H προγραμματιστική εταιρεία PopCap μας έχει χαρίσει μέχρι σήμερα πολύ δυνατές παραγωγές στην αγορά των casual games. Από αυτές, τα Bejeweled (2001), Zuma (2003), Feeding Frenzy (2004), Plants vs. Zombies (2009) και οι συνέχειές τους, βρίσκονται σε κάθε κινητό τηλέφωνο αλλά και σε πολλά PC μέσω των social networks και προτιμώνται τόσο στον κόσμο των casual όσο και σε αυτό των σκληροπυρηνικών gamers. Όλα τους προσφέρουν ευχάριστο και σωστά δομημένο gameplay το οποίο γίνεται άμεσα δεύτερη φύση σας, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τον εθισμό. Αυτό μεταφράζεται σε ατελείωτες ώρες “άμυαλου” αλλά...απολαυστικού gaming.
Το Peggle μπορεί να θεωρηθεί το πρώτο επιτυχημένο και ευρέως γνωστό παιχνίδι το οποίο δουλεύει με ένα κλικ. Σκεφτείτε λίγο τα games εκείνα που στηρίζονται αποκλειστικά στο gameplay τους. Ακόμα και τα βασικά -αλλά τόσο υπέροχα- Pong, PacMan, Tetris ή τα τελείως απλά Angry Birds απαιτούν να κάνετε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, τη στιγμή που το Peggle σας ζητάει απλά να...“πυροβολήσετε” και να περιμένετε! Η συνταγή μοιάζει σκέτη καταστροφή αφού φαίνεται να εξαφανίζει την δυνατότητα ύπαρξης gameplay. Κι όμως, το δημιούργημα της PopCap καταφέρνει να παίζεται με ένα μόνο κλικ.
Μπροστά σε αυτά τα κατορθώματα, τι καταφέρνει να σας δώσει το Peggle, με τους απλούς μηχανισμούς που διαθέτει; Χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες, τον πιο ευχάριστο εθισμό που ζήσατε πρόσφατα μπροστά σε οθόνη. Ας δούμε όμως πως η PopCap το καταφέρνει αυτό.
In The Paradise of Patchinko
Το Peggle είναι εμπνευσμένο από τον Sukhbir Sidhu, studio director της PopCap. Ο εν λόγω game designer ήταν ανέκαθεν λάτρης του Pachinko, ένα μηχανικό game αρκετά δημοφιλές στην Ιαπωνία. Μοιάζει με φλιπεράκι, μόνο που σε αυτό θα πρέπει να ρίξετε μεταλλικές μπάλες από την κορυφή του, οι οποίες πέφτοντας αλλάζουν διαρκώς πορεία καθώς χτυπάνε σε διάφορα σημεία και εμπόδια του τραπεζιού. Κάποια σημεία δίνουν έξτρα πόντους κι αυτά είναι εκείνα που «κυνηγάνε» οι παίκτες. Είναι κάτι σαν ανάποδο Arkanoid, μόνο που αντί για τη ρακέτα (καλάθι στην περίπτωσή μας) ελέγχετε τη μπίλια! Ο Sidhu ήθελε εδώ και καιρό να μεταφέρει το ιαπωνικό pinball στα video games, αλλά τον δυσκόλευε το γεγονός ότι στο Patchinko οι παίχτες δεν επηρεάζουν με κανένα τρόπο το τι συμβαίνει και όλα βασίζονται στην τύχη.
Βλέποντας μια πειραματική game engine που είχε δημιουργήσει ο Brian Rothstein, προγραμματιστής της PopCap, ο Sidhu αποφάσισε ότι ήταν ιδανικό για την πραγματοποίηση της ιδέας του. Οι δυο τους συνεργάστηκαν στενά για τους πρώτους πέντε μήνες της δημιουργίας του project που θα ονομαζόταν Peggle. Στη συνέχεια προστέθηκαν και άλλοι συντελεστές στο mix και η βασική ιδέα σμιλεύτηκε για δύο χρόνια πριν βγει στην κυκλοφορία. Το αποτέλεσμα είναι ένα εθιστικότατο casual game το οποίο ανήκει στην κατηγορία των physics puzzle games.
Η βασική ιδέα του Peggle είναι να ρίξετε την μπίλια σε μία συγκεκριμένη γωνία, με σκοπό να πετύχετε όσους περισσότερους στόχους μπορείτε. Κάθε level αποτελείται από τουβλάκια (pegs), τα περισσότερα από τα οποία έχουν χρώμα μπλε και τα υπόλοιπα πορτοκαλί. Ο διαχωρισμός αυτός είναι πολύ σημαντικός καθώς στόχος σας είναι να εξαφανίσετε όλα τα πορτοκαλί τουβλάκια πριν ξεμείνετε από μπάλες. Στην κορυφή της οθόνης υπάρχει ο «εκτοξευτήρας» με τον οποίο σημαδεύετε και ρίχνετε την μπίλια. Ξεκινάτε με δέκα από αυτές και όταν «πυροβολήσετε» αφαιρείτε μία.
Peggle με περίεργο συνδυασμό...
12/12/2012 08:08:00 π.μ.
παιχνίδια
,
τεχνολογία
,
adventure
,
gameplay
,
gamer
,
greece
,
news
,
portal
,
tech
Edit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου