Ματιές στο μέλλον των... PS6 ή Xbox Three, με ειδική μετατροπή της έκδοσης για PC
Να, είναι παραδείγματα όπως αυτό που μας υπενθυμίζουν για ποιον ακριβώς λόγο, όσο κι αν αγαπάμε τα συστήματα ηλεκτρονικής διασκέδασης "του σαλονιού" - όπως τα PlayStation και Xbox - δεν θα σταματήσουμε ποτέ, μα ποτέ να ασχολούμαστε με το PC gaming σε υψηλό επίπεδο. Όσο κι αν "για ολίγους και εκλεκτούς" καταλήξει να είναι, αναλογικά με τα PS4/Xbox One, σε μερικά χρόνια. Ο λόγος είναι απλός: μόνο οι Η/Υ μπορούν να χαρίσουν, με την ευελιξία που προσφέρουν, μία "ματιά στο μέλλον" των 3D γραφικών και της οπτικής αναπαράστασης εικονικών κόσμων γενικότερα. Η απόδειξη; Αυτό το απίστευτο σετ από στιγμιότυπα που δημοσίευσε στο Flickr πριν από λίγες μέρες ένας PC gamer, πειραματιζόμενος με το διάσημο Crysis 3, σε ανάλυση όχι 4Κ, αλλά... 8Κ!
Ο K-Putt, όπως είναι το κωδικό όνομα του συγκεκριμένου χρήστη στο Flickr, βεβαίως δεν... "έτρεξε" το Crysis 3 σε ένα ισχυρό PC και συνέλαβε στιγμιότυπα "έτσι απλά". Κανένα video game αυτή τη στιγμή δεν υποστηρίζει "κανονικά" ανάλυση υψηλότερη των 4Κ (αφού δεν υπάρχουν αντίστοιχα monitor) και κανένας τίτλος για PC ούτως ή άλλως δεν υποστηρίζει "εσωτερικά", σε επίπεδο μηχανισμού παραγωγής γραφικών δηλαδή, τέτοιες αναλύσεις.
Ο K-Putt χρησιμοποίησε ένα πρόγραμμα ονόματι On The Fly για να δημιουργήσει μία τροποποιημένη έκδοση του Crysis 3, η οποία επιτρέπει παρεμβάσεις σε αυτόν τον μηχανισμό παραγωγής γραφικών. Παράλληλα αξιοποίησε μία εφαρμογή ονόματι SweetFX, η οποία επεκτείνει τους τρόπους με τους οποίους ο μηχανισμός αυτός παράγει όλων των ειδών τα εφέ (shaders), επιτρέποντας επίσης παρέμβαση στα χρώματα.
Η διαδικασία δεν είναι ακριβώς... του ενός κλικ, το αποτέλεσμα ωστόσο δεν είναι τίποτε λιγότερο από συγκλονιστικό: ο K-Putt κατάφερε να συλλάβει στιγμιότυπα ανάλυσης 8000x3333 pixel (πολύ κοντά στα 7680x4320 pixel που είναι η επίσημη ανάλυση 8Κ), με το βάθος πεδίου και τα εφέ προσαρμοσμένα ανάλογα. Κάθε καρέ στην ανάλυση αυτή απαρτίζεται από 26.6 εκατομμύρια pixel - όταν ένα "απλής" σημερινής υψηλής ευκρίνειας απαρτίζεται από μόλις... 2 - και ως τυπική στατική εικόνα έχει μέγεθος 25 ΜΒ σχεδόν (!). Όπως εύκολα μπορεί να φανταστεί οποιοσδήποτε, η οπτική εντύπωση του Crysis 3 με αυτές τις προδιαγραφές δεν θυμίζει πλέον video game, αλλά φωτογραφία από έναν κόσμο που χρειάζεται να... υπενθυμίσει κανείς στον εαυτό του πως είναι εικονικός: η λεπτομέρεια στα πάντα σχεδόν ξεπερνά την οξύτητα της ανθρώπινης όρασης και θυμίζει περισσότερο ζωγραφισμένο εικαστικό (concept art) παρά ψηφιακό στιγμιότυπο. Είναι το είδος της οπτικής αναπαράστασης που συναντά κανείς σε μελλοντολογικές ταινίες, με τη διαφορά πως είναι εφικτό σήμερα, με το κατάλληλο hardware και software.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου