Το Remnant 2 αποτελεί συνέχεια του action-survival shooter Remnant: From The Ashe

 


Η ιστορία του Remnant 2 διαδραματίζεται λίγες δεκαετίες μετά τα γεγονότα του πρώτου παιχνιδιού. Η Γη γιατρεύει τις πληγές της έπειτα από την αιματηρή μάχη με την διαπλανητική απειλή ονόματι Root που σχεδόν έφερε την ολοκληρωτική συντέλεια του πλανήτη. Όπως φαίνεται όμως οι κάτοικοι της Γης με τη νίκη τους απλά κέρδισαν λίγο παραπάνω χρόνο για να ανασυνταχθούν και να συγκεντρώσουν τις δυνάμεις τους για την τελική μάχη. Το Root επιστρέφει πιο δυνατό και μοχθηρό, μολύνοντας και άλλους κόσμους πέρα από την Γη. 
Ο πρωταγωνιστής, στην προσπάθεια του να σώσει την Γη αλλά και τους φίλους του, τηλεμεταφέρεται μέσω ενός τεράστιου κρυστάλλου σε αυτούς τους κόσμους, επιχειρώντας να εξαλείψει τις ρίζες του κακού που έχουν απλωθεί. Προχωρώντας στο παιχνίδι συναντάτε πολλούς μυστήριους σύμμαχους που σας βοηθούν στην εκπλήρωση της αποστολής σας, ενώ μαθαίνετε και πολλά για την δαιμονική οντότητα Root και τα επεκτατικά κίνητρά της για την εισβολή στον πλανήτη. Η ιστορία του παιχνιδιού, όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους παιχνίδια είναι ασαφής, με το βαθύτερο νόημα να κρύβεται μέσα σε ενδελεχείς διαλόγους με τους συμμάχους σας, σε ημερολόγια που βρίσκετε ή ακόμα και στα ίδια τα περιβάλλοντα.

Πριν ξεκινήσετε μπορείτε να διαμορφώσετε τον χαρακτήρα σας οπτικά και να διαλέξετε φύλο, αν και αυτό έχει μικρή σημασία καθώς είστε μονίμως αρματωμένος και οι cosmetic λεπτομέρειες είναι καλά κρυμμένες πίσω από τόνους πανοπλίας. Υπάρχουν τέσσερα επίπεδα δυσκολίας για να επιλέξετε και εδώ χρειάζεται να είστε ιδιαίτερα προσεκτικός, καθώς δεν μπορείτε να την αλλάξετε στα μισά του παιχνιδιού, παρά μόνο αν κάνετε reset στο campaign σας, χάνοντας όμως έτσι ολόκληρη την πρόοδο σας. Υπάρχουν επίσης ενδιαφέρουσες βοηθητικές επιλογές όσον αφορά τις πληροφορίες και το χρόνο που μένουν στην οθόνη σας, καθώς το παιχνίδι δεν έχει παύση, κάνοντας ακόμα και το διάλλειμα για τουαλέτα μια ριψοκίνδυνη επιλογή.

Το Remnant 2 βαδίζει στα χνάρια του προκατόχου του και είναι σαφώς επηρεασμένο από την σειρά Souls, αλλά με roguelike χαρακτήρα. Η ιδιαίτερη δυσκολία του συνδυάζεται με τυχαία διαμορφωμένους κόσμους και χάρτες, δημιουργώντας σχεδόν κάθε φορά που παίζετε μια μοναδική εμπειρία. Παρόλες τις επιρροές του, είναι ένα σφικτά δομημένο παιχνίδι δράσης τρίτου προσώπο, που βασίζεται στον αρμονικό συνδυασμό μάχης από απόσταση με όπλα και ικανότητες και μάχης σώμα-με-σώμα. Ο πρωταγωνιστής μπορεί να κουβαλάει μέχρι τρία όπλα ταυτόχρονα, να τρέχει και να αποφεύγει περίτεχνα με τούμπες τις επιθέσεις. Κάθε κίνηση στην μάχη καταναλώνει πόντους από την αντοχή αλλά το σημαντικότερο είναι ότι αυτή δεν επηρεάζεται αν είστε εκτός μάχης. Έτσι, αν τρέχετε στις μεγάλες ανοιχτές περιοχές του παιχνιδιού και δεν υπάρχουν εχθροί τριγύρω, η αντοχή σας δεν καταναλώνεται, κάτι που βοηθάει στη διατήρηση των γρήγορων ρυθμών και της καλής ροής της δράσης.

Οι διαθέσιμοι τύποι χαρακτήρα αναφέρονται σαν archetypes και είναι αρκετά πιο πολύπλοκοι με έμφαση στην λεπτομέρεια και τη συνεργασία. Επιλέγοντας το archetype σας (από τα 11 συνολικά) επικεντρώνετε τη στρατηγική σας και το σχέδιο δράσης σας πάνω στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τύπου χαρακτήρα που διαλέξατε. Έτσι αν επιλέξετε πχ hunter τα όπλα μακριάς εμβέλειας είναι μονόδρομος, ενώ αν επιλέξετε challenger είστε ένα κινούμενο τανκ που αντέχει πολλά χτυπήματα και αντιστέκεται στο θάνατο. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε τύπου παίρνουν σάρκα και οστά μέσω των perks, τα οποία είναι ειδικές ικανότητες που ξεκλειδώνονται σταδιακά καθώς αυξάνετε το επίπεδο του χαρακτήρα σας. Με κάθε εχθρό που εξοντώνετε κερδίζετε πόντους εμπειρίας που μετουσιώνονται αυτόματα στο ξεκλείδωμα νέων, ισχυρότερων perks που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην μάχη. Όταν φτάσετε στο μέγιστο επίπεδο, μπορείτε να επιλέξετε και δεύτερο archetype, αλλάζοντας ακόμα περισσότερο τη σκακιέρα και τους πιθανούς συνδυασμούς επιθετικής και αμυντικής αποτελεσματικότητας μέσα από την ένωση δύο τύπων χαρακτήρα. Δυστυχώς πολλά archetypes δεν είναι διαθέσιμα από την αρχή αλλά πρέπει να τα ξεκλειδώσετε με την αγορά ή την ανακάλυψη ειδικών αντικειμένων. Κάποια μάλιστα είναι τόσα καλά κρυμμένα και απαιτούν σωστές επιλογές από μέρους σας για να τα ανακαλύψετε, που είναι πολύ πιθανό να μην το καταλάβετε καν, ενώ και ο παράγοντας τύχη παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

Κάθε τύπος ήρωα έρχεται μαζί με ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που δίνει συγκεκριμένα μπόνους στον πρωταγωνιστή. Αυτά ποικίλλουν, από έξτρα πόντους στην μπάρα υγείας ή στην αντοχή σας, μέχρι μεγαλύτερη ταχύτητα κίνησης κτλ. Κάθε χαρακτηριστικό μπορείτε να το κάνετε level-up και να βελτιώνετε στοχευμένα τους τομείς όπου θέλετε να δώσετε έμφαση. Το θετικό είναι ότι το μοναδικό χαρακτηριστικό που έρχεται ζευγάρι με το archetype που επιλέγετε γίνεται level-up αυτόματα όσο ανεβαίνετε επίπεδο, δίνοντάς σας την δυνατότητα να επικεντρωθείτε σε επιμέρους χαρακτηριστικά που είναι εξίσου σημαντικά. Για να ανεβάσετε επίπεδο τα χαρακτηριστικά πρέπει να βρείτε ειδικούς τόμους γνώσης, που αποκτάτε συνήθως μετά από κάποιο μεγάλο boss ή ολοκλήρωση αποστολής και αργότερα ξοδεύετε όπως επιθυμείτε. Υπάρχει ένα πλήθος από χαρακτηριστικά, μερικά εκ των οποίων είναι επίσης μυστικά και απαιτούν συγκεκριμένες ενέργειες και τρόπο δράσης για να ξεκλειδωθούν.

Πέρα από τις παραπάνω ικανότητες, η πιο αξιόπιστη λύση για την αντιμετώπιση των εχθρών είναι το οπλοστάσιό σας. Ανά πάσα στιγμή μπορείτς να τηλεμεταφερθείτε στην κεντρική βάση της Γης, το τελευταίο προπύργιο άμυνας της ανθρωπότητας, και να αναβαθμίσετε τον οπλισμό σας όπως επιθυμείτε. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία από όπλα, πανοπλίες, αναλώσιμα, αλλά και ειδικό εξοπλισμό που κουμπώνει πάνω στα όπλα σας και μπορείτε να αγοράσετε από τους εμπόρους της βάσης. Μπορείτε να κουβαλάτε μέχρι τρία όπλα ταυτόχρονα, ένα για μάχες σώμα-με-σώμα, ένα βαρύ για μεγάλη ζημιά από απόσταση και ένα ελαφρύ για μάχες κοντινής ή μέσης απόστασης με γρήγορη απόκριση. Κάθε όπλο αναβαθμίζεται με αναλώσιμα που βρίσκετε, σκοτώνοντας εχθρούς ή εξερευνώντας τις πίστες του παιχνιδιού. Καθένα επίσης δέχεται ειδικές αναβαθμίσεις για νέου είδους επιθέσεις που σχετίζεται πχ με τα στοιχεία της φύσης. Έτσι, μπορείτε να παγώσετε ή να κάψετε τους εχθρούς εναλλάσσοντας τον οπλισμό σας, ενώ ταυτόχρονα τους αδειάζετε όλο σας τον γεμιστήρα. Η πανοπλία που φοράτε περιορίζεται στα βασικά χωρίς δυνατότητα αναβάθμισης και αφορά τη συνολική προστασία από εχθρικά χτυπήματα, αλλά και το πόσο γρήγορα καταναλώνεται η αντοχή σας στην μάχη, ανάλογα με το βάρος της. Υπάρχουν πολλά σετ να διαλέξετε στον σχετικό έμπορο, ανάλογα με το στιλ παιχνιδιού και τις προτιμήσεις σας.

Πολύ σημαντικές είναι και οι υποδοχές των δαχτυλιδιών και του μενταγιόν (πέντε στο σύνολο), καθώς αν είστε ενδελεχής με την εξερεύνηση βρίσκετε πολύ σπάνιο εξοπλισμό που δίνει σημαντικό πλεονέκτημα ενάντια στους εχθρούς, όπως πχ μια δεύτερη ευκαιρία αν πεθάνετε από κάποιο χτύπημα ή αισθητά μικρότερους χρόνους φόρτισης των ειδικών σας ικανοτήτων. Ο πρωταγωνιστής έχει στην διάθεση του και ένα relic, η χρήση του οποίου είναι ζωτικής σημασίας, καθώς σας θεραπεύει από τα εχθρικά χτυπήματα. Το relic είναι αναβαθμίσιμο και κάθε αναβάθμιση προσθέτει μια επιπλέον χρήση θεραπείας στον χαρακτήρα. Υπάρχει πληθώρα από αυτά που μπορείτε να ανακαλύψετε και να φορέσετε (ένα τη φορά), με το καθένα να έχει παραλλαγές στην δράση και τον τρόπο λειτουργίας του. Υπάρχουν επίσης τρεις υποδοχές για ειδικό εξοπλισμό που προσφέρουν έξτρα μπόνους σε επίθεση και άμυνα.

Όταν κατασταλάξετε με τα στρατηγικά σας σχέδια, μπορείτε να ριχτείτε στη μάχη. Η δυσκολία είναι αρκετά μεγάλη και οι μάχες πολύ έντονες, ρουφώντας την ενέργειά σας με λίγα μόλις χτυπήματα. Οι πίστες λειτουργούν σαν ένας τεράστιος προμαχώνας στον οποίο βρίσκεστε ουκ ολίγες φορές ηττημένος. Επειδή όμως υπάρχει αρμονική ισορροπία στο πώς λειτουργούν οι ικανότητες με τον οπλισμό σας, η εθιστική φύση του παιχνιδιού πολλαπλασιάζεται όταν διαπιστώσετε ότι το μεγάλο boss όπου έχετε κολλήσει πέφτει πολύ πιο εύκολα με διαφορετική προσέγγιση, αλλάζοντας απλώς τον εξοπλισμό και τη στρατηγική σας. Υπάρχει μια έτοιμη αιματηρή απάντηση σε κάθε δύσκολο εχθρό που συναντάτε και απαιτεί από εσάς πειραματισμό και τακτική ματιά. Σχεδιαστικά οι εχθροί παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον τόσο με την εμφάνισά τους, όσο και με τις τακτικές τους που αναπτύσσονται συνήθως με γκρουπ συνδυασμένων επιθέσεων ώστε να σας αποπροσανατολίσουν. Έκπτωτοι άγγελοι, δολοφονικές ρομποτικές μηχανές, ανθρωποειδή και πλάσματα της ζούγκλας, συνθέτουν μόνο ένα μέρος της εχθρικής απειλής που καλείστε να αντιμετωπίσετε. Δε λείπουν βέβαια και εχθροί με μια έντονη σουρεαλιστική οπτική που πολλές φορές δύσκολα χωνεύεται, ακόμα και αν γνωρίζεις ότι πρόκειται για εξωγήινες οντότητες. Ειδικά κάποια μικρά πλάσματα από πέτρα που μοιάζουν με λυσσασμένα πέτρινα παιδάκια είναι ο ορισμός της κακογουστιάς.

Εκεί που το παιχνίδι «απογειώνεται» πάντως είναι στην ποικιλία και τον σχεδιασμό των μεγάλων boss. Το παιχνίδι μπορεί να περηφανεύεται ότι έχει τις πιο έξυπνες και απαιτητικές τελικές μάχες με boss, που σίγουρα δοκιμάζουν την υπομονή σας, αλλά εν τέλει αποζημιώνουν με το απαράμιλλο αίσθημα νίκης που νιώθετε. Τα περισσότερα boss φέρνουν τον τρόμο με την τερατώδη τους παρουσία και τα μέγεθος τους, ενώ έχουν ένα αρκετά μεγάλο ρεπερτόριο κινήσεων που πρέπει να αποστηθίσετε για να τα νικήσετε. Μερικά δε από αυτά, δεν απαιτούν δύναμη πυρός, αλλά υπομονή και προσεκτικές, μελετημένες κινήσεις. Δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για το τελευταίο boss του παιχνιδιού, το οποίο κόβει απότομα τα όνειρά σας και σας αναγκάζει να σκεφτείτε την παραίτηση. Πολύ όμορφο σχεδιαστικά και επιβλητικό, αλλά με το μέγεθος ζημιάς που κάνει, τον ρυθμό σφυροκοπήματος και τη χαοτική εναλλαγή στα περιβάλλοντα, σας αφήνει να κλαίτε μονάχος σας στο ντους σε εμβρυακή στάση.

Ο κόσμος (ή μάλλον οι κόσμοι) που επισκέπτεστε είναι σχεδιαστικά ένα μοναδικό επίτευγμα για δύο λόγους. Πρώτον γιατί μεταφέρουν την διαφορετικότητα και την μοναδικότητα μέσω του σχεδιαστικού τους υπόβαθρου χωρίς να νιώθετε την κούραση της επανάληψης, κυρίως γιατί πεθαίνετε και αρκετά συχνά. Δεν είναι αχανείς, αλλά προσφέρουν πολύ έδαφος για εξερεύνηση και κυρίως πολλά μυστικά προς ανακάλυψη. Στις πίστες του παιχνιδιού τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται. Υπάρχουν κρυφές πλατφόρμες, αόρατοι τοίχοι και μυστικά σε κάθε γωνιά και χρειάζεται προσοχή για να μην χάσετε κάποιο πολύτιμο αντικείμενο που μπορεί να σας λύσει τα χέρια. Ο δεύτερος λόγος είναι συνυφασμένος με τον πρώτο και αφορά την εθιστική γοητεία του παιχνιδιού, η οποία δεν σας επιτρέπει να το αφήσετε εύκολα από τα χέρια σας. Τα checkpoints είναι αρκετά και σε καλή απόσταση μεταξύ τους και δεν υπάρχει κάποιο πέναλτι θανάτου ώστε να πρέπει να γυρίσετε στο σημείο όπου πεθάνατε για να «μαζέψετε τα κομμάτια σας». Όσο περισσότερο προχωράτε στο παιχνίδι, πιάνετε τον εαυτό σας να λέει «πάμε άλλη μια φορά, άλλη μια προσπάθεια».

Λόγω του ότι όλο το παιχνίδι είναι στημένο πάνω στην τυχαία αναπαραγωγή των κόσμων και προκειμένου να μπορέσετε να βιώσετε την πλήρη γκάμα όλων όσων έχει να προσφέρει, πέρα από το βασικό campaign, υπάρχει και το adventure mode. Το adventure mode ξεκλειδώνεται όταν νικάτε το τελικό boss κάθε κόσμου και σας επιτρέπει να επιχειρήσετε ξανά στον ίδιο κόσμο, ανακαλύπτοντας νέες περιοχές και καινούρια μονοπάτια. Είναι ανεξάρτητο από την πρόοδο σας στο campaign (αν και η εξέλιξη του χαρακτήρα σας είναι η ίδια και στα δύο modes) και προσφέρει μια γρήγορη βουτιά στους κόσμους του παιχνιδιού για να ξεψαχνίσετε όλες τις ανεξερεύνητες περιοχές που δεν σας ξεκλειδώθηκαν αρχικά στο campaign. Με το adventure mode μπορείτε να ανακαλύψετε νέους κόσμους και πίστες που δεν είδατε στο campaign, να αλλάξετε τις επιλογές σας σε κομβικά σημεία κερδίζοντας άλλες ανταμοιβές, και κυρίως να ξεκλειδώσετε νέο σπάνιο εξοπλισμό, χαρακτηριστικά και archetypes. Το campaign και το adventure mode, παρόλο που λειτουργούν ανεξάρτητα, έχουν μια σημαντική αλληλοσύνδεση όσον αφορά το inventory. Έτσι αν πχ στο campaign σας βρείτε μια κλειδωμένη πόρτα και το κλειδί βρίσκεται σε περιοχή που δεν σας ξεκλειδώθηκε λόγω της τυχαίας αναπαραγωγής των κόσμοων, μπορείτε στο adventure mode να βρείτε την περιοχή και το κλειδί και να επιστρέψετε στο campaign για να την ανοίξετε. Τρομερή σύλληψη σαν ιδέα που ανεβάζει κατακόρυφα τον πήχη της ουσιώδους επανάληψης του παιχνιδιού.

Εκεί που ο τίτλος διχάζει είναι στον χάρτη και την αποτύπωση των αποστολών που έχετε να φέρετε εις πέρας. Το γεγονός ότι κρύβεται παντελώς η ακριβής τοποθεσία των αποστολών που σας ανατίθενται αλλά και των εχθρών που σας κυκλώνουν, μπορεί να σας ξενίσει, τουλάχιστον στην αρχή, και να μην γίνει άμεσα κατανοητή. Η αλήθεια είναι πως υπάρχει μια γενικότερη οδηγία κατεύθυνσης η οποία όμως ξανοίγεται σε μια τεράστια περιοχή και γίνεται ορατή και εμφανής μόνο αν βρίσκεστε πολύ κοντά στον στόχο σας. Χωρίς υπερβολή, νωρίς στο παιχνίδι βρίσκεστε να ψάχνετε για ένα μικρό αντικείμενο οργώνοντας μια τεράστια έκταση, χωρίς να έχετε την παραμικρή ένδειξη για το πού να ψάξετε, πέρα από κάποιες ασαφείς οδηγίες. Όσο προχωράτε καταλήγετε να εκτιμήσετε και να κατανοήσετε την διάνοια αυτής της μινιμαλιστικής επιλογής. Εμβαθύνοντας στο παιχνίδι καταλαβαίνετε ότι η χρήση των επεξηγηματικών συμβόλων και η απεικόνισή τους στο χάρτη διαφωτίζουν τόσο πολύ με την απλότητά τους ως προς το ποιες περιοχές έχετε ήδη επισκεφτεί ή αν ξεχάσατε να μαζέψετε κάποιο θησαυρό ή πολύτιμο αντικείμενο, που η τακτική χρήση του χάρτη σας γίνεται δεύτερη φύση.

Αξίζει να αναλύσουμε και τις δευτερεύουσες αποστολές του παιχνιδιού, τί προσφέρουν παραπάνω και τον τρόπο με τον οποίο υλοποιούνται. Κάθε δευτερεύουσα αποστολή λαμβάνει χώρα σε μια ολόκληρη υπο-περιοχή του κόσμου η οποία είναι μαρκαρισμένη εξαρχής με ειδικό σύμβολο, ξεχωρίζοντας από το κύριο μονοπάτι ως μια πολύτιμη αλλά και επικίνδυνη παράκαμψη γεμάτη θησαυρούς. Η ποικιλία αποστολών και ιδεών εδώ είναι εντυπωσιακή, αναδεικνύοντας το δευτερεύον περιεχόμενο του παιχνιδιού που θα σας κρατήσει απασχολημένο για πολλές ώρες. Μια όμορφη και ιδιαίτερη πινελιά είναι ότι οι δευτερεύουσες αποστολές δεν υπάρχουν απλά στον κόσμο αλλά είναι ένας ολόκληρος μικρόκοσμος που λειτουργεί αυτόνομα από την κεντρική ιστορία και απαιτεί διάφορες στρατηγικές, ανάλογα με τη φύση της αποστολής. Πχ υπάρχουν περιπτώσεις όπου δεν χρειάζεται να πολεμήσετε αλλά να λύσετε ίσως από τους πιο απαιτητικούς γρίφους που έχετε δει σε παιχνίδι. Άλλες φορές πρέπει να τρέξετε για τη ζωή σας σε ένα τεράστιο πύργο με ένα ηλεκτροφόρο μηχανισμό να σας κυνηγάει συνεχώς για να σας κάνει κάρβουνο. Υπάρχει αξιοσημείωτη ποικιλία σε κάθε κόσμο, χωρίς να λείπουν φυσικά και πιο παραδοσιακές αποστολές όπου πρέπει να εξοντώσετε κάποιον μεγάλο εχθρό.

Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα απολαύσετε είτε παίζοντας σόλο, είτε μαζί με άλλους παίκτες. Παρότι αρχικά δεν υποστηρίζεται cross-play, το co-op είναι πολύ διασκεδαστικό και προσθέτει έξτρα πόντους διασκέδασης στη συνολική εμπειρία. Μπορείτε να κάνετε join σε φίλο και να μοιραστείτε την περιπέτεια, αξιοποιώντας ταυτόχρονα και τις διαφορετικές ικανότητες του καθενός και δημιουργώντας μια ισορροπημένη ομάδα. Κάποια πράγματα μόνο που αξίζει να προσέξετε είναι ότι όσοι περισσότεροι παίκτες (έως τρεις) βρίσκονται σε γκρουπ, τόσο πιο δύσκολοι γίνονται οι εχθροί και τα μεγάλα boss (ανάλογα βέβαια και με το επίπεδο δυσκολίας που έχει επιλεγεί). Τα φιλικά πυρά έχουν επίσης δυναμικό παρόν, οπότε με το να πυροβολάτε στα τυφλά ότι κινείται, γρήγορα γίνεστε ο αποδιοπομπαίος τράγος της ομάδας με την ζημιά που προκαλείτε στους συμπαίκτες σας. Τέλος, να σημειωθεί ότι συμμετέχοντας στο παιχνίδι κάποιου φίλου και προχωρώντας την ιστορία δεν σημαίνει ότι προχωράτε ταυτόχρονα και το δικό σας campaign, οπότε ίσως χρειαστεί να παίξετε το ίδιο σενάριο δύο και τρεις φορές. Όλη η εμπειρία όμως και τα αντικείμενα που βρίσκετε είναι δικά σας για να χρησιμοποιήσετε σε οποιοδήποτε session επιλέξετε να παίξετε.

Οι κόσμοι του παιχνιδιού είναι μοναδικοί σε σύλληψη και φαντασία και ρίχνουν σαγόνια με την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και την εναλλαγή των σκηνικών τους. Με χρήση Unreal Engine 5, μια πλούσια γκάμα πολιτισμών και διαφορετικών χρονολογιών πλεγμένων αρμονικά μεταξύ τους ξεδιπλώνεται μπροστά σας. Μια πολύ ιδιαίτερη σχεδιαστική καινοτομία είναι το πώς οι κόσμοι συνδυάζουν πολλά διαφορετικά περιβάλλοντα ανάλογα με το μονοπάτι που παίρνετε. Το διαπλανητικό σας ταξίδι τα περιέχει όλα σε ένα χορταστικό σύνολο. Βικτωριανοί πολιτισμοί με παρηκμασμένα χωριά και κατοίκους που διψούν για αίμα, και άγριες ζούγκλες με παράξενα πλάσματα και γοτθικά κάστρα, συμβαδίζουν με σκοτεινούς υπονόμους, εξωγήινους πολιτισμούς στο απέραντο διάστημα και τεράστιες αίθουσες-νεκροταφεία με άπειρους νεκρούς. Σε όλους τους κόσμους υπάρχουν πολύ όμορφες λεπτομέρειες, όπως διάφορα πτηνά που πετάνε στο βάθος αν βρίσκεστε στη ζούγκλα, και η υποχθόνια μόλυνση από το Root με διαλυμένα ναυάγια και πολιτισμούς. Τα μοντέλα των χαρακτήρων είναι επίσης πολύ ωραία και λεπτομερή, αν και σίγουρα ένα σκαλοπάτι πιο κάτω από ότι έχουμε δει σε άλλα ΑΑΑ παιχνίδια.

Ως προς τον ήχο, υπάρχουν ορισμένες από τις πιο επικές μουσικές που έχετε ακούσει και σε συνδυασμό με την ένταση και την δυσκολία των μαχών ξυπνάνε τον πολεμιστή που κρύβεται μέσα σας. Πολεμικές άριες, εκκλησιαστικοί μελαγχολικοί ύμνοι, φουτουριστικές μελωδίες με φόντο το αχανές διάστημα κτλ σας συνοδεύουν ιδανικά στην περιπέτειά σας. Πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν και τα ηχητικά εφέ, που γίνονται ίσως ο πιο δυνατός σας σύμμαχος στις αναμετρήσεις με τους μεγάλους κακούς του παιχνιδιού. Πολύ έξυπνα έχει προστεθεί πριν από κάθε ισοπεδωτική εχθρική κίνηση ένα ιδιαίτερο ηχητικό που σας προϊδεάζει και βοηθάει να κρατήσετε ένα καλό ρυθμό στην μάχη προβλέποντας έγκαιρα τον αντίπαλο. Οι ερμηνείες των ηθοποιών είναι επίσης πολύ καλές. Ξεχωρίζουν οι κουρασμένες ανάσες και τα επιφωνήματα του πρωταγωνιστή κάθε φορά που προσπαθεί να ανέβει κάποιο ύψωμα, ή η χαρμολύπη στη φωνή του όταν νικάει ένα γκρουπ εχθρών, γνωρίζοντας πολύ καλά το προσωρινό του πράγματος και ότι τον περιμένει ένα ολόιδιο γκρουπ στην επόμενη γωνία.

Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου