Προβλήματα ανάπτυξης για το Star Citizen

Το Star Citizen έκανε το ντεμπούτο του το 2012 στο Kickstarter, ως πνευματικός διάδοχος της αγαπημένης Wing Commander σειράς του Chris Roberts. Το παιχνίδι μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει χρηματοδότηση 242 εκατομμύριων δολαρίων από την κοινότητα. Ο τίτλος σύμφωνα με τα αρχικά πλάνα θα κυκλοφορούσε το 2014, αλλά επτά χρόνια μετά την αρχική του αποκάλυψη βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο. Τώρα το Forbes έρχεται με ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ που ρίχνει φως στην ιστορία πίσω από την περιπετειώδη ανάπτυξη του διαστημικού multiplayer παιχνιδιού. Συνολικά μέχρι σήμερα η ομάδα ανάπτυξης, Cloud Imperium Games, είχε στα χέρια της 288 εκατομμύρια, εκ των οποίων τα 242 προέρχονται από την κοινότητα. 
Παρ' όλα αυτά, μέχρι στιγμής ο τίτλος έχει χάσει την αρχική του ημερομηνία κυκλοφορίας που ήταν προγραμματισμένη για το 2014 και πλέον δεν έχει συγκεκριμένη ημερομηνία διάθεσης. Μάλιστα, κοιτώντας στην alpha έκδοση που είναι διαθέσιμη, φαίνεται πως θα πρέπει να κάνουμε πολύ περισσότερη υπομονή, αφού ούτε ένας από τους 100 γαλαξίες που έχει υποσχεθεί η ομάδα δεν είναι έτοιμος. Οι λόγοι για την παρατεταμένη ανάπτυξη του Star Citizen και τη συνεχή αναζήτηση περισσότερων χρημάτων (συμπεριλαμβανομένης της επιπλέον επένδυσης ύψους 46 εκατ. δολαρίων που έλαβε πέρυσι το στούντιο και σχεδόν εξ ολοκλήρου θα αφιερωθεί στο μάρκετινγκ) δεν είναι κάτι που μπορεί να αποδοθεί σε ένα και μοναδικό λόγο. Ωστόσο, ένα σημαντικό στοιχείο για την γενικότερη κατάσταση στην Cloud Imperium αφορά τις αποφάσεις διαχείρισης από τον ιδρυτή της εταιρείας, Chris Roberts.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου