Οι αλλαγές και πώς επηρεάζουν
Πόσοι είναι εκείνοι που διαθέτουν σύστημα ικανό να φτάσει το The Witcher 3 στα όριά του; Και όταν μιλάμε πλέον για “όρια” στο PC gaming, δεν εννοούμε τα 1080p αλλά τη 4Κ ανάλυση και τα σταθερά 60 fps. Βέβαια τα “θέματα” του παιχνιδιού δεν αφορούσαν το framerate του (τουλάχιστον όχι στα PC) αλλά τη γενικότερη ποιότητα των γραφικών. Για την ιστορία, δεν γνωρίζω άνθρωπο που να έχει καταφέρει να παίξει το The Witcher 3 στα 4K με ένα ικανοποιητικό framerate αλλά ας μη μένουμε εκεί: σημασία δεν έχει η ανάλυση αλλά η λεπτομέρεια και εκεί είναι που στη CD Projekt “το έχασαν”.
Ψάχνοντας online, βρήκα μια Site: συνέντευξη του Χοσέ Τεχέιρα, υπεύθυνου οπτικών εφέ για το παιχνίδι στο πολωνικό στούντιο, ο οποίος μίλησε για το θέμα υποστηρίζοντας πως αφ’ ενός αυτά που πραγματικά θα πρέπει να λαμβάνουν υπ’ όψιν οι παίκτες είναι τα gameplay τρέιλερ και αφ’ ετέρου κατά την ανάπτυξή, ένας τίτλος αλλάζει.
Δεν λέει ψέματα: ένα παιχνίδι που αναπτύσσεται τόσα χρόνια, είναι απολύτως λογικό να μεταβληθεί στο ενδιάμεσο. Αλλού είναι το “ζουμί” στα λόγια του: στο φιλτράρισμα που θα πρέπει να υποβάλλουν οι καταναλωτές καθετί τους “σερβίρουν” οι εταιρείες. Να πάψουν να μας δείχνουν το οτιδήποτε μέχρι το παιχνίδι να λάβει την τελική του μορφή δεν γίνεται για δύο λόγους κυρίως: πρώτον διότι αυτό συμβαίνει πολύ αργά στον κύκλο ανάπτυξης και δεύτερον λόγω των προπαραγγελιών. Σε μια βιομηχανία που προσπαθεί να πείσει τον καταναλωτή για την αξία των προϊόντων της μήνες ή και χρόνια προτού καν αυτά γίνουν διαθέσιμα, κάτι τέτοιο απλά δεν γίνεται.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου