Tα PC τείνουν να μετατραπούν σε «παιχνιδότοπο» του κάθε επίδοξου developer που έχει μια καλή ιδέα στο μυαλό ενώ συνάμα δεν διαθέτει κεφάλαιο. Με τα πάμφθηνα προγράμματα που κυκλοφορούν στην αγορά ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει το πιξελιασμένο του όραμα και να το σερβίρει στην αγορά κρατώντας την αναπνοή του με την ελπίδα ο κόσμος να ανταποκριθεί σε αυτό. Το Nidhogg αποτελεί μια τέτοια περίπτωση πιξελιασμένου «έπους» φιλοτεχνημένη από τον αμερικανό developer Mark "Messhof" Essen. Το project διήρκεσε γύρω στα τέσσερα έτη διότι ο Messhof, παράλληλα με την απασχόληση του ως μοναδικού προγραμματιστή του παιχνιδιού, είχε να αντιμετωπίσει την αποφοίτηση από το κολέγιο του και την ανάληψη καθηγητικών καθηκόντων στο πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια.
Χτίζοντας το Nidhogg, o Messhof μελέτησε επισταμένα το είδος που θέλησε να το κατατάξει και πειραματίστηκε έντονα με τις κινήσεις και το περιβάλλον όπου δρουν οι χαρακτήρες του, αφήνοντας αναλλοίωτη την κεντρική ιδέα της ψηφιακής αρένας. Από την αρχή έδωσε περισσότερη βάση στην multiplayer πλευρά του Nidhogg θεωρώντας το πενιχρό σε διάρκεια single-player mode σαν προπόνηση πριν την εξόρμηση στο διαδίκτυο. Εντελώς απροσδόκητα το Nidhogg εξελίχθηκε σε «λαχείο» για τον Messhof αποσπώντας θετικές κριτικές από τα διεθνή media και πολλά βραβεία. Τα παραπάνω ήταν και ο λόγος που αποφασίσαμε να ασχοληθούμε μαζί του θέλοντας να διαπιστώσουμε αν άξιζε τον κόπο ή όχι.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου