόσταση, αφού είχαν μεγαλύτερη γκάμα συναισθημάτων. Ταυτόχρονα, οι επίπεδοι χαρακτήρες, κάνουν τις σημαντικές ανατροπές της ιστορίας να μην είναι τόσο σημαντικές, όσο ο ίδιος ο προορισμός, που είναι κρίμα.
Ευτυχώς το Rise of the Tomb Raider δίνει ρέστα στο gameplay. Παρότι είναι καθαρά γραμμικό όσον αφορά την εξέλιξη της ιστορίας, οι περιοχές είναι πιο μεγάλες και πιο πλούσιες σε μυστικά και πράγματα για να βρείτε σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι. Εκτός από τα φυσικά συστατικά που χρειάζεται να βρείτε για να φτιάχνετε τα βέλη του τόξου σας, τα ιατρικά σας και τα εξαρτήματα για την αναβάθμιση των όπλων σας, πλέον βρίσκετε μικρές ποσότητες χρυσών αρχαίων νομισμάτων που χρησιμοποιείτε σε μαύρες αγορές για διάφορα καλούδια όπως στόχαστρα laser, εργαλεία για γρηγορότερο crafting και άλλα όμορφα πράγματα. Μιλώντας για crafting, μπορείτε να φτιάχνετε βέλη φωτιάς, βέλη-βόμβες και βέλη που εξαπολύουν ένα σύννεφο δηλητηρίου. Μπορείτε επίσης να φτιάχνετε βόμβες μολότοφ από μπουκάλια που βρίσκετε, βόμβες θραυσμάτων από ντενεκεδάκια και βόμβες καπνού. Τα πάντα είναι στην διάθεσή σας ώστε να καταστρώνετε τις στρατηγικές ανάλογα με το τί προσφέρεται στο περιβάλλον.
Ο μηχανισμός των μαχών είναι σχεδόν ίδιος, με ορισμένες βελτιώσεις. Υπάρχουν περισσότερα στοιχεία stealth και η Lara πλέον μπορεί να εξουδετερώνει εχθρούς σιωπηλά, και σε μάχες σώμα με σώμα χρησιμοποιώντας τα τσεκούρια αναρρίχησης ή αργότερα το combat knife. To survival instict σας επιτρέπει να βλέπετε ποιοι από τους εχθρούς παρακολουθούνται από τους συντρόφους τους, έτσι ώστε να καταστρώνετε τις στρατηγικές που εσείς θεωρείτε καλύτερες είτε για stealth, είτε να φουλ επίθεση και να τα κάνετε όλα ρημαδιό. Τα experience points που παίρνετε από τις μάχες και τις ανακαλύψεις σας, μπορείτε να τα εξαργυρώνετε σε νέες δυνατότητες σε τρείς κατηγορίες: survivor, brawler και hunter, με 17 skills το καθένα. Επίσης έχετε και νέα εργαλεία, όπως lockpicks για να ανοίγετε κλειδωμένα σεντούκια και ντουλάπια, climbing axes που είναι ίδια με τα κανονικά τσεκούρια αλλά διαθέτουν σκοινί για να ανεβαίνετε σε πλατφόρμες που δεν μπορούσατε να αποκτήσετε πρόσβαση προηγουμένως. Επίσης, αργότερα στο παιχνίδι αποκτάτε ειδικού τύπου βέλη που σας επιτρέπουν να σκαρφαλώνετε πάνω τους σε ειδικούς τοίχους με μαλακές επιφάνειες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου