Total War: Warhammer 2 Review

Είμαι σίγουρος ότι στο μυαλό πολλών από εσάς στριφογυρίζει η εξής εύλογη απορία σχετικά με το Total War: Warhammer 2: είναι άραγε μια πλήρης συνέχεια του προκατόχου του που κυκλοφόρησε πριν από μόλις ενάμισι χρόνο ή μήπως είναι περισσότερο ένα υπερκοστολογημένο expansion; Στους χαλεπούς καιρούς των loot boxes και των μικροσυναλλαγών που βιώνoυμε σήμερα, η καχυποψία προς οποιοδήποτε παιχνίδι με τόσο σύντομο χρόνο ανάπτυξης είναι απόλυτα λογική και δικαιολογημένη. Ευτυχώς, αυτό σε καμία περίπτωση δεν ισχύει με το Total War: Warhammer 2. Η πρώτη σημαντική διαφοροποίηση του Total War: Warhammer 2 έγκειται στην προσθήκη ενός ασυνήθιστου, για τα δεδομένα της σειράς, campaign, το οποίο επενδύει περισσότερo στο σενάριο σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι. 
Συνήθως κάθε νέο Total War έχει έναν μεγάλης κλίμακας χάρτη ανοιχτού κόσμου, στον όποιο κινείστε ελευθέρα χωρίς κατευθυντήριες γραμμές. Μην ανησυχείτε, το Total War: Warhammer 2 δεν χαλάει αυτή την παράδοση, καθώς έχετε πάντα την δυνατότητα να νικήσετε κυριεύοντας όλες τις επαρχίες του χάρτη και αποδεκατίζοντας κάθε αντίπαλη φατρία. Ωστόσο, το παιχνίδι εισάγει μια δεύτερη, προαιρετική προϋπόθεση νίκης, η οποία σχετίζεται με την κατάκτηση της δίνης του Great Vortex. Έτσι, λοιπόν, είναι στην διακριτική σας ευχέρεια να αλλάξετε δραματικά το ρου της ιστορίας εστιάζοντας στα story missions. Κατ' επέκταση, καθεμία από τις τέσσερις διαθέσιμες φυλές έχει την δική της πλοκή, η οποία εξιστορείται μέσα από εικονογραφημένα cinematics που εμφανίζονται στην αρχή, κατά την διάρκεια και το τέλος του παιχνιδιού. Το Great Vortex είναι ένας πελώριος στρόβιλος μαγικής ενέργειας, ο οποίος δημιουργήθηκε από τους High Elves με σκοπό να προστατεύει τον κόσμο από τις καταχθόνιες δυνάμεις του Χάους. Παρόλα αυτά, στα γεγονότα του Total War: Warhammer 2, για έναν άγνωστο λόγο τα ξόρκια που συντηρούν την πανάρχαια δίνη έχουν εξασθενίσει. Την κατάσταση προσπαθούν να εκμεταλλευτούν οι Skaven, Lizardmen, High Elves και Dark Elves για να εξυπηρετήσουν τα προσωπικά τους συμφέροντα, τα οποία σύντομα τους φέρνουν σε εμπόλεμη κατάσταση. Κεντρικός σας στόχος -στην περίπτωση που αποφασίσετε να διεκδικήσετε την νίκη μέσω του κεντρικού σεναρίου- είναι να ολοκληρώσετε πρώτοι τις απαραίτητες τελετές με σκοπό να δεσμεύσετε το Great Vortex και να πυροδοτήσετε την τελική μάχη. Η διεκπεραίωση κάθε τελετής απαιτεί έναν πεπερασμένο αριθμό γύρων. 
Kατά την διάρκεια των τελετών, η ένταση κλιμακώνεται, καθώς οι υπόλοιπες φυλές, αλλά ταυτόχρονα και στρατεύματα που πηγάζουν από την διάσταση του Χάους προσπαθούν να διακόψουν βίαια την διαδικασία με στοχευμένες επιθέσεις που σας καθιστούν ιδιαίτερα ευάλωτους. Για να ξεκινήσετε μια τελετή πρέπει πρώτα να διαθέτετε τους απαραίτους πόρους (ritual currency), των οποίων η κύρια πηγή απόκτησης προέρχεται μέσω των κατάλληλων κτιρίων-εγκαταστάσεων που οικοδομείτε στους οικισμούς σας καθόλη την διάρκεια του παιχνιδιού. Κάθε μία από τις τέσσερις νέες φυλές έχει το δικό της σεναριακό υπόβαθρο και μοναδικά χαρακτηριστικά που τροποποιούν το gameplay είτε στο campaign map είτε στο πεδίο της μάχης. Οι High Elves συμπεριλαμβάνονται ανάμεσα στους αρχαιότερους πολιτισμούς του New World. Η εν λόγω φυλή φημίζεται τόσο για την γενναιότητα, όσο και για την καλοσύνη της και διαθέτει απαράμιλλες γνώσεις σε κλάδους όπως η ναυτιλία και η λευκή μαγεία, ενώ παράλληλα ασπάζεται έναν σπαρτιατικό τρόπο ζωής που περιλαμβάνει καθημερινή εκπαίδευση στις πολεμικές τέχνες. 
Οι High Elves είναι αποφασισμένοι να αποκαταστήσουν την ισορροπία της μαγικής δίνης του Great Vortex με κάθε κόστος. Επιτρέψετε μου πριν συνεχίσω την ανάλυση των High Elves να κάνω μια μικρή παρένθεση εδώ, ώστε να αναφερθώ συνοπτικά στο κομμάτι της διπλωματίας στη σειρά Total War. Η αλήθεια είναι πως στα προηγούμενα παιχνίδια ο παράγοντας της διπλωματίας δεν είχε βαρύνουσα σημασία αντίστοιχη με τους υπόλοιπους μηχανισμούς του gameplay, ενώ ταυτόχρονα ο αντίκτυπος των πράξεων ήταν ιδιαίτερα μικρός μακροπρόθεσμα. Έτσι, λοιπόν, δεν έλειπαν περιπτώσεις όπου μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε την σχεδιαστική αδυναμία της διπλωματίας, ώστε να βελτιώσετε άκοπα την οικονομία σας. Για παράδειγμα, κηρύσσοντας πόλεμο, κυριολεκτικά με το πάτημα μόλις ενός κουμπιού, σε έναν μέχρι πρότινος σύμμαχο, μπορούσατε να αιτηθείτε από εκείνον στον επόμενο γύρο ένα παχυλό χρηματικό ποσό -το οποίο δεν επρόκειτο ποτέ να σας αρνηθεί- με αντάλλαγμα την αποκατάσταση της ειρήνης και να επαναλάβετε εκ νέου την διαδικασία από την αρχή μέχρι να αρχίσετε να κολυμπάτε, χωρίς υπερβολή, στο χρυσάφι. Ωστόσο, η διπλωματία στο Total War: Warhammer 2 παρουσιάζεται ιδιαίτερα βελτιωμένη χάρη στην μοναδική ικανότητα των High Elves να επεμβαίνουν και να επηρεάζουν τις σχέσεις μεταξύ των φατριών. Συγκεκριμένα, οι High Elves έχουν στην διάθεσή τους το αποκλειστικό χαρακτηριστικό των πόντων influence, οι οποίοι αποκτώνται μέσω των αποστολών που σας επιτρέπουν αφενός να στρατολογήσετε ορισμένους από τους ισχυρότερους lords του παιχνιδιού και αφετέρου να κινείτε από το παρασκήνιο τα πολιτικά νήματα στις διαπραγματεύσεις. 
Λόγου χάρη, καταναλώνοντας influence points μπορείτε να διαδώσετε ψευδείς ειδήσεις, οι οποίες χειροτερεύουν τις σχέσεις ανάμεσα στους συμμάχους και τους αντιπάλους σας, χειραγωγώντας έτσι έμμεσα τους πρώτους, με σκοπό να κηρύξουν στους δεύτερους πόλεμο. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως μπορείτε να αποδυναμώσετε μια φατρία, χωρίς καν να εμπλακείτε σε συγκρούσεις που ενδεχομένως σας στοιχήσουν οικισμούς ή επίλεκτα στρατιωτικά μέλη. Η δεύτερη βασική φυλή του Total War: Warhammer 2 είναι οι μοχθηροί Dark Elves, οι οποίοι κατάγονται από τα αφιλόξενα και ερημικά εδάφη της ηπείρου Naggaroth και απολαμβάνουν μια ζωή βουτηγμένη στο αίμα και την ανηθικότητα. Η διαταραχή του Great Vortex παρουσιάζει για τους αμείλικτους Dark Elves μια εξαιρετική ευκαιρία να διεκδικήσουν την αστείρευτη δύναμη της δίνης, χάρη στην οποία ευελπιστούν να εξουσιάσουν ολοκληρωτικά τον New World. Μισούν θανάσιμα τα μακρινά τους ξαδέρφια, τους High Elves και διαθέτουν μια οικονομία που βασίζεται στον μεγαλύτερο βαθμό της στο δουλεμπόριο. Οι σκλάβοι τροφοδοτούν τους Dark Elves με τα απαραίτητα έσοδα για την διατήρησή τους εις βάρος της δημόσιας τάξης. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να δείτε στην κατάλληλη καρτέλα όλες τις επαρχίες όπου διαθέτετε σκλάβους, τον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό τους, καθώς και το εισόδημα που παράγουν και την κατάσταση της δημόσιας τάξης στην περιοχή. 
Όσους περισσότερους σκλάβους έχετε σε μια επαρχία, τόσο μεγαλύτερο είναι το παραγόμενο εισόδημα που λαμβάνετε από αυτή, αλλά παράλληλα αυξάνετε τις πιθανότητες να έχετε ένα πλήθος δυσαρεστημένων κατοίκων. Όταν σε μια επαρχία η δημόσια τάξη επιδεινώνεται, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση μειώνοντας τον πληθυσμό των σκλάβων, ώστε να αποφύγετε μια ενδεχόμενη εξέγερση, ιδιαίτερα όταν δεν διαθέτετε κοντά στην περιοχή στρατό ικανό να αναχαιτίσει ένα επαναστατικό κίνημα. Οι σκλάβοι αποκτώνται κατά βάση σαν αιχμάλωτοι πολέμου μετά το τέλος κάθε νικηφόρας μάχης.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου