Τα spin-offs στα platform games έχουν γίνει συχνό φαινόμενο τα τελευταία χρόνια. Οι publishers ποντάρουν στην πιθανότητα ένα μεγάλο μέρος του κοινού που αγάπησε τους χαρακτήρες της να τους ακολουθήσει και σε ένα άλλο είδος, όπως για παράδειγμα στο racing, που μας ενδιαφέρει για το παρόν review. Ίσως σας έρθει στο μυαλό η περίπτωση των προγραμματιστικών εταιρειών United Front Games και Media Molecule, οι οποίες ανέπτυξαν το πρόσφατο και μέτριο από όλες τις απόψεις LittleBigPlanet Karting για το PS3, θέλοντας να κλέψουν λίγη από την επιτυχία των platform LittleBigPlanet.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα spin-off από το παρελθόν είναι το πολύ καλό Crash Team Racing για το PlayStation, το οποίο ανέπτυξε η Naughty Dog ύστερα από τα τρία platform games της σειράς Crash Bandicoot και πέρα από τις θετικές κριτικές που απέσπασε, σημείωσε και καλές πωλήσεις. Απ' την άλλη όμως, το Crash Nitro Kart για PS2, Xbox, GameCube, Game Boy Advance και N-Gage της Vicarious Visions δεν τα κατάφερε εξίσου καλά, συνεπώς τα "πειράματα" δεν οδηγούν πάντοτε στην επιτυχία.
Η εταιρεία που εφάρμοσε την τακτική των racing spin-offs με μεγάλη επιτυχία δεν είναι άλλη από την Nintendo, η οποία έβαλε για πρώτη φορά τον διάσημο υδραυλικό Mario και την παρέα του στη θέση του οδηγού go-kart το 1992 με το Super Mario Kart για το SNES. Εγκαινίασε έτσι τη σειρά Mario Kart -αριθμεί σήμερα εννέα «μέλη»- και το είδος των kart-racing. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι χρησιμοποιείται ο όρος Mario Kart clones για games άλλων εταιρειών που μιμούνται την κίνηση αυτή!
Η Sega δε θα μπορούσε να αφήσει ανεκμετάλλευτο το δικό της «χρυσορυχείο», που ακούει στο όνομα Sonic the Hedgehog και προχώρησε από νωρίς στην ανάπτυξη και τη διάθεση racing games με ήρωες τον μπλε σκαντζόχοιρο και τους φίλους του, ακολουθώντας τα βήματα της μεγάλης ανταγωνίστριάς της. Η αρχή έγινε το 1994 με το Sonic Drift για το Game Gear, το οποίο κυκλοφόρησε μόνο στην Ιαπωνία και, έναν χρόνο μετά, ήρθε το Sonic Drift Racing για το φορητό της Sega.
Ας κάνουμε όμως ένα άλμα στον χρόνο και ας έρθουμε στο 2010. Τη χρονιά εκείνη κυκλοφόρησαν δύο racing με πρωταγωνιστή τον δημοφιλή μπλε σκατζόχοιρο. Το ένα ήταν το Sonic Free Riders για το Kinect και το άλλο το Sonic & Sega All-Stars Racing. Το δεύτερο αναπτύχθηκε απ' την Sumo Digital, στα πλαίσια της σειράς Sega Superstars που περιλαμβάνει και το ομώνυμο tennis. Η βρετανική προγραμματιστική εταιρεία είναι γνωστή μόνο για ορισμένες ειδικές εκδόσεις του OutRun, του F1 και του TOCA που έχει αναπτύξει, για την Sega και την Codemasters αντίστοιχα.
Το Sonic &Sega All-Stars Racing σας βάζει στη διαδικασία να επιλέξετε τον χαρακτήρα σας μέσα από ήρωες γνωστών franchises της Sega και να τρέξετε σε κούρσες με go-karts, μοτοσικλέτες και hovercrafts. Στο δρόμο σας θα συναντήσετε τα κλασικά power-ups, όπως όπλα ή boosters, τα οποία σας δίνουν πλεονέκτημα έναντι των άλλων οδηγών. Παρότι είχε θετικά στοιχεία στο gameplay και τον τεχνικό τομέα, δεν προσέφερε κάτι το ξεχωριστό και δεν ξέφυγε από τη σκιά των Mario Kart, όπως άλλωστε και σχεδόν όλοι οι κλώνοι του είδους μέχρι σήμερα.
Με αεροπλάνα και βαπόρια και με τους φίλους τους παλιούς
Με το Sonic & All-Stars Racing Transformed, η Sumo Digital επιχειρεί να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε σχέση με το Sonic & Sega All-Stars Racing καλώντας μας να οδηγήσουμε αυτοκίνητα, να πιλοτάρουμε αεροπλάνα και να κυβερνήσουμε σκάφη. Η ιδέα δεν φαίνεται ιδιαίτερα πρωτότυπη μιας και η Nintendo με την Retro Studios «πρόλαβαν» να συμπεριλάβουν τη δυνατότητα να οδηγούμε μέσα στο νερό, αλλά και να πετάμε με τα go-karts μας τα οποία βγάζουν «φτερά», στο πετυχημένο εμπορικά Mario Kart 7, που κυκλοφόρησε το 2011 για το 3DS.
Sonic & All-Stars Racing Transformed
12/21/2012 07:54:00 π.μ.
παιχνίδια
,
τεχνολογία
,
gamer
,
greece
,
news
,
platform
,
portal
,
tech
Edit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου