Σε αντίθεση με άλλες μορφές τέχνης όπως ο αγαπημένος μου κινηματογράφος όπου η παραγωγή ικανοποιητικών και άνω προϊόντων έχει εξελιχθεί σε σπάνιο φαινόμενο, στα video games η ποιότητα σε τεχνικό αλλά και ουσιαστικό (βλ.gameplay) επίπεδο κάνει τεράστια άλματα από χρόνο σε χρόνο. Το γεγονός αυτό καθιστά περιττή την επιστροφή μας σε παιχνίδι του παρελθόντος εκτός και αν επρόκειτο για τίτλο που άφησε ιστορία και παράλληλα έχει μεγάλη συναισθηματική αξία για εμάς. Το The Longest Journey ανήκει σε αυτή την κατηγορία των video games και έτσι με μεγάλη μου χαρά θα σας ξεναγήσω σε έναν ιστορικό κόσμο.
Το The Longest Journey είναι κατά πολλούς το κορυφαίο πνευματικό τέκνο της νορβηγικής εταιρείας ανάπτυξης Funcom. Παρότι η τελευταία έγινε γνωστή από τις MMORPG δουλειές της Age of Conan, Anarchy Online και The Secret World, το χαρτοφυλάκιο της είναι γεμάτο συναρπαστικά video games βασισμένα είτε σε δημοφιλείς ταινίες όπως τα Casper,
Disney’s Pocahontas και Dragonheart: Fire & Steel, είτε σε μπασκετικά franchises που προσωπικά προσκυνώ σαν το NBA Hangtime που κυκλοφόρησε το 1997, sequel της θρυλικής σειράς των NBA Jam. Γεγονός είναι πάντως ότι οι Σκανδιναβοί έχουν βγάλει μεγάλες φουρνιές ταλέντων στον χώρο του gaming και το μόνο βέβαιο είναι ότι το The Longest Journey, μόνο δέος μπορεί να προκαλέσει σε όποιον το έπαιξε στην εποχή του. Στο GameWorld υπάρχει review για το Dreamfall: The Longest Journey, πνευματικό διάδοχο του παρόντος video game, ενώ αφορμή για το review στάθηκε η νεότερη έκδοση του Dreamfall την οποία θα αναλύσουμε σε προσεχές review.
Το έναυσμα για την μετατροπή της Funcom από μικρή σε μεγάλη εταιρεία ανάπτυξης έδωσε η δημιουργία του The Longest Journey το 2000. Υπεύθυνοι για την σύνθεση του ήταν μια μικρή ομάδα προγραμματιστών της Funcom στην οποία ηγείτο ο ταλαντούχος Ragnar Tørnquist. Επρόκειτο για το πρώτο project που ανέλαβε η συγκεκριμένη ομάδα και οι επικεφαλείς της Funcom τους έδωσαν το ελεύθερο στο να δημιουργήσουν ότι τραβούσε η ψυχή τους, μέσα στα πλαίσια του διαθέσιμου budget που άγγιζε τα 3 εκατομμύρια δολάρια και με την προϋπόθεση να ολοκληρωθεί το παιχνίδι σε συγκεκριμένη ημερομηνία.
Ο περιορισμός χρόνου που τους επέβαλαν οι ανώτεροί τους, ανάγκασε τους προγραμματιστές να δουλεύουν υπερωρίες και αργίες μέχρι να ολοκληρώσουν το The Longest Journey. Παρά την πίεση χρόνου το εν λόγω video game δεν δείχνει κανένα σημάδι βεβιασμένης ενέργειας πάνω του, πλην του voice acting με το οποίο θα ασχοληθούμε σε άλλο σημείο του άρθρου.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου