Η εταιρία χρησιμοποιεί το δημοφιλές παιχνίδι στρατηγικής της Blizzard για να βελτιώσει το σύστημα της τεχνητής νοημοσύνης της στην επίλυση πολύπλοκων προβλημάτων.
Το AI σύστημα της DeepMind ξεκίνησε νικώντας πιο απλά παιχνίδια, όπως για παράδειγμα Atari based τίτλους όμως οι ειδικοί που το αναπτύσσουν φαίνεται πως έχουν βάλει πιο μεγαλεπήβολους στόχους για το μέλλον. Η Blizzard ήταν από τις εταιρίες που συνεργάστηκε με το πρόγραμμα αφήνοντας το DeepMind να "κατακτήσει το StarCraft II", ένα παιχνίδι στρατηγικής που και σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ακόμα και στον χώρο των eSports.
Το παιχνίδι είναι πραγματικά μια δύσκολη διαδικασία για τον έλεγχο μιας και οι βασικές κινήσεις του είναι 300 σε αντίθεση με μόλις 10 που υπάρχουν στα Atari games, κάτι που αυξάνει την πολυπλοκότητα, όπως ακριβώς θέλουν και οι δημιουργοί του. Σε βίντεο που αναρτήθηκε στο YouTube, οι μηχανικοί δείχνουν τις διαφορές μεταξύ ενός ανεκπαίδευτου agent και ενός εκπαιδευμένου με μερικά games agent. Βέβαια ακόμη και ο trained agent είναι λίγο πίσω από αυτόν που έχει δημιουργήσει η ίδια Blizzard για το χαμηλότερο επίπεδο δυσκολίας, όμως είναι μια αρχή!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου