
Μετά την αποχώρηση του Tomonobu Itagaki από την Team Ninja το 2008, ο νέος υπεύθυνος του project Yosuke Hayashi, δήλωσε πως στόχος της εταιρίας με το Ninja Gaiden III είναι να δημιουργήσει το κορυφαίο 3D action game. Επιδιώκει λοιπόν να διαφοροποιήσει το τρίτο Ninja Gaiden από τους προκατόχους του, παρέχοντας ενθουσιασμό στη μάχη, που θα πηγάζει όχι μόνο από τη δυσκολία ενός boss, αλλά και από το πόσο συναρπαστικό είναι το ίδιο το boss που μάχεστε.
Όταν ρωτήθηκε αν το Ninja Gaiden III θα είναι ευκολότερο από τα δύο προγενέστερα, απάντησε πως δεν θα είναι εύκολο, αλλά δεν θα είναι ένα παιχνίδι μόνο για τους πραγματικά ικανούς gamers, δίνοντας έτσι την δυνατότητα σε περισσότερους ανθρώπους να ασχοληθούν με αυτό.
Η απόφαση της Team Ninja να ελαττώσει τη δυσκολία σε ένα παιχνίδι που είναι γνωστό κατά κόρον χάρη σε αυτή, είναι ένα ρίσκο που η εταιρεία είναι διατεθειμένη να πάρει θέλοντας να επεκτείνει το κοινό της σειράς Ninja Gaiden. Το κατά πόσο αυτό το ρίσκο θα σώσει τη σειρά, θα φανεί τον Ιούνιο στην Ε3 οταν και θα παρουσιαστεί ο εν λόγω τίτλος. Για την ώρα, η Tecmo Koei δεν έχει ανακοινώσει ούτε την ημερομηνία κυκλοφορίας του Ninja Gaiden III, αλλά ούτε και σε ποια συστήματα θα είναι διαθέσιμο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου