Μετά το απογοητευτικό Call of Duty: Ghosts αλλά και το γεμάτο προβλήματα Battlefield 4, περίμενα πως το 2014 θα με βρει χωρίς κάποιο online FPS να “λιώσω”, περιμένοντας υπομονετικά την επόμενη... παρτίδα του Νοεμβρίου. Όμως, τα πράγματα άλλαξαν δραματικά από τη στιγμή που ήρθε στα χέρια μου το Titanfall, το οποίο ναι μεν περίμενα αλλά δεν είχα και πολλές ελπίδες γι αυτό, κυρίως γιατί οι προσδοκίες μου περιορίζονταν στο “Call of Duty με ρομπότ”. Η Respawn όχι μόνο με διαψεύδει κατηγορηματικά, αλλά προσφέρει ένα άρτιο και φρέσκο παιχνίδι, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο την “τρύπα” που δημιούργησαν τόσο η Infinity Ward όσο και η DICE. Ο λόγος λοιπόν για το Titanfall, ένα από τα πιο ισορροπημένα FPS που έχετε παίξει ποτέ, το οποίο ναι μεν κρατάει στοιχεία που έχουμε αγαπήσει στη σειρά CoD, αλλά προσθέτει τόσες νέες φρέσκιες ιδέες που μόνο κλώνος δε μπορεί να χαρακτηριστεί, δημιουργώντας μία νέα μορφή εμπειρίας.
Όλη η εμπειρία του Titanfall είναι online, ακόμα και το campaign, όποτε όσοι θέλετε έστω και μία ελάχιστη δόση single-player μπορείτε να σταματήσετε εδώ το διάβασμα του κειμένου (όσοι τουλάχιστον δεν πήγατε κατευθείαν στη βαθμολογία). Το μοναδικό σημείο του παιχνιδιού όπου είστε “μόνοι” είναι τα αρχικά tutorials, τα οποία είναι αρκετά αλλά σίγουρα χρειάζονται πριν μπείτε στη δράση. Ωραία, όμως τότε τί προσφέρει το campaign; Πρακτικά τίποτα, στην κυριολεξία είναι εννιά κεφάλαια με εννιά πίστες που συνδέονται με διάφορες cutscenes που εξηγούν τη σύγκρουση μεταξύ των δύο αντιμαχόμενων πλευρών, IMC και Militia. Παίζετε και από τις δύο πλευρές, αν και προσωπικά η μόνη διαφορά που κατάλαβα είναι το “Kill the IMC forces” ή “Kill the Militia forces” που ακούγεται στην αρχή της κάθε πίστας. Το καλό του campaign είναι ότι οι πόντοι και τα levels που κερδίζετε σε αυτό μετράνε και στο κανονικό multiplayer, οπότε μπορείτε να το δείτε σαν μια αρχική εισαγωγή μέχρι να φτάσετε αρκετά level για να μπείτε “έτοιμοι” στην πραγματική μάχη.
Στο multiplayer, συναντάμε πέντε διαφορετικά modes, το καθένα με τη δική του “πινελιά”. Στο Attrition καλείστε να εξωντώσετε τον οποιονδήποτε, από παίκτες, τιτάνες έως και NPC, ώστε να μαζέψετε τους απαραίτητους πόντους για να κερδίσει η ομάδα σας.
Tο Pilot Hunter είναι το ίδιο με τη διαφορά ότι η ομάδα σας κερδίζει πόντους μόνο με kills άλλων παικτών/πιλότων. Στο Last Titan Standing όλοι οι παίκτες ξεκινάνε με ρομπότ τιτάνες από την αρχή, με τον τελικό “νικητή” να είναι αυτός που θα καταφέρει να τον κρατήσει ζωντανό μέχρι το τέλος. Στο κλασικό Capture the Flag καλείστε να πάρετε τη σημαία της αντίπαλης ομάδας και να την φέρετε στη βάση σας, προστατεύοντας παράλληλα τη δική σας σημαία. Στο Hardpoint Domination πρέπει να πάρετε στην κατοχή σας τις τρεις βάσεις/σημεία, δηλαδή κάτι σαν το Conquest του Battlefield. Γενικά η ποικιλία των modes δεν είναι και τεράστια, όμως είναι τουλάχιστον ικανοποιητική.
Στα του leveling, το Titanfall θα μπορούσε να χαρακτηριστεί “δίκαιο”. Είτε σκοτώνετε αντίπαλους πιλότους, είτε καταστρέφετε τιτάνες, είτε απλά grunts, το σύστημα σας δίνει πόντους στο προσωπικό σας leveling, ενώ για να κερδίσετε τις μάχες πρέπει να πάρετε επιπλέον πόντους ανάλογα με το mode (όπως attrition points, flag points κλπ). Όσο ανεβαίνετε επίπεδο τόσα περισσότερα καλούδια ξεκλειδώνονται, από όπλα μέχρι νέες ικανότητες. Μπορείτε να δημιουργήσετε έως πέντε custom loadouts διαλέγοντας όπλα, ικανότητες και το φύλο του πιλότου σας. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε αντίστοιχα slots για τους τιτάνες σας, διαλέγοντας ένα από τα τρία ήδη τιτάνων (atlas, ogre και stryder), εξοπλίζοντάς τους με τα αντίστοιχα όπλα της επιλογής σας. Μόλις συμπληρώσετε τα 50 level μπορείτε να κάνετε reset (σαν το prestige στα CoD), ξεκλειδώνοντας ακόμα περισσότερα πράγματα. Ο αριθμός των reset που έχετε κάνει αναγράφεται στο αριστερό μέρος του ονόματός σας με το αντίστοιχο σήμα (“G1”, “G2” κ.ο.κ.). Τα loadouts των πιλότων περιέχουν κύριο και δευτερεύον όπλο (με τα αντίστοιχα add-ons στο καθέτα), “αντιτιτανικό” όπλο, χειροβομβίδες, ικανότητες (όπως να γίνεστε αόρατος ή να τρέχετε πιο γρήγορα). Τα loadouts των τιτάνων περιορίζονται στις επιλογές όπλων, επιπρόσθετης ικανότητας και άμυνας. Δυστυχώς δεν μπορείτε να δώσετε όνομα στα loadouts (όπως γίνεται στα Call of Duty).
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου