Ο θάνατος καραδοκεί παντού στο επερχόμενο exclusive του PS4.

Μερικοί μήνες μόνο έχουν περάσει από την κυκλοφορία του Dark Souls II, αλλά όπως όλα δείχνουν η From Software δεν είναι διατεθειμένη να μας αφήσει σε ησυχία. Η ιαπωνική εταιρεία ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια έχει γιγαντωθεί και χωρίς ίχνος υπερβολής θα λέγαμε ότι πλέον συγκαταλέγεται στους "μεγάλους" της βιομηχανίας των video games. Φυσικά όλα αυτά οφείλονται στην τεράστια επιτυχία που σημείωσε το Demon's Souls και η σειρά Dark Souls, καθώς οι προηγούμενες δημιουργίες της From Software όπως οι σειρές Armored Core και King's Field δεν κατάφεραν να προσελκύσουν ένα ευρύτερο κοινό στην Δύση.
Για να είμαστε ειλικρινείς πριν την κυκλοφορία του Dark Souls II υπήρχε μία ανησυχία για την τύχη της σειράς, καθώς ο Hidetaka Miyazaki δεν συμμετείχε ενεργά στην ανάπτυξή του. Τελικά το βαρύ φορτίο του υπεύθυνου παραγωγής το μοιράστηκαν οι Tomohiro Shibuya και Yui Tanimura και αν κρίνουμε από το τελικό αποτέλεσμα η δουλειά τους δικαιώθηκε πλήρως. Βέβαια λίγους μήνες πριν δεν γνωρίζαμε ότι o Hidetaka Miyazaki, ο ιθύνων νους πίσω από τα Demon's Souls και Dark Souls, είχε στα σκαριά ένα νέο project. H δημιουργία αυτή ονόματι Bloodborne παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην φετινή Ε3 σκορπώντας χαμόγελα στους απανταχού φίλους των Action RPG.
bloodborne-1
Πριν από μερικές μέρες η Sony έδωσε την ευκαιρία σε μία επιλεγμένη ομάδα χρηστών να δοκιμάσουν την alpha έκδοση του Bloodborne. Το GameWorld είχε την τύχη να δοκιμάσει από πρώτο χέρι το νέο σαδιστικό δημιούργημα της From Software και πλέον ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσουμε τις εντυπώσεις μας. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η τρίτη φάση του alpha testing που ήταν να διεξαχθεί την περασμένη Κυριακή δεν έλαβε τελικά χώρα, καθότι όπως αποκαλύφθηκε σήμερα αρκετοί παίκτες έκαναν exploit ένα bug και επισκέφθηκαν μία νέα περιοχή του χάρτη.
Τόσο ίδιο, μα και τόσο διαφορετικό
Όσον αφορά το γενικό concept, το Bloodborne λαμβάνει χώρα στην πόλη Υharnam. Σε αντίθεση με το μεσαιωνικό ύφος της σειράς Dark Souls, εδώ συναντάμε ένα gothic Βικτωριανό σκηνικό. Ο Miyazaki άλλωστε είχε δηλώσει αρκετές φορές στο παρελθόν ότι θα ήθελε να αναπτύξει ένα video game που θα λαμβάνει χώρα στην Βικτωριανή εποχή. Με βάση τα όσα είδαμε στην alpha έκδοση το level design είναι εξαιρετικό, αποδίδοντας ιδανικά το κλίμα της εν λόγω εποχής.
Το μοντέλο χειρισμού είναι παρόμοιο με αυτό που συναντήσαμε στην σειρά Dark Souls, οπότε παρά την έλλειψη των tutorials πολύ γρήγορα εγκλιματιστήκαμε σε αυτό. Βέβαια πολύ σύντομα διαπιστώσαμε ότι τα πράγματα δεν ήταν όπως ακριβώς τα περιμέναμε. Για την ακρίβεια μόλις συναντήσαμε τον πρώτο εχθρό προσπαθήσαμε να αμυνθούμε, μάταια όμως καθώς στο Bloodborne δεν υπάρχει το παραδοσιακό block. Εδώ εντοπίζεται η πρώτη σημαντική διαφορά μεταξύ του Bloodborne και της σειράς Dark Souls, καθώς στη νέα δημιουργία της From Software θα πρέπει να εφαρμόσετε επιθετικές κυρίως τακτικές. Να προσθέσουμε σε αυτό το σημείο ότι και εδώ έχετε την δυνατότητα να κάνετε dodge και μάλιστα ο χαρακτήρας σας είναι αρκετά ευέλικτος. Ευτυχώς δηλαδή, γιατί οι εχθροί επιτίθενται σε τετράδες ή ακόμη και πεντάδες!
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου