Monster Hunter 4: Ultimate

Η σειρά Monster Hunter είναι ένα πολύ ιδιαίτερο franchise για την Capcom. Στην Ιαπωνία αποτελεί “φαινόμενο”, με τεράστια νούμερα πωλήσεων και είναι μια από τις σημαντικότερες πηγές εσόδων για την εταιρία. Στον υπόλοιπο, όμως, πλανήτη (αν και τα νούμερα που έχει σημειώσει είναι αξιοπρεπή και έχει καταφέρει να δημιουργήσει το δικό του, μικρό μεν ιδιαίτερα πιστό και σκληροπυρηνικό δε, κοινό) δεν έχει καταφέρει να βρεθεί στο προσκήνιο του “mainstream” δυτικού gaming. Δείγμα της χαμηλής αυτοπεποίθησης της εταιρίας, είναι ότι επέλεξε να μην κυκλοφορήσει το “απλό” Monster Hunter 4 εκτός Ιαπωνίας, αλλά να περιμένει και να κυκλοφορήσει απευθείας την “Ultimate” έκδοση – την επαυξημένη έκδοση με την οποία “κλείνει” κάθε γενιά του franchise. Από το Monster Hunter Tri για το Wii, η Capcom καταβάλει σημαντικές προσπάθειες για να προσελκύσει τους δυτικούς gamers στη σειρά. Αυτό αποτέλεσε και τον κύριο άξονα του marketing για το Monster Hunter 4 Ultimate (MH4U). Προμοταρίστηκε ως το ιδανικό παιχνίδι για να ξεκινήσει κάποιος, όντας ιδιαίτερα φιλικό προς τους νέους παίκτες. Αυτό τελικά αποδείχτηκε να είναι μόνο εν μέρει σωστό.
Ο πυρήνας του παιχνιδιού δεν έχει αλλάξει καθόλου και το MH4U είναι περισσότερο δύσκολο, απαιτητικό και σκληροπυρηνικό από ποτέ. “Ποιος είναι, όμως, ο πυρήνας του παιχνιδιού;” ...εύλογα θα αναρωτηθεί κάποιος που δεν έχει καταπιαστεί στο παρελθόν με τη σειρά. Ο πυρήνας είναι το... κυνήγι τεράτων. Ο παίκτης, σε ρόλο κυνηγού, αναλαμβάνει αποστολές (quests), οι οποίες συνήθως απαιτούν την εξόντωση ή αιχμαλωσία κάποιου τέρατος ή τεράτων. Έτσι, ξεκινάει εξερευνώντας κάποιον από τους πολυάριθμους χάρτες του παιχνιδιού και αφού εντοπίσει το θήραμά του (αν και τις περισσότερες φορές τα πράγματα είναι κάπως θολά για το ποιος ακριβώς είναι το θήραμα) ακολουθεί η αναπόφευκτη σύγκρουση. Θα μπορούσαμε να το παρομοιάσουμε με μια σειρά από συνεχόμενα, δύσκολα και απαιτητικά boss-fights. Εκεί που η σειρά πραγματικά ξεχωρίζει, είναι στο gameplay της μάχης, το οποίο μόνο ως button- masher δε μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε, μιας και ο παίκτης θα πρέπει να χρησιμοποιήσει στρατηγικά και ακριβή χτυπήματα. “Στρατηγικά” γιατί δε θα πρέπει να μένει εκτεθειμένος σε ενδεχόμενες επιθέσεις του τέρατος, τις οποίες και πρέπει να αποφύγει. “Ακριβή” διότι, απουσία κάποιου μηχανισμού target-lock, ο παίκτης θα πρέπει να στοχεύσει χειροκίνητα τα αδύναμα hit- zones (π.χ. μπορεί χρησιμοποιώντας σπαθί να “κόψει” την ουρά του τέρατος, κάνοντάς το να χάνει την ισορροπία του ή να καταστρέψει τα φτερά του για να μειώσει τις πτητικές του ικανότητες). - See more at: http://www.gameover.gr/reviews/item/30152-monster-hunter-4-ultimate#sthash.zhdZ0Aue.dpuf
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου