Elder Scrolls V: Skyrim: Μάχη και levels

Η Bethesda γνωστοποίησε ότι η πέμπτη προσθήκη στη σειρά Elder Scrolls θα έχει να επιδείξει σημαντικές αλλαγές τόσο στο σύστημα μάχης όσο και στα levels. Ξεκινώντας με το σύστημα μάχης, το παιχνίδι θα υποστηρίζει dual wielding. Θα μπορείτε δηλαδή να εξοπλίσετε τον χαρακτήρα σας με διαφορετικό όπλο στο κάθε χέρι αλλά και να επιλέξετε σε ποιο χέρι θέλετε να έχει το αντίστοιχο όπλο. Θα είναι δυνατό για παράδειγμα, να κρατάτε δύο σπαθιά ή ένα σπαθί και μία ασπίδα ή ότι άλλο μπορεί να εξοπλιστεί ως όπλο. Ακόμα θα είναι εφικτό να έχετε διαφορετική μαγεία σε κάθε χέρι και να τις συνδυάζετε για να πετύχετε διαφορετικά αποτελέσματα.
Όσον αφορά στο levelling system, το Elder Scrolls V: Skyrim καταργεί τις classes στις οποίες επιλέγετε να ανήκει ο χαρακτήρας κατά την εισαγωγή του παιχνιδιού ώστε “να μην χρειάζεται να διαλέξει κανείς πως θα παίξει το παιχνίδι πριν ακόμα το παίξει”, όπως ανέφερε η Bethesda. Έτσι, το σύστημα που χρησιμοποιήθηκε στο Elder Scrolls IV: Oblivion αντικαθίσταται με ένα διαφορετικό στο οποίο τα attributes του χαρακτήρα θα εξελίσσονται όσο χρησιμοποιούνται. Δεν θα ανήκει πλέον ο χαρακτήρας σε κανένα class ώστε να περιορίζεται στο να ανεβάζει επίπεδο στα συγκεκριμένα attributes αλλά θα είναι ένας απλός adventurer με μεγαλύτερα stats στα skills που χρησιμοποιεί. Το level up θα είναι άμεσα συνυφασμένο με την πρόοδο των skills που χρησιμοποιούνται κατά κόρον. Αν χρησιμοποιείτε τα ίδια skills συνέχεια θα ανεβείτε επίπεδο πιο γρήγορα από το αν χρησιμοποιείτε διαφορετικά κάθε φορά.
Ένα τελευταίο θέμα που επαναπροσδιόρισε η Bethesda είναι τα levels των εχθρών. Στο Oblivion όσο ανέβαινε επίπεδο ο χαρακτήρας τόσο ανέβαιναν και οι εχθροί με αποτέλεσμα η διαδικασία του level up να καθίσταται κάπως ανούσια αφού ποτέ ο χαρακτήρας δεν γινόταν καλύτερος από τους αντιπάλους του. Αντίθετα, στο Skyrim το level up των εχθρών είναι περισσότερο όμοιο με αυτό του Fallout 3. Κάθε νέο επίπεδο θα σας δίνει και ένα «δώρο» που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αποκτήσετε επιπλέον bonuses σε σχέση με τον τρόπο που παίζετε.
Η διαφορετική προσέγγιση της εταιρίας στο levelling system, που είναι ένα ευαίσθητο σημείο για κάθε RPG, φαίνεται ενδιαφέρουσα και αρκετά υποσχόμενη. Το μόνο που μένει είναι εφαρμογή και στην πράξη, αν και για αυτό θα χρειαστεί υπομονή μέχρι την 12η Νοεμβρίου 2011 που είναι η ημερομηνία κυκλοφορίας του τίτλου.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου