Η ιστορία συνεχίζεται από το σημείο όπου ολοκληρώνεται το βασικό παιχνίδι, με την δράση να μεταφέρεται στη νέα περιοχή Nahantu, μια ζούγκλα γεμάτη από σκοτεινές δυνάμεις. Εκεί, ξεκινάτε την αναζήτηση της Neyrelle, η οποία προσπαθεί να βρει και να εξοντώσει τον Mephisto. Στην πορεία, έρχεστε αντιμέτωπος με νέους τρομακτικούς εχθρούς, όπως τα Hollows, φρικιαστικά πλάσματα που δημιουργήθηκαν ακούσια όταν η Neyrelle έφτασε στη Nahantu, και ψυχωτικούς ανθρώπους που πειραματίζονται με παραισθησιογόνα της ζούγκλας.
Αν εξαιρέσουμε τη σύντομη μεν ενοχλητική δε αναμονή για σύνδεση στο ίντερνετ κάθε φορά που ξεκινάει το παιχνίδι, οι προσθήκες του Vessel of Hatred ανταμείβουν αν επιστρέφετε στο παιχνίδι μετά από καιρό απουσίας. Το νέο class, spiritborn, ξεχωρίζει από τα άλλα, συνδυάζοντας μάχες σώμα-με-σώμα με δηλητήρια και πνεύματα ζώων. Μπορείτε να διαμορφώσετε το στιλ παιχνιδιού σας επιλέγοντας ανάμεσα σε τέσσερα πνεύματα ζώων της ζούγκλας (τζάγκουαρ, γορίλα, σαρανταποδαρούσα και αετό) ή απλά καταλήγετε να καλείτε μια γιγαντιαία σαρανταποδαρούσα που εξοντώνει τα εχθρικά τέρατα ακαριαία. Ακόμα κι αν κάποια στιγμή αλλάξετε γνώμη για τις ικανότητες των πνευμάτων, μπορείτε εύκολα να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό, καθώς το απαραίτητο χρυσό είναι άφθονο και δεν χρειάζεται να αγοράσετε κάτι για να είστε αποτελεσματικοί. Επιπλέον, με ένα καλό σύνολο μαγικών και επιθέσεων μεγάλης περιοχής, ο Spiritborn μπορεί να ανταπεξέλθει μόνος του στα περισσότερα μπουντρούμια χωρίς να απαιτείται multiplayer υποστήριξη.
Παίζοντας ως Spiritborn, αμέσως καταλαβαίνετε ότι είναι ένα overpowered class που κάνει το παιχνίδι να προχωράει λίγο πιο γρήγορα σε σύγκριση με τους άλλους τύπους χαρακτήρα. Αν ξεκινήσετε το νέο campaign ως spiritbon level 1 αντί για κάποιον από τους χαρακτήρες του βασικού παιχνιδιού με τους οποίους έχετε ήδη ολοκληρώσει την κεντρική ιστορία, φτάνετε στο τελικό boss του expansion γύρω στο level 50, με άνεση και χωρίς σημαντικές δυσκολίες. Ο spiritborn είναι ένα πολυδιάστατο class με πληθώρα δυνατοτήτων, που κάνει το gameplay απολαυστικά ξεκούραστο. Αξίζει να σημειωθεί η αλλαγή στο σύστημα level-up, με το μέγιστο level να μειώνεται στο 60, ενώ τα διαθέσιμα paragon points αυξάνονται από 200 σε 300. Αυτοί οι πόντοι ενισχύουν τις συνολικές σας δυνάμεις, και η μείωση του μέγιστου level επιτρέπει να αποκτάτε σπάνιο εξοπλισμό πιο γρήγορα, αρκεί να έχετε πρώτα ολοκληρώσει την ιστορία. Μετά το level 60, το παιχνίδι αποκτά νέο βάθος, προσφέροντας καλύτερο loot, το οποίο γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό αν αυξήσετε την δυσκολία κατά τη διάρκεια του τίτλου.
Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προσθήκες είναι η δυνατότητα στρατολόγησης μισθοφόρων, δηλαδή χαρακτήρων με ξεχωριστή ιστορία και δεξιότητες, οι οποίοι μάχονται στο πλευρό σας. Όσο περισσότερο συνεργάζεστε με τον ίδιο μισθοφόρο, τόσο περισσότερο XP κερδίζει, αποκτώντας πιο γρήγορα νέες ικανότητες και ενισχύοντας την αποδοτικότητά του στη μάχη. Πλέον, δεν χρειάζεστε φίλους ή τυχαίους συμπαίκτες για να ολοκληρώσετε τις πιο απαιτητικές αποστολές, καθώς ο πολεμιστής Raheir ή ο δαιμονισμένος Aldkin αρκούν. Εξαίρεση αποτελεί το Dark Citadel, μια multiplayer PvE δραστηριότητα για δύο έως τέσσερις παίκτες που γίνεται διαθέσιμη μετά το τέλος της ιστορίας και όπου απαγορεύονται οι μισθοφόροι και το solo play. Αν θέλετε να το εξερευνήσετε αλλά δεν έχετε φίλους να σας συνοδεύσουν, η λειτουργία party finder σας βοηθάει να βρείτε μια ομάδα – αν και οι περισσότεροι συμπαίκτες τείνουν να ολοκληρώνουν τις πίστες γρήγορα, χωρίς πολλή εξερεύνηση. Στα νέα στοιχεία του expansion συμπεριλαμβάνονται επίσης νέα pets και mounts, καθώς και ρούνοι και rune words που προσδίδουν μοναδικές μαγικές ιδιότητες στον εξοπλισμό σας. Δυστυχώς υπάρχουν ορισμένα bugs, όπως η απώλεια του pet και του μισθοφόρου σας (πρέπει να κάνετε equip/unequip για να τους επαναφέρετε) ή η ανάγκη επανάληψης ορισμένων τμημάτων αποστολών αν το παιχνίδι κλείσει ξαφνικά.
Ο τεχνικός τομέας διατηρεί την ποιότητα του βασικού παιχνιδιού, με την καταπράσινη ζούγκλα και τα νέα τέρατα να αιχμαλωτίζουν το ενδιαφέρον. Βρίσκεστε κυνηγημένος από δέντρα και φίδια μέχρι δαιμονισμένους ακόλουθους και δαίμονες που ξεπροβάλλουν μέσα από τοίχους. Ιδιαίτερα όσο πλησιάζετε στο τέλος, τα σκοτεινά περιβάλλοντα αποδίδουν τέλεια την ατμόσφαιρα που χαρακτηρίζει το Diablo και ικανοποιούν πλήρως τις προσδοκίες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου