To 2013 ήταν μια χρονιά που έκλεισε με αρνητικό πρόσημο για το Xbox 360, καθώς στην κονσόλα της Microsoft κυκλοφόρησαν ελάχιστα exclusives και μάλιστα το σημαντικότερο εξ' αυτών, το Gears of War: Judgment, δεν στάθηκε αντάξιο των προσδοκιών μας. Βέβαια το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς η Undead Labs μας παρουσίασε το State of Decay, τηρώντας την καλοκαιρινή παράδοση του Xbox Live Arcade, βάση της οποίας έχουμε δει εξαιρετικές indie κυκλοφορίες όπως το Limbo, το Bastion και το Dust: An Elysian Trail. Μερικούς μήνες μετά η δημιουργία της Undead Labs μεταφέρθηκε και στα PC σημειώνοντας ανάλογη επιτυχία, ενώ πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε και η Year-One Survival Edition του State of Decay, με την οποία θα ασχοληθούμε σε αυτό το review.
Πριν προχωρήσουμε παρακάτω όμως αξίζει να σημειώσουμε ότι το State of Decay αποτελεί τον προπομπό ενός ΜΜΟ με την κωδική ονομασία Class4 που αναπτύσσεται εδώ και αρκετά χρόνια από την Undead Labs. To γεγονός αυτό δεν μας προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη, καθώς στο δυναμικό της εταιρείας, συναντάμε τον Jeff Strain, o οποίος είχε εργαστεί στο παρελθόν στην Blizzard και παράλληλα αποτελεί έναν από τους συνιδρυτές της ArenaNet. Κατόπιν αυτού, το remaster του State of Decay στο Xbox One αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους developers της εταιρείας για να εξοικειωθούν με το hardware του και να λάβουν το απαραίτητο feedback έτσι ώστε να υλοποιήσουν το Class4. Όπως ανακοίνωσε μάλιστα η Undead Labs τον περασμένο Ιούλιο το Class4 θα εκμεταλλεύεται τους Azure cloud serversτης Microsoft.
Πριν προχωρήσουμε παρακάτω όμως αξίζει να σημειώσουμε ότι το State of Decay αποτελεί τον προπομπό ενός ΜΜΟ με την κωδική ονομασία Class4 που αναπτύσσεται εδώ και αρκετά χρόνια από την Undead Labs. To γεγονός αυτό δεν μας προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη, καθώς στο δυναμικό της εταιρείας, συναντάμε τον Jeff Strain, o οποίος είχε εργαστεί στο παρελθόν στην Blizzard και παράλληλα αποτελεί έναν από τους συνιδρυτές της ArenaNet. Κατόπιν αυτού, το remaster του State of Decay στο Xbox One αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους developers της εταιρείας για να εξοικειωθούν με το hardware του και να λάβουν το απαραίτητο feedback έτσι ώστε να υλοποιήσουν το Class4. Όπως ανακοίνωσε μάλιστα η Undead Labs τον περασμένο Ιούλιο το Class4 θα εκμεταλλεύεται τους Azure cloud serversτης Microsoft.
Τρία σε έναΗ Year-One Survival Edition του State of Decay περιλαμβάνει το πρωτότυπο παιχνίδι, αλλά και τα δύο DLC του που είχαν κυκλοφορήσει το Νοέμβριο του 2013 και τον Μάιο του 2014 αντίστοιχα. Για το State of Decay υπάρχει ήδη ένα αναλυτικότατο review από τον Γρηγόρη Βούλγαρη και όπως είναι φυσικό δεν έχουμε πολλά πράγματα να προσθέσουμε, καθώς πέρα από το HD λίφτινγκ δεν συναντάμε ιδιαίτερες διαφορές. Εδώ λοιπόν θα επικεντρωθούμε στα Breakdown και Lifeline DLC και κατά πόσο το περιεχόμενό τους είναι αρκετό για να δικαιολογήσει την αγορά του State of Decay: Year-One Survival Edition.
Τόσο το Breakdown, όσο και το Lifeline θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως standaloneexpansions με δεδομένο ότι δεν προσθέτουν νέες αποστολές και επιπλέον έχουν διαφορετικό σενάριο από αυτό που συναντάμε στο πρωτότυπο State of Decay. Το Breakdown είναι ουσιαστικά μια ακόμη πιο sandbox εκδοχή του βασικού παιχνιδιού. Σκοπός σας εδώ είναι να οργανώσετε μια ομάδα επιζώντων και να διαφύγετε από το Trumbull County (το μέρος που διαδραματίζεται το σενάριο). Το πρόβλημα είναι ότι ενώ υποθετικά οι επιζώντες βρίσκουν καταφύγιο σε μια άλλη πόλη στην πράξη επιστρέφετε στον ίδιο ακριβώς χάρτη. Η διαφορά είναι ότι στα επόμενα playthroughs το επίπεδο δυσκολίας αυξάνει, καθώς υπάρχουν περισσότερα zombies, λιγότερες προμήθειες και γενικώς είναι πολύ πιο δύσκολο να επιβιώσετε.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου