
Οι δε finishing moves για τις περιπτώσεις όπου fighters και rogues καθαρίζουν κάποιον δυνατότερο αντίπαλο είναι «ουάου». Σαν πολύ της μόδας δεν γίνονται τώρα τελευταία;Οι βασικές αλλαγές στο Dragon Age 2 συγκριτικά με το προηγούμενο παιχνίδι της σειράς συνοψίζονται σε τρεις τομείς: γραφικά, ιστορία και μάχες. Σε ό,τι αφορά τα γραφικά, τα πάντα έχουν βελτιωθεί ενώ θετικό ήταν και το ότι μετά τις μάχες οι χαρακτήρες μου δεν ήταν λουσμένοι στο αίμα. Οι μάχες από την άλλη πλευρά παραμένουν εξίσου έντονες μόνο που αυτή τη φορά απαιτείται μεγαλύτερη συμμετοχή από πλευράς παίκτη: ναι μεν μπορείτε να προγραμματίζετε τις κινήσεις των χαρακτήρων σας όμορφα κι ωραία ενεργώντας ως στρατηγός έχοντας πατήσει pause, ωστόσο με την ίδια ευκολία θα βρεθείτε στο πεδίο της μάχης και θα ορμήσετε στα ίσια στους αντιπάλους. Το σλόγκαν των ανθρώπων της BioWare σχετικά με τη συμμετοχή του παίκτη στις μάχες του Dragon Age 2 άλλωστε, είναι το «think like a general, fight like a spartan». Ουσιαστικά το παιχνίδι προσφέρει δύο διαφορετικές προσεγγίσεις στο θέμα των μαχών: μία για αυτούς που θέλουν να επιβλέπουν την κατάσταση από ψηλά δίνοντας οδηγίες σε κάθε χαρακτήρα ξεχωριστά (με τη λεγόμενη tactical camera 2.0 η οποία μεταξύ άλλων σας επιτρέπει να εποπτεύετε ολόκληρο το πεδίο της μάχης) και μία για εκείνους που θέλουν να τις ζήσουν σε όλο τους το μεγαλείο –εννοείται πως αλλάζετε από τη μία στην άλλη με ένα κουμπί. Βλέποντας την A.I. να χειρίζεται τους χαρακτήρες μου αποτελεσματικότατα λοιπόν, δεν ήταν λίγες οι φορές που επέλεξα έναν από δαύτους και «βούτηξα» μαζί του στη μάχη.
Τα γραφικά του Dragon Age 2 είναι σαφώς ανώτερα απ' αυτά του προκατόχου του, αν και μια τέτοια εξέλιξη φαντάζει μάλλον ως λογική.Σχετικά με το σενάριο του Dragon Age 2, στη BioWare υιοθέτησαν μια έξυπνη τακτική βάζοντας μια ιστορία να διηγηθεί μια άλλη ιστορία –στην ουσία η πλοκή ξεδιπλώνεται με τη βοήθεια ενός αφηγητή, πράγμα που επιτρέπει στους δημιουργούς του τίτλου να «πηγαινοέρχονται» ανάμεσα στα χρόνια και σε ένα φάσμα μίας δεκαετίας. Τι σημαίνει αυτό; Ότι το Dragon Age 2 εστιάζει στα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής του πρωταγωνιστή ενώ με αυτόν τον τρόπο θα γίνονται πιο άμεσα εμφανείς οι συνέπειες των επιλογών του παίκτη. Μιας και μιλήσαμε για αυτές, να σημειώσουμε πως πλέον, στους διαλόγους, δεν βλέπετε «ξερές» φράσεις από τις οποίες πρέπει να διαλέξετε αλλά για κάθε μία απ’ αυτές, το παιχνίδι σας ενημερώνει και για τον τόνο με τον οποίο «βγαίνουν». Αποκλείεται ας πούμε να μην σας έχει τύχει σε κάποιο RPG, να κάνετε μια επιλογή σε έναν διάλογο και στα καπάκια load διότι αυτό που τελικά είπε ο χαρακτήρας σας, με τον τρόπο που το αράδιασε, ήταν εντελώς διαφορετικό απ’ αυτό που φανταζόσασταν πως θα ήταν; Ε, εδώ θα βλέπετε αν η επιλογή που πάτε να κάνετε έχει ύφος άγριο, συμπονετικό, μπλαζέ, περιπαικτικό κλπ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου