Metroid: Samus Returns Review

Αν υπάρχει κάποια σειρά που η Nintendo έχει αδικήσει, αυτή είναι το Metroid. Ένας από τους πιο γοητευτικούς κόσμους, με την σιωπηλή badass πρωταγωνίστρια που φοράει την πιο κιτς sci-fi πανοπλία. Δεν υπάρχει κάτι που να μην μπορεί να αγαπήσει κάποιος στον κόσμο του Metroid. Κι όμως, η Nintendo όχι μόνο μας είχε αφήσει χωρίς νέο παιχνίδι Metroid εδώ και χρόνια. Όλον αυτό τον καιρό, υπήρχε μόνο σιωπή. Ώσπου στην E3 2017 ανακοινώθηκαν όχι ένα, αλλά δύο νέα παιχνίδια Metroid. Το ένα εξ αυτών βρίσκεται πλέον στα χέρια μας. ]
Το Metroid: Samus Returns είναι remake του δεύτερου Metroid. Η ιστορία έχει ως εξής: Μετά την καταστροφή των σχεδίων της Mother Brain και των Space Pirates να χρησιμοποιήσουν τα Metroids για τους δικούς τους σκοπούς, η Galactic Federation στέλνει τη Samus στον πλανήτη SR388 για να εξαλείψει την απειλή των Metroids μια για πάντα. Η επιλογή της Samus δεν είναι τυχαία, αφού η Galactic Federation είχε ήδη στείλει ομάδες εξολόθρευσης, από τις οποίες καμία δεν επέστρεψε. Οπότε καλείται η Samus να προβεί στην ουσία σε μια μικρή γενοκτονία. Το Samus Returns είναι 2.5D. Αυτό σημαίνει οτι όλο το παιχνίδι έχει τρισδιάστατα γραφικά, αλλά εσείς κινείστε στις δύο διαστάσεις. Είναι λίγο-πολύ ότι ζητούσαν οι φανατικοί της σειράς την εποχή του DS.
 Κατά την διάρκεια της περιήγησής σας στις περιοχές του SR388, μαζεύετε power-ups που σας επιτρέπουν να επιστρέφετε σε προηγούμενες περιοχές για να προχωρήσετε ή να βρείτε νέα μυστικά. Οπότε έχουμε επιστροφή στην παλιά καλή φόρμουλα του metroidvania. Ευτυχώς, το παιχνίδι δεν απαιτεί να τρέχετε από περιοχή σε περιοχή πάρα πολλές φορές, κρατώντας το backtracking σε ανεκτά επίπεδα. Μαζί με τις δυνατότητες υπάρχουν τα aeion abilities και το γεγονός ότι η Samus έχει μια νέα επίθεση. Τα aeion abilities είναι νέες προσθήκες, όπως το scan pulse που σας επιτρέπει να αποκαλύπτετε μέρη του χάρτη και του περιβάλλοντος που μπορούν να καταστραφούν. Η νέα επίθεση είναι περισσότερο κίνηση αντεπίθεσης. Δηλαδή έχει περισσότερο σκοπό να σας προστατεύει από επιτιθέμενους εχθρούς και ταυτόχρονα να δημιουργεί μια ευκαιρία να τους αποτελειώσετε με λίγες καλοζυγισμένες βολές στα τρωτά τους σημεία. Εδώ εμφανίζεται το πρώτο πρόβλημα του παιχνιδιού. Από τη στιγμή που συνηθίζετε την αντεπίθεση, μπορεί το παιχνίδι να προσφέρει οπτικά μερικές από τις καλύτερες στιγμές στα bosses, αλλά οι μικρότεροι εχθροί παύουν να είναι τόσο απειλητικοί. Από την άλλη, τα upgrades και τα όπλα σας βοηθούν στον απόλυτα αχανή χάρτη και με την βοήθεια του area scanner συμπληρώνετε τον χάρτη.
Το παιχνίδι σας δίνει σχετικά νωρίς τις πιο βασικές δυνατότητες εξερεύνησης όπως το spider ball για να σκαρφαλώνετε σε κάθε είδους τοίχο και μαζί με το scan pulse δεν χρειάζεται να βρίσκετε map points για να αποκαλύπτετε τον χάρτη. Αυτό μπορεί να ακούγεται σαν απλούστευση των μηχανισμών και πιθανότατα είναι. Το παιχνίδι σας αποκαλύπτει πού βρίσκονται τα upgrades, αλλά το πώς φτάνετε σε αυτά παραμένει κάτι που πρέπει να βρείτε μόνοι σας και αυτή είναι η μεγάλη επιτυχία του. Τα δε bosses είναι αρκετά. Πολεμάτε 40 Metroids που γίνονται δυνατότερα όσο προχωράτε και στο τέλος το Mother Metroid που είναι αρκετά δυνατότερο. Η συχνότητα των μαχών και των αναβαθμίσεων είναι αρκετά καλή έτσι ώστε το παιχνίδι, παρά το μέγεθός του, να μην “βαλτώνει” και να σας κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου